Wydawnictwo
Stan
Cena
-
od
do
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym - MK
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dobro popłaca. Inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat - TW
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dopasowanie w biznesie - Robert S. Kaplan, David P. Norton
Robert S. Kaplan i David P. Norton pokazują, w jaki sposób stworzony przez nich rewolucyjny system zarządzania "strategiczną kartę wyników" zastosować z sukcesem we współczesnych korporacjach.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Harvard Business Review Kobiety i biznes
Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Harvard Business Review Przywództwo w sytuacjach przełomowych
Co znaczy być przywódcą w fascynującym i ciągle zmieniającym się świecie?
Autorzy artykułów opublikowanych w tej książce wyjawiają cechy i działania dobrego przywódcy, sięgając po inspirujące przykłady i wnioski z doświadczeń liderów wielu organizacji. Opowiadają na pytanie, co sprawia, że menedżer staje się prawdziwym przywódcą nadążającym za szybkimi zmianami w organizacji i jej otoczeniu. Dobry lider to rzadki i cenny zasób każdej organizacji. Przywódców z krwi i kości brakuje w każdym systemie i każdej gospodarce. Nikt nie rodzi się przywódcą, ale można się nim stać, nabywając odpowiednią wiedzę i umiejętności, a także kształtując charakter.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Inwestycje zagraniczne Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem Magdalena Stawicka
Eksport i import, obsługa inwestycji zagranicznych czy budowanie międzynarodowej sieci franczyzowej -- współpraca z zagranicą to ogromna szansa na rozwój Twojej działalności. Jednak droga od ramowego planu do uruchomienia inwestycji jest daleka i złożona. Zatem pytanie brzmi:Jak nawiązać relacje inwestorskie i sfinalizować wspólne przedsięwzięcie ". W tej książce znajdziesz informacje o tym, jak inicjować współpracę z partnerami zagranicznymi, czyli jakie kroki podjąć, by napływały pieniądze i zamówienia.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Lean Banking Zastosowanie Six Sigma w świecie finansowym z przykładami
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Nieformalne aspekty biznesu Andrzej Buszko
Postępująca globalizacja nie doprowadziła do zatarcia różnic między krajami. Mają one miejsce mimo sąsiedztwa, kontaktów gospodarczych, politycznych, zbliżonego języka, np. między Polską a Rosją, rozwijających się technologii informatycznych. Bardzo często to znajomość specyfiki danego kraju decyduje o sukcesie przedsięwzięcia, a przy opracowywaniu stosownej strategii jest ona z reguły pomijana lub marginalizowana. Rozpoczynając biznes menedżerowie nie zdają sobie tak naprawdę, do końca sprawy z przyczyn, dzięki którym osiągany jest sukces.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Projektowanie dla nowych mediów
Projektowanie dla nowych mediów to pierwsza na polskim rynku, wyjątkowa książka, która prezentuje najnowocześniejsze technologie i narzędzia – nowe media – oferowane grafikom i projektantom przez dynamicznie rozwijający się przemysł komputerowy, m.in. szerokopasmowy Internet, CD-ROM, DVD, gry internetowe i wszelkie inne środowiska cyfrowe i interaktywne. Książka opisuje sposoby wykorzystania w projektowaniu graficznym komputerowych technik cyfrowych – środka łączącego słowa, obrazy, animacje, dźwięk - umożliwiających interakcję z użytkownikiem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Przelicz to na pieniądze
Przelicz to na pieniądze pokazuje firmom, jak skutecznie komunikować wartość ekonomiczną tworzoną przez ich produkty i usługi. Codziennie dobre firmy ponoszą uszczerbek na tym, że tworząc dla swoich klientów wartość finansową, same nie są w stanie uzyskać godziwego udziału w finalnym zysku swojego partnera. Dzieje się tak, gdyż większość pracowników działów marketingu nie potrafi oszacować wartości, którą ich klienci otrzymują w produktach ich własnej firmy. Argumentacja handlowa takich pracowników sprowadza się do najbardziej prymitywnego czynnika - ceny.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Przesłanie Druckera Zarządzanie oparte na wiedzy oprawa miękka
W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie. Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów - których większość Drucker przewidział wiele lat temu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Przesłanie Druckera Zarządzanie oparte na wiedzy oprawa twarda
W ciągu szesnastu miesięcy poprzedzających śmierć Petera Druckera, powszechnie uważanego za ojca współczesnego zarządzania, autorka niniejszej książki poświęciła wiele czasu na rozmowy z nim. Dyskutowali głównie o rozwoju nowoczesnej firmy, który dokonał się w trakcie życia Druckera i wciąż zachodzi w nieustannie rosnącym tempie. Przesłanie Druckera prezentuje wizjonerskie koncepcje zarządzania Petera Druckera i odnosi je do głównych zagrożeń i możliwości biznesowych nadchodzących dziesięcioleci. Przybliża także Czytelnikowi jego poglądy dotyczące współczesnych praktyk biznesowych, zmian gospodarczych i trendów - których większość Drucker przewidział wiele lat temu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Przez marketing do wzrostu 8 zwycięskich strategii
Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera! Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych. ,,Przez marketing do wzrostu pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wielkie poszukiwanie - Historia ekonomicznego geniuszu - Sylvia Nasar
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny