Producenci

Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach

Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach
Blaski i cienie władzy - Waldemar Stelmach

Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki tomów i rozdziałów książek. Naszym celem jest zgrupowanie w jednym opracowaniu, oczywiście w bardzo skondensowanej formie, opisów (analiz) dotyczących jednego zagadnienia, na które składają się psychologiczne, socjologiczne, organizacyjne i poniekąd - w różnych skalach - polityczne, choroby zarządzania i kierowania; przede wszystkim instytucjonalnego, ale także wynikające z indywidualnych niedostatków oraz próba znalezienia poprawy status quo.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,00 zł
szt.

Ekonomia mikrofinansów - Aghion Morduch - nowa

Ekonomia mikrofinansów - Aghion Morduch - nowa
Ekonomia mikrofinansów - Aghion Morduch - nowa

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 21,50 zł
szt.

Ekonomia nie kłamie - Guy Sorman

Ekonomia nie kłamie - Guy Sorman
Ekonomia nie kłamie - Guy Sorman

Między ekonomistami istnieje porozumienie: nie ma alternatywy dla gospodarki rynkowej. To gospodarczy koniec dziejów, który drażni idealistów i ideologów, marzących o świecie bardziej sprawiedliwym, bardziej duchowym i bardziej "zielonym". Ekonomia naucza, że warunkiem rozwoju nie musi być, jak sądzono jeszcze w latach 60. ubiegłego wieku, posiadanie zasobów naturalnych. Dowodzi, że nie ma cywilizacji niezdolnej do rozwoju, jak uważano jeszcze w latach 80. Do rozwoju nie jest nawet konieczna demokracja. Znaczenie mają tylko dobre wybory w polityce gospodarczej.

Guy Sorman pokazuje, że niezwykły wzrost i ogólna poprawa jakości życia są efektem nie tylko upadku socjalizmu, ale także postępów ekonomii jako nauki, która choć ciągle zbyt mało rozumiana przez ogół, jest jednak coraz bardziej wykorzystywana przy podejmowaniu decyzji na skalę państwa.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,50 zł
szt.

Ekonomia zrównoważonego rozwoju - Rogall Holger

Ekonomia zrównoważonego rozwoju - Rogall Holger
Ekonomia zrównoważonego rozwoju - Rogall Holger

Praca Holgera Rogalla przekazywana polskiemu czytelnikowi jest systematycznym i wielostronnym wprowadzeniem do ekonomii zrównoważonego rozwoju. Dostarcza wiedzę niezbędną do zrozumienia podstaw ekonomicznych politycznych prawnych i technicznych nowej szkoły. Ekonomia zrównoważonego rozwoju dąży do określenia takich warunków gospodarowania które zapewniałyby dostatecznie wysokie standardy ekologiczne ekonomiczne i społeczno-kulturowe wszystkim ludziom żyjącym obecnie i wszystkim przyszłym pokoleniom w granicach tolerancji natury urzeczywistniając zasadę sprawiedliwości wewnątrz- i międzypokoleniowej. Wychodząc od toczącej się współcześnie dyskusji nad zrównoważonym rozwojem autor odnosi się do ekonomii tradycyjnej i wskazuje jej niezbędne reformy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,50 zł
szt.

Fascynująca sieć internetu Tonino - Cantelmi Lisa, Giardina Grifo

Fascynująca sieć internetu Tonino - Cantelmi Lisa, Giardina Grifo
Fascynująca sieć internetu Tonino - Cantelmi Lisa, Giardina Grifo

Internet - fascynująca pajęczyna o tysiącu twarzach i niezliczonych drogach do przebycia. W nim można wszystko: można pracować, kochać, pogawędzić, kupić, uczyć się etc. Nie jest ani dobrem, ani złem: jego charakter zależy od tego, do czego służy człowiekowi. Ważne jest, abyśmy widzieli w nim środek, który może polepszyć nasze życie, a nie cel sam w sobie czy narzędzie umożliwiające ucieczkę od codziennych trudności. Książka przedstawia pozytywne możliwości korzystania z sieci ale też zagrożenia jakie niesie ze sobą.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 9,50 zł
szt.

Globalistyka Procesy globalne i ich lokalne konsekwencje

Globalistyka Procesy globalne i ich lokalne konsekwencje
Globalistyka Procesy globalne i ich lokalne konsekwencje

W podręczniku zawarto omówienie 5 najważniejszych sfer, które najsilniej podlegają globalizacji. Autorzy przedstawili różne poglądy i dyskusje na temat historycznych uwarunkowań globalizacji, omówili szeroko tło społeczne, gospodarcze i polityczne w jakim zachodzą procesy globalizacji oraz pokazali ich zróżnicowanie przestrzenne (w zależności od skali odniesienia – lokalne, regionalne i globalne). Dużo miejsca przeznaczyli na opisanie nowych wyzwań w zakresie polityki i zarządzania, jakie niesie ze sobą globalizacja, a także ukazanie zmian w środowisku przyrodniczym i różnych aspektów zagrożenia dla człowieka i jego życia wynikających z tychże zmian.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,50 zł
szt.

Gospodarka w społeczeństwie Zarys socjologii gospodarki i socjologii

Gospodarka w społeczeństwie Zarys socjologii gospodarki i socjologii
Gospodarka w społeczeństwie Zarys socjologii gospodarki i socjologii

Benedyktyńska praca Jacka Tittenbruna wprawiła mnie w głęboki podziw. Od wielu już lat nie trafiłem na dzieło o podobnie encyklopedycznym wręcz zamiarze - a w dodatku spełnionym. ... Mogę tylko pogratulować autorowi realizacji ambitnego projektu i pożytku jaki jego praca niechybnie przyniesie pokoleniu badaczy no i naszemu wspólnemu rozumieniu fundamentalnej dziedziny życia. Zygmunt Bauman

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,03 zł
szt.

Harvard Business Review Marketing

Harvard Business Review Marketing
Harvard Business Review Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,50 zł
szt.

Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą

Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą
Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach. Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 17,50 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl