Disney
MOJE BAJECZKI Pakiet 4 książeczek
MOJE BAJECZKI Pakiet 4 książeczek
49,00 zł
szt.
Star Wars. Nowa kolekcja bajek
Star Wars. Nowa kolekcja bajek
23,00 zł
szt.
Złota ksiega bajek. Star Wars
Złota ksiega bajek. Star Wars
23,00 zł
szt.
Disney Pixar. Bajki 5 minut przed snem
Disney Pixar. Bajki 5 minut przed snem
20,00 zł
szt.
Star Wars. Encyklopedia ilustrowana,
Star Wars. Encyklopedia ilustrowana,
39,99 zł
szt.
Disney klasyka. Pinokio. Nostalgia
Disney klasyka. Pinokio. Nostalgia
11,99 zł
szt.
Tajniacy Disney
Tajniacy Disney
61,95 zł
szt.
Splendor Marvel
Splendor Marvel
159,00 zł
szt.
Disney klasyka. Bambi. Nostalgia
Disney klasyka. Bambi. Nostalgia
11,99 zł
szt.
Producenci

Brzemię białego człowieka - William Easterly

Brzemię białego człowieka - William Easterly
Brzemię białego człowieka - William Easterly

Wiliam Easterly były ekonomista Banku światowego krytykuje Planistów, takich jak Sachs, którzy rzekomo potrafią rozwiązać wszelkie problemy społeczne, od nędzy i analfabetyzmu po wojny i tyranie.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,50 zł
szt.

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,50 zł
szt.

Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton

Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton
Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton

Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników" zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach.


Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,08 zł
szt.

Harvard Business Review Kobiety i biznes

Harvard Business Review Kobiety i biznes
Harvard Business Review Kobiety i biznes

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,50 zł
szt.

Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu. Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności
Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka

Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka
Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka

Eksport i import, obsługa inwestycji zagranicznych czy budowanie międzynarodowej sieci franczyzowej -- współpraca z zagranicą to ogromna szansa na rozwój Twojej działalności. Jednak droga od ramowego planu do uruchomienia inwestycji jest daleka i złożona. Zatem pytanie brzmi:Jak nawiązać relacje inwestorskie i sfinalizować wspólne przedsięwzięcie ". W tej książce znajdziesz informacje o tym, jak inicjować współpracę z partnerami zagranicznymi, czyli jakie kroki podjąć, by napływały pieniądze i zamówienia.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.
do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl