Gospodarka w społeczeństwie Zarys socjologii gospodarki i socjologii
Benedyktyńska praca Jacka Tittenbruna wprawiła mnie w głęboki podziw. Od wielu już lat nie trafiłem na dzieło o podobnie encyklopedycznym wręcz zamiarze - a w dodatku spełnionym. ... Mogę tylko pogratulować autorowi realizacji ambitnego projektu i pożytku jaki jego praca niechybnie przyniesie pokoleniu badaczy no i naszemu wspólnemu rozumieniu fundamentalnej dziedziny życia. Zygmunt Bauman
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Konsumencie! Kupuj świadomie - Alicja Kuleszyńska
Czy zdarzyło Ci się, drogi konsumencie, podejmować decyzje nietrafne z punktu widzenia zdrowego rozsądku? Czy złapałeś się kiedyś na tym, że nagle pragniesz i potrzebujesz czegoś, bez czego do tej pory żyłeś w pełnym szczęściu? Czy wydajesz więcej, niż masz i w dodatku nie wiesz, jak to się dzieje? Jeżeli tak, to niniejsza książka jest właśnie dla Ciebie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Krótki kurs ekonomii praktycznej Krzysztof Dzierżawski
Gospodarka jest fenomenem społecznym, nie fizycznym. Gdyby politycy i ekonomiści przyjęli to do wiadomości, musieliby porzucić marzenia o możliwości pozytywnego wpływu na zjawiska gospodarcze" - to słowa Krzysztofa Dzierżawskiego będące motywem przewodnim tekstów zamieszczonych w Krótkim kursie ekonomii praktycznej. W dominującym dzisiaj nurcie teorii ekonomii - podobnie jak w popularnej wizji ekonomii praktycznej - zjawiska gospodarcze wyjaśnia się według modelu mechanicznego (model lokomotywy gospodarczej, której rolę przypisuje się rozmaitym gałęziom gospodarki). Według autora jest to uproszczenie pozwalające łatwo odnaleźć związek między przyczyną, a skutkiem zjawisk gospodarczych, ale zarazem fałszujące ich naturę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Polska szkoła makrokonkurencyjności - Elżbieta Jagiełło
Elżbieta Małgorzata Jagiełło jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Badań Rynku i Konsumpcji. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tematyce konkurencyjności gospodarki. Zarówno w swoich artykułach, jak i książce pt. Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (2008) opowiada się za potrzebą integrowania różnych podejść badawczych w procesie coraz głębszego poznawania zjawiska konkurencyjności i przedstawia autorską koncepcję Zintegrowanego Modelu Konkurencyjności Gospodarki.
W monografii autorka ukazuje szeroką panoramę polskich osiągnięć i ustaleń w zakresie makrokonkurencyjności na tle dorobku światowego. W ramach tak zarysowanej szkoły polskiej wyróżnia cztery nurty badawcze. Jednocześnie przypisuje szczególną rolę kapitałowi społecznemu i jakości instytucji w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki będącej w okresie post-transformacji.
Z racji swojego poznawczego, jak i praktycznego charakteru książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej oraz studentów ekonomii i zarządzania. Motywem przewodnim książki jest zdanie: Zwiększanie konkurencyjności to nie sprint WZROSTU to MARATON ROZWOJU GOSPODARCZEGO.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Trwałe wyniki Programowanie zachowań które wyniosą firmę na szczyt
Źródłem wyników firmy nie są produkty, usługi ani konkretni pracownicy i liderzy, niezależnie od tego, jak dobrzy by oni byli. Produkty zmieniają się i ewoluują, ludzie przychodzą i odchodzą. Tym, co naprawdę umożliwia przedsiębiorstwu osiągnięcie trwałych wyników działalności w długim okresie jest wysokiej jakości przywództwo – nie przywódcy, ale właśnie przywództwo. Niezmienna doskonałość przywództwa jest kluczem do długookresowego sukcesu i rentowności. Ale jak ją osiągnąć? W książce Trwałe wyniki „Mistrz Biznesu” Quint Studer pokazuje, w jaki sposób zbudować kulturę organizacyjną promującą rozwój świetnych liderów w krótkim okresie i sprzyjającą tworzeniu mechanizmów i sposobów myślenia będących źródłem doskonałego przywództwa w długim okresie. Studer prezentuje najskuteczniejsze praktyki przywódcze i pokazuje, jak je stosować, by osiągnąć wyższy poziom przywództwa i zwiększyć wydajność poszczególnych osób, grup i jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa. Metodologia przedstawiona w Trwałych wynikach stanowi realne, nadające się do natychmiastowego zastosowania rozwiązanie, umożliwiające: Ujednolicenie zachowań i reakcji liderów, gwarantujące spójność doświadczeń pracowników i klientów. Koordynowanie procesów, skutkujące zmniejszeniem zamieszania i zwiększeniem efektywności. Przekonanie przywódców do celów i wartości organizacji. Przyjęcie i doskonalenie mistrzowskich taktyk, takich jak robienie obchodów mających na celu stymulowanie wyników oraz pozytywne zarządzanie. Określenie tego, czego pracownicy potrzebują i czego chcą od przywódców oraz znalezienie sposobu dostarczenia im tego, poprawienia ich morale i zwiększenia ich osobistej odpowiedzialności. Wdrożenie obiektywnych systemów oceny, utrzymujących liderów na drodze do osiągnięcia celów organizacji i osobistej doskonałości.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zakupy na obcasach Sekrety kobiecych motywacji
Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet! Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane, a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie. Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli "całym mózgiem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zarządzanie usługami Richard Normann
W swojej książce R. Normann w kompleksowy sposób omawia ważne kwestie związane z zarządzaniem organizacjami z sektora usług oraz użytku publicznego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym Drayton Bird
Zdrowy rozsądek w marketingu bezpośrednim i interaktywnym to autorytatywny podręcznik marketingu bezpośredniego, zawierający najnowsze informacje na temat zdecydowanie najistotniejszego dziś medium, czyli Internetu, który rozwija się w szybszym tempie niż wszystkie pozostałe media bezpośrednie. Ta książka jest bestsellerem nie bez powodu. Przeprowadza czytelnika krok po kroku przez zawiłości marketingu bezpośredniego, a przy tym czyta się ją niemal jak powieść dzięki przystępnemu językowi oraz niestosowaniu żargonu. Nie ogranicza się jedynie do mówienia tego, co robić, a czego unikać - wspiera się licznymi przykładami z całego świata. Wśród wielu tematów znajdziemy tu: definicję marketingu bezpośredniego i jego miejsce w marketingu, wskazówki na temat Internetu, idealnego medium bezpośredniego, rady jak zdobyć i zatrzymać klientów, informacje na temat wyjątkowych korzyści płynących z testowania i pomiarów, informacje o tym, co się sprzedaje, a co nie - i wyjaśnienie, dlaczego tak się dzieje, wskazówki dotyczące wyznaczania i osiągania celów oraz oceniania ich rezultatów, rozważania na temat znaczenia i skutecznego stosowania marketingu interaktywnego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kontrola skarbowa? Super. cieszę się! Poradnik nie tylko dla kontrolowanego
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Potencjał biznesowy mediów społecznościowych Diagnoza metody
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny