Wydawnictwo
- Alma-Press (1)
- Bellona (2)
- Ciekawe Miejsca (1)
- Fijorr (1)
- Fijorr (1)
- Galaktyka (1)
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (1)
- Helion (1)
- Logos (1)
- M (1)
- MT Biznes (7)
- Oficynka (1)
- One Press / Helion (1)
- Otwarte (1)
- Poltext (25)
- Rebis (1)
- SBM (1)
- Studio Astropsychologii (1)
- Studio Emka (5)
- Trio (1)
- Universitas (1)
- Zysk i S-ka (2)
- Zysk i Ska (2)
Okładka
Stan
Cena
-
od
do
Polska szkoła makrokonkurencyjności - Elżbieta Jagiełło
Elżbieta Małgorzata Jagiełło jest doktorem nauk ekonomicznych i adiunktem w Instytucie Badań Rynku i Konsumpcji. Od ponad 10 lat specjalizuje się w tematyce konkurencyjności gospodarki. Zarówno w swoich artykułach, jak i książce pt. Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (2008) opowiada się za potrzebą integrowania różnych podejść badawczych w procesie coraz głębszego poznawania zjawiska konkurencyjności i przedstawia autorską koncepcję Zintegrowanego Modelu Konkurencyjności Gospodarki.
W monografii autorka ukazuje szeroką panoramę polskich osiągnięć i ustaleń w zakresie makrokonkurencyjności na tle dorobku światowego. W ramach tak zarysowanej szkoły polskiej wyróżnia cztery nurty badawcze. Jednocześnie przypisuje szczególną rolę kapitałowi społecznemu i jakości instytucji w kształtowaniu konkurencyjności gospodarki będącej w okresie post-transformacji.
Z racji swojego poznawczego, jak i praktycznego charakteru książka przeznaczona jest dla szerokiego kręgu odbiorców, w szczególności przedstawicieli administracji rządowej oraz studentów ekonomii i zarządzania. Motywem przewodnim książki jest zdanie: Zwiększanie konkurencyjności to nie sprint WZROSTU to MARATON ROZWOJU GOSPODARCZEGO.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny