Wydawnictwo
Stan
Cena
-
od
do
Harvard Business Review Marketing
Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.
Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.
Dostępność: brak towaru
Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą
Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?
Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach. Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.
Dostępność: brak towaru
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz II. Globalna ekspansja
Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność! Wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną. Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wielkie poszukiwanie - Historia ekonomicznego geniuszu - Sylvia Nasar
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zrozumieć Michaela Portera - Joan Magretta
Zrozumieć Michaela Portera to przejrzysty, zwięzły i usiany przykładami przewodnik po koncepcjach dotyczących konkurowania i strategii. Książka ta, napisana przez Joan Magrettę, wieloletnią redaktorkę publikacji Portera i jego współpracownicę, przeznaczona jest nie dla teoretyków, lecz przede wszystkim dla praktyków.
Dostępność: brak towaru