Polecamy ;)
Nowy wspaniały świat
Nowy wspaniały świat
109,00 zł
szt.
Ale Cyrk!
Ale Cyrk!
48,00 zł
szt.
Lamaland (edycja polska)
Lamaland (edycja polska)
99,50 zł
szt.
Praga Caput Regni
Praga Caput Regni
191,99 zł
szt.
Wydawnictwo
Promocje
Stronghold: Undead
Stronghold: Undead
189,90 zł 149,99 zł
szt.
Cywilizacja: Poprzez Wieki (3 edycja)
Cywilizacja: Poprzez Wieki (3 edycja)
139,00 zł 129,90 zł
Azul
Azul
142,55 zł 135,49 zł
Zombicide: Kompani i Wrogowie
Zombicide: Kompani i Wrogowie
179,99 zł 145,90 zł
szt.
Zamki Burgundii BIG BOX
Zamki Burgundii BIG BOX
148,85 zł 138,80 zł
Small World of Warcraft (edycja polska)
Small World of Warcraft (edycja polska)
190,99 zł 176,90 zł
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 230,00 zł
szt.

Brzemię białego człowieka - William Easterly

Brzemię białego człowieka - William Easterly
Brzemię białego człowieka - William Easterly

Wiliam Easterly były ekonomista Banku światowego krytykuje Planistów, takich jak Sachs, którzy rzekomo potrafią rozwiązać wszelkie problemy społeczne, od nędzy i analfabetyzmu po wojny i tyranie.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,50 zł
szt.

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW

Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,50 zł
szt.

Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton

Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton
Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton

Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników" zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach.


Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,08 zł
szt.

Harvard Business Review Kobiety i biznes

Harvard Business Review Kobiety i biznes
Harvard Business Review Kobiety i biznes

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,50 zł
szt.

Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych

Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?

Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu. Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności
Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści. Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Prawdziwe przypadki firm, innowacyjne koncepcje oraz narzędzia stosowane w organizacjach na całym świecie

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka

Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka
Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka

Eksport i import, obsługa inwestycji zagranicznych czy budowanie międzynarodowej sieci franczyzowej -- współpraca z zagranicą to ogromna szansa na rozwój Twojej działalności. Jednak droga od ramowego planu do uruchomienia inwestycji jest daleka i złożona. Zatem pytanie brzmi:Jak nawiązać relacje inwestorskie i sfinalizować wspólne przedsięwzięcie ". W tej książce znajdziesz informacje o tym, jak inicjować współpracę z partnerami zagranicznymi, czyli jakie kroki podjąć, by napływały pieniądze i zamówienia.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.

Jak myśleć mniej o pieniądzach - John Armstrong

Jak myśleć mniej o pieniądzach - John Armstrong
Jak myśleć mniej o pieniądzach - John Armstrong

Zarabiaj więcej albo odpuść sobie. Niezwykle szczery, napisany z humorem poradnik o tym, jak sobie radzić z lękiem o pieniądze i nie pozwolić, by ten niepokój zrujnował nam życie. John Armstrong, wykładowca biznesu na Uniwersytecie w Melbourne, doradca biznesowy, autor bestselerowych poradników.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Jak wypaść przekonująco? Claudia Cross Muller NOWA

Jak wypaść przekonująco? Claudia Cross Muller NOWA
Jak wypaść przekonująco? Claudia Cross Muller NOWA

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie Jeffrey J. Fox

Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie Jeffrey J. Fox
Jak zarobić duże pieniądze w swojej firmie Jeffrey J. Fox

To ty jesteś swoją najlepszą inwestycją. Dlatego nigdy nie jest za późno na założenie własnej firmy. Ray Kroc założył McDonald s po pięćdziesiątce. Pułkownik Sanders założył Kentucky Fried Chicken (KFC) po sześćdziesiątce...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,00 zł
szt.

Jak zostać Ceo, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty Jeffrey J. Fox

Jak zostać Ceo, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty Jeffrey J. Fox
Jak zostać Ceo, czyli o zasadach dochodzenia na szczyty Jeffrey J. Fox

CEO to akronim utworzony od angielskiego Chief Executive Officer (osoba sprawująca najwyższą władzę wykonawczą w firmie czy organizacji). CEO to ten, na kim spoczywa największa odpowiedzialność za powodzenie i przyszłość organizacji...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,50 zł
szt.

Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa

Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa
Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn "Sales and Marketing Management" najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,50 zł
szt.

Jak zostać szamanem sprzedaży Jeffrey J. Fox

Jak zostać szamanem sprzedaży Jeffrey J. Fox
Jak zostać szamanem sprzedaży Jeffrey J. Fox

Obowiązkowa lektura na szkoleniach w najlepszych organizacjach handlowych na świecie np. Citigroup, IBM czy General Electric. Skoro oni skorzystali na tych radach dlaczego i ty nie miałbyśa Trochę deszczu dobrobytu każdej firmie się przyda...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,00 zł
szt.

Kobieta i pieniądze - Perle - NOWA

Kobieta i pieniądze - Perle - NOWA
Kobieta i pieniądze - Perle - NOWA

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Lekcje biznesu przy rodzinnym stole czyli jak się kształtują charaktery zwycięzców

Lekcje biznesu przy rodzinnym stole czyli jak się kształtują charaktery zwycięzców
Lekcje biznesu przy rodzinnym stole czyli jak się kształtują charaktery zwycięzców

Ciekawe, że uderzająca liczba właścicieli znanych firm, przedsiębiorców, ludzi kreatywnych, zawodowych sportowców oraz CEO wielkich spółek wychowała się jako dzieci samotnych rodziców, przeważnie samotnych matek. Żeby dojść na szczyt, kombinuj tak, jak to robią samotne matki. Z drobiazgową starannością zarządzaj swoim czasem. Miej listę rzeczy do zrobienia. Bądź zorganizowany. Bądź wytrwały. Zrób codziennie jak najwięcej. Planuj. Bądź na czas. Bądź zdrowy. Nie narzekaj. Bądź jak mama: choćby nie wiem jak bolało, nie narzekaj.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,50 zł
szt.

Magia Harry'ego Pottera Kreowanie globalnej marki - Stephen Brown

Magia Harry'ego Pottera Kreowanie globalnej marki - Stephen Brown
Magia Harry'ego Pottera Kreowanie globalnej marki - Stephen Brown

Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 6,00 zł
szt.

Manifest koniec ery tradycyjnego biznesu Rick Levine Christopher Locke Doc Searls

Manifest koniec ery tradycyjnego biznesu Rick Levine Christopher Locke Doc Searls
Manifest koniec ery tradycyjnego biznesu Rick Levine Christopher Locke Doc Searls

Być może największą siłą Internetu nie jest stojąca za nim technologia, ale trwałe zmiany, jakie powoduje on w sposobie pojmowania biznesu. Zmiany te dotyczą nie tylko rynku, ale w równie dużym stopniu także charakteru każdej działalności gospodarczej. Manifest, na który składa się 95 tez, ogłoszony na stronie internetowej www.cluetrain.com, rozpoczął prawdziwą burzę dyskusji na temat metod prowadzenia działalności gospodarczej w Internecie; dyskusji, w które włączyli się menedżerowie największych światowych korporacji. Książka rozwija i pogłębia tezy zamieszczone w internetowym manifeście. Sygnalizuje trendy, które już dziś muszą być uwzględniane przez wszystkie firmy działające w sieci. Internet stwarza ludziom szansę wymiany informacji i doświadczeń w niespotykanym dotąd tempie. Dzięki temu rynek staje się mądrzejszy szybciej niż większość firm. Niezależnie od tego, czy menedżerowie to rozumieją, ich pracownicy są integralną częścią tej konwersacji bez granic, komunikując się z klientami tychże firm w naturalnym, otwartym i często zabawnym języku. Ignorowanie tego zjawiska to ignorowanie niezmiernie ważnego sygnału i skazanie się na utratę niespotykanej dotąd szansy.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.

Nieformalne aspekty biznesu Andrzej Buszko

Nieformalne aspekty biznesu Andrzej Buszko
Nieformalne aspekty biznesu Andrzej Buszko

Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu stosownej strategii jest ona z reguły pomijana lub marginalizowana. Rozpoczynając biznes menedżerowie nie zdają sobie tak naprawdę, do końca sprawy z przyczyn, dzięki którym osiągany jest sukces.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 14,50 zł
szt.

Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy - Jacek Świeca

Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy - Jacek Świeca
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy - Jacek Świeca

Książka zawiera przejrzysty przegląd regulacji związanych zprocesem kontroli przeprowadzanych wfirmach przez różne upoważnione instytucje państwowe. Znajomość praw iobowiązków obu stron - przedsiębiorcy ikontrolującego - pozwoli lepiej funkcjonować wobrocie gospodarczym oraz pomoże wkontaktach zprzedstawicielami administracji. Autor omawia - zasady przeprowadzania kontroli - uprawnienia przedsiębiorcy związane zkontrolą - szczególne warunki kontroli skarbowej ipodatkowej - kontrolę prowadzoną przez organy inspekcji pracy - kontrole inspekcji handlowej iinspekcji sanitarnej - działania kontrolne służb dochodzeniowych śledczych specjalnych - pozostałe podmioty kontrolujące inspekcja farmaceutyczna geodezyjna ikartograficzna drogowa ibudowlana. Publikacja porządkuje także kwestie związane ze skutkami kontroli zwłaszcza ocharakterze administracyjnym ikarnoprawnym. Jest napisana przystępnym językiem zawiera przykłady zpraktyki oraz wzory dokumentów używanych w trakcie kontroli.




Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,50 zł
szt.

Projektowanie dla nowych mediów - Tricia Austin, Richard Doust

Projektowanie dla nowych mediów - Tricia Austin, Richard Doust
Projektowanie dla nowych mediów - Tricia Austin, Richard Doust

Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.

Przedsiębiorstwo uczące się Pedler Aspinwall NOWA

Przedsiębiorstwo uczące się Pedler Aspinwall NOWA
Przedsiębiorstwo uczące się Pedler Aspinwall NOWA

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 18,50 zł
szt.

Przedsiębiorstwo usługowe. zarządzanie - Aleksander Panasiuk, Beata Filipiak

Przedsiębiorstwo usługowe. zarządzanie - Aleksander Panasiuk, Beata Filipiak
Przedsiębiorstwo usługowe. zarządzanie - Aleksander Panasiuk, Beata Filipiak

Podręcznik stanowi drugą część wykładu na temat przedsiębiorstwa usługowego, poświęconą procesowi zarządzania. Kierowany jest do studentów, wykładowców i doktorantów uczelni wyższych na kierunkach ekonomicznych oraz do praktyków gospodarczych działających w sektorze usług lub wpływających na jego kształtowanie (pracowników administracji i samorządów szczebla centralnego oraz lokalnego).

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,00 zł
szt.
do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl