1pxMenu
1pxPolecamy ;)
Narabi
Narabi
22,00 zł
szt.
Ratuj Króliczki!
Ratuj Króliczki!
66,57 zł
Nemesis: Koszmary
Nemesis: Koszmary
165,00 zł
Die Macher
Die Macher
157,32 zł
szt.
Albik Książka Legendy
Albik Książka Legendy
79,38 zł
Czarne Historie 1
Czarne Historie 1
50,95 zł
szt.
Karty do gry - Superman
Karty do gry - Superman
17,61 zł
szt.
Dreadful Circus PL
Dreadful Circus PL
79,99 zł
szt.
Polska Luxtorpeda - Odjazd
Polska Luxtorpeda - Odjazd
34,03 zł
szt.
Holi: Festiwal Kolorów
Holi: Festiwal Kolorów
116,22 zł
IQ Fitness Szyfry
IQ Fitness Szyfry
34,50 zł
Shuffle Harry Potter 4w1
Shuffle Harry Potter 4w1
13,45 zł
szt.
Cluedo Batman
Cluedo Batman
119,92 zł
szt.
Mystic Vale Big Box
Mystic Vale Big Box
214,55 zł
szt.
Największa wyprawa - książka
Największa wyprawa - książka
18,06 zł
szt.
Sprint! Gra planszowa
Sprint! Gra planszowa
19,99 zł
szt.
Tajemniczy ogród
Tajemniczy ogród
155,85 zł
Paladyni Zachodniego Królestwa
Paladyni Zachodniego Królestwa
130,05 zł
szt.
1pxWydawnictwo
1pxPromocje
Reavers of Midgard
Reavers of Midgard
172,50 zł 125,00 zł
szt.
Puzzle 1000 La Casa de Papel - Dom z papieru - Maska
Puzzle 1000 La Casa de Papel - Dom z papieru - Maska
24,50 zł 19,99 zł
szt.
Puzzle 500 La Casa De Papel - Maska
Puzzle 500 La Casa De Papel - Maska
21,99 zł 16,99 zł
szt.
Żółwik Plusk
Żółwik Plusk
63,99 zł 47,85 zł
szt.
Miasto w chmurach
Miasto w chmurach
99,99 zł 55,00 zł
szt.
Spektrum
Spektrum
111,34 zł 62,65 zł
7 Słów
7 Słów
30,00 zł 25,00 zł
szt.
Bułka, Kotek, Pizza
Bułka, Kotek, Pizza
37,42 zł 32,40 zł
szt.
Mundial - Gra planszowa
Mundial - Gra planszowa
23,00 zł 19,00 zł
szt.
Atiwa (edycja polska)
Atiwa (edycja polska)
188,90 zł 103,30 zł
szt.
Paryż: Miasto świateł
Paryż: Miasto świateł
67,50 zł 45,20 zł
szt.
Sekret wilczej gromady
Sekret wilczej gromady
45,55 zł 25,00 zł
szt.
Boonlake (edycja polska)
Boonlake (edycja polska)
162,00 zł 82,55 zł
szt.
Pstryk!
Pstryk!
88,67 zł 59,30 zł
Królestwo w Dolinie
Królestwo w Dolinie
113,50 zł 55,00 zł
szt.
Frostpunk: Frostlander Expansion (edycja polska)
Frostpunk: Frostlander Expansion (edycja polska)
75,50 zł 47,85 zł
Chipsy
Chipsy
37,42 zł 26,80 zł
szt.
Bongo! - ed. polska
Bongo! - ed. polska
24,05 zł 20,00 zł
szt.
Gwiezdna flota
Gwiezdna flota
159,50 zł 121,55 zł
szt.
Dobble Collectors PL
Dobble Collectors PL
74,38 zł 53,15 zł
szt.

Harvard Business Review Marketing

Harvard Business Review Marketing
Harvard Business Review Marketing

Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

Dostępność: brak towaru

Cena: 17,50 zł

Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą

Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą
Harvard Business Review Strategiczne zarządzanie sprzedażą

Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach. Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem.

Dostępność: brak towaru

Cena: 17,50 zł

Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

Harvard Business Review. Podręcznik menedżera
Harvard Business Review. Podręcznik menedżera

"Harvard Business Review. Podręcznik menedżera" to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie szkolić i rozwijać swoje umiejętności menedżerskie czy przywódcze!

Bycie dobrym przywódcą nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Oddziaływanie na ludzi wymaga charyzmy oraz wprowadzenia w życie określonych zachowań. O tym, jak zarządzać efektywnie, dowiemy się z książki "Harvard Business Review. Podręcznik menedżera".

Poniższa pozycja opisuje szczegółowo zakres obowiązków każdego menedżera i podkreśla to, na co szczególnie należy zwrócić uwagę. Konkretne ćwiczenia i porady pozwalają zastosować proponowane rozwiązania w życiu codziennym, dzięki czemu utrwalimy sobie w szybki sposób to, czego się dowiedzieliśmy. Niezależnie od tego, jakie masz doświadczenie: czy pracujesz na przywódczym stanowisku od lat, czy też może stawiasz w tej dziedzinie pierwsze kroki, książka zdecydowanie usprawni i ułatwi Twoją pracę. We wszystkich sytuacjach nowe umiejętności zawodowe okażą się niezwykle przydatne, a Twój zespół szybko odczuje zmiany na lepsze.

"Harvard Business Review. Podręcznik menedżera" pokazuje, w jaki sposób można stać się lepszym menedżerem, skutecznie zarządzać ludźmi i stawiać granice - bez poczucia winy czy niepewności.

Dostępność: brak towaru

Cena: 38,50 zł

IQ Wzrostu

IQ Wzrostu
IQ Wzrostu

Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje.

Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych - choć często błędnie pojmowanych - ścieżek rozwoju. Każda dobra strategia wzrostu może być sprowadzona do wyboru właściwej kombinacji i sekwencji owych ścieżek w zależności od aktualnej sytuacji, w jakiej się znaleźliśmy.

Tiffani Bova pomaga firmom na całym świecie w rozwiązaniu najbardziej dotkliwego problemu: Jak dalej się rozwijać w obliczu ostrej konkurencji i szybko zmieniającego się otoczenia biznesowego?

Teraz zdecydowała się - nawiązując do swojego wieloletniego doświadczenia - podzielić się z nami kilkudziesięcioma fascynującymi i dogłębnie przeanalizowanymi studiami przypadku, które świetnie ilustrują szanse i zagrożenia wiążące się z obraniem każdej z dziesięciu ścieżek, to, jak owe ścieżki ze sobą współdziałają, a także jakie zastosowanie znajdują w dzisiejszym świecie biznesu. Dowiesz się, jak:
Red Bull przełamał monopol Coca-Coli i Pepsi Co na rynku napojów bezalkoholowych dzięki obraniu ścieżki penetracji bazy klientów, aby zdobyć punkt zaczepienia w sektorze entuzjastów sportu, a następnie przeniknąć do rynku głównego. Marvel przeobraził się z borykającego się z problemami wydawnictwa komiksowego w olbrzyma branży rozrywkowej dzięki obraniu strategii dywersyfikacji klientów i produktów, przenosząc uwagę z komiksów na filmy z bohaterami ze swoich komiksów. Starbucks przeszedł kryzys marki, kiedy to przytłoczył swoich klientów strategią ekspansji produktowej, a następnie skorygował kurs z przywróconym na stanowisko prezesa Howardem Schulzem u sterów i powrócił na ścieżkę doświadczenia konsumenckiego. Dzięki wnikliwym analizom tych i wielu innych studiów przypadku dowiesz się, dlaczego powielanie strategii, które sprawdziły się u twoich konkurentów, albo poleganie na strategiach, które sprawdziły się u ciebie w przeszłości, może okazać się błędem. Nabranie pewności w rozwijaniu firmy wymaga rozwinięcia w sobie inteligencji wzrostu.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 41,50 zł
szt.

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR

Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR
Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR

 Poznaj metodę, dzięki której największe organizacje na świecie osiągają jeszcze lepsze wyniki.

Ta książka pozwoli Ci nauczyć się sposobu zarządzania, który pomógł zbudować potęgę Google. "Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR" otwiera oczy i wyznacza drogę do sukcesu w środowisku biznesowym.

John Doerr ponad dwie dekady temu dał twórcom Google miliony dolarów na rozwój, ale jeszcze ważniejsze było narzędzie, którego potrzebowali, by ich firma w pełni wykorzystała wszystkie swoje atuty i zawładnęła światem. Metoda zarządzania celami OKR okazała się strzałem w dziesiątkę, a sukces technologicznej spółki sprawił, że stała się hitem w zarządzaniu. OKR skupia się na stawianiu jasnych celów na konkretne okresy i pozwala skierować wysiłki na najistotniejsze zadania. Podnosi to nie tylko poziom osiąganych przez organizację wyników, ale także zadowolenie pracowników z wykonywanych zadań.

W ostatnich latach ten sposób zarządzania wdrożyło także wiele innych firm, takich jak Microsoft, Twitter, Uber czy LinkedIn. W książce poznajemy relacje znanych osobistości ze świata biznesu i kultury, które ją zastosowały i dowiadujemy się, jak wielkie przyniosła korzyści. O jej tajnikach teraz każdy czytelnik może dowiedzieć się z pierwszej ręki, czyli od człowieka, który zrobił najwięcej dla jej upowszechnienia.

Dostępność: brak towaru

Cena: 31,50 zł

Jak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeń

Jak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeń
Jak ogarnąć świat i odróżnić fakty od wyobrażeń

Jesteś pewien, że widziany przez ciebie rekin to nie jakaś mała rybka? I że opowieść o bocianach przynoszących dzieci to fikcja? Czy wiesz, że dzięki umiejętnemu wykorzystaniu liczb możesz dowieść zdrady swojej żony? Albo wmówić palaczowi, że to nie palenie papierosów powoduje raka płuc?
Statystyka pozwala tworzyć mity i je obalać.
Dzięki tej książce przekonasz się, że właściwe zrozumienie liczb pozwala zobaczyć, jaki świat jest naprawdę. Tim Harford przeprowadzi cię przez gąszcz dezinformacji, pseudonaukowej ściemy i pokrętnej logiki i sprawi, że zaprzyjaźnisz się z liczbami. Pokaże ci również, jak korzystając z dziesięciu prostych zasad statystycznych oraz jednej złotej reguły, ogarnąć świat, odróżnić fakty od wyobrażeń i nie dać się zrobić w balona.
Harford jest geniuszem w opowiadaniu historii, które pomagają zrozumieć świat.
Malcolm Gladwell
Książka mocna, przekonująca i... niezbędna.
Caroline Criado Perez

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,50 zł
szt.

Jak uniknąć 10 błędów które popełniaja handlowcy - Todd Duncan

Jak uniknąć 10 błędów które popełniaja handlowcy - Todd Duncan
Jak uniknąć 10 błędów które popełniaja handlowcy - Todd Duncan

Książka opiera się na tysiącach rozmów, latach badań i dwóch dziesięcioleciach mojego doświadczenia w sprzedaży. Ma pomóc uniknąć błędów, zdolnych zrujnować karierę. Jestem pewien, że jeśli zastosujesz przedstawione strategie unikania dziesięciu fatalnych błędów opisanych w tej książce, to odniesiesz sukces handlowy, niezależnie od tego, jaki sprzedajesz produkt i w jakiej działasz branży.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,00 zł
szt.

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację - Robert E. Mittelstaedt

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację - Robert E. Mittelstaedt
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację - Robert E. Mittelstaedt

Co mają ze sobą wspólnego bankructwo Enronu, awaria w elektrowni jądrowej Three Miles Island i większość katastrof lotniczych Do żadnego z tych wydarzeń nie doszłoby, gdyby nie przeoczono łańcucha poważnych błędów. Katastrofa -- finansowa, kolejowa czy lotnicza -- zaczyna się od serii błędów, która nie zostaje na czas wykryta i przerwana. Schematy błędów poprzedzających wypadki są podobne, niezależnie od branży. Najpierw pojawia się problem uważany za drobny: nikt nie łączy go z możliwymi konsekwencjami. Następnie ujawnia się kolejny problem, który w powiązaniu z poprzednim wywołuje poważne skutki. A potem jest już za późno: decydenci, kiedy wreszcie zaczynają doceniać powagę sytuacji, podejmują nieudolne próby naprawienia błędów, a gdy klęska staje się faktem, ukrywają prawdę i wzajemnie obarczają się winą.

 

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 11,50 zł
szt.

Jak wygrać każde negocjacje

Jak wygrać każde negocjacje
Jak wygrać każde negocjacje

Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z:

- najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji,

- własnego doświadczenia w potyczkach z ponad dwustoma mistrzami negocjacji na całym świecie,

- historii spraw klientów, których reprezentował tysiące w trakcie swojej wieloletniej kariery prawniczej.

Dostępność: brak towaru

Cena: 25,50 zł

Jednominutowy milioner

Jednominutowy milioner
Jednominutowy milioner

Jeśli marzysz o szybkim zdobyciu majątku, poradnik "Jednominutowy milioner. Światła droga do bogactwa" jest tym, czego szukasz! Poznaj skuteczne metody pomnażania bogactwa, które nie wymagają początkowego kapitału.

Publikacja "Jednominutowy milioner. Światła droga do bogactwa" jest nie tylko przedstawieniem skutecznych metod budowania majątku, ale również drogą do poznania siebie. Autorzy pomagają w zrozumieniu funkcjonowania siły dźwigni oraz prezentują sposoby na pokonywanie obaw i podejmowanie rozsądnego ryzyka.

Na nieparzystych stronach książki została przedstawiona fikcyjna historia kobiety, która ma zaledwie 90 dni na zdobycie 1 miliona dolarów. Jej niepowodzenie będzie oznaczać utratę dzieci.

Strony parzyste zawierają z kolei informacje i praktyczne sposoby na szybkie zarabianie pieniędzy, które doskonale sprawdzają się w rzeczywistości. Jest to ponad 100 interesujących porad, a każda z nich stanowi bezcenną i zwięzłą lekcję biznesu.

Ważnym elementem książki jest nauczanie o byciu milionerem światłym, który działa wyłącznie etycznie, a także chętnie dzieli się swoim bogactwem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,50 zł
szt.

Jednominutowy przedsiębiorca

Jednominutowy przedsiębiorca
Jednominutowy przedsiębiorca

W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z różnorodnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy – od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 16,50 zł
szt.

Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!

Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!
Jutro? Nie ma takiego dnia w tygodniu!

 Co jest dla ciebie ważne? Praca, praca, praca? Opieka nad wszystkimi oprócz ciebie? Masz całą listę rzeczy, które planujesz zrobić, kiedy będziesz mieć więcej czasu, pieniędzy lub wolności? A co, jeśli pewnego dnia to się nie wydarzy? Jak powiedział Budda: ?Chodzi o to, że uważamy, że mamy czas?.

Być może żałujesz, że twoje życie nie układa się inaczej, ale nie wiesz, od czego zacząć wprowadzanie zmian. Być może obiecujesz sobie, że w końcu coś zmienisz, ale nigdy nie udaje ci się za to zabrać. Być może planujesz robić częściej to, co cię uszczęśliwia, ale ciągle brak ci czasu lub motywacji.

A jeżeli to się nigdy nie zdarzy? Jeżeli któregoś dnia obudzisz się i stwierdzisz, że nie zostało ci ani trochę czasu na zrobienie tego wszystkiego, co zawsze chciałeś zrobić. Sam Horn postanowiła nie czekać na ?kiedyś?, a w niniejszej książce pokazuje, jak to zrobić. Oferuje ci praktyczne porady w krótkich, zgrabnych rozdziałach, aby pokazać, jak zacząć swoje najlepsze życie ? TERAZ! W książce znajdziesz dziesięć praktycznych trików, które pomogą ci w lepszej organizacji czasu i realizacji tego, co jest dla ciebie ważne, a co zwykle odkładasz na bliżej nieokreśloną przyszłość.

Życie jest zbyt cenne, by odkładać je na później. Musisz jednak wiedzieć, że drobne zmiany, które można wprowadzić w każdej chwili, mogą od razu cię uszczęśliwić, przyczynić się do poprawy twojego zdrowia i przynieść spełnienie. Nie musisz rezygnować ze swoich obowiązków, rzucać pracy ani wygrywać na loterii. Na pewno spodobają ci się inspirujące cytaty, pomocne ćwiczenia i zaczerpnięte z życia historie sukcesu ludzi takich jak ty, którzy przestali odkładać wszystko na później i zaczęli tak kształtować swoje życie, by móc się nim cieszyć i odczuwać dumę z tego powodu.

Dostępność: brak towaru

Cena: 26,50 zł

Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach

Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach
Kierunek: freelance. Sukces na własnych zasadach

Przejmij kontrolę nad swoją karierą!
Chcesz zacząć zarabiać na swoim talencie, pasji i pracować według własnej wizji? Poszukujesz dodatkowego źródła dochodu lub nowej ścieżki rozwoju zawodowego? Radość z wykonywanej pracy stała się odległym marzeniem? Nieważne, jaka motywacja tobą kieruje nie czekaj na lepszy moment i już dziś stań się panem własnego czasu.
Freelancing daje nieograniczoną możliwość rozwoju i zarobku, jednak aby porzucić pracę na etacie i odnieść sukces, trzeba się do tego odpowiednio przygotować. Wszystko zależy od ciebie, twojej wiedzy, zaangażowania i kreatywności.
Ta książka pomoże ci rozpocząć przygodę z freelancingiem!
Ewa Brzozowska, doświadczona freelancerka, udowadnia, że przedsiębiorcą może stać się każdy, inspiruje do szukania pomysłu na siebie i konfrontowania go z realiami biznesowymi. Prezentuje na przykładach, jak budować własną markę, przygotować atrakcyjną ofertę i poszukiwać zleceń, wyceniać swoją pracę oraz efektywnie współpracować z klientami. W książce znajdziesz również sprawdzone sposoby na promocję biznesu w internecie oraz opanujesz kwestie formalne związane z pracą na własny rachunek.
Dzięki lekturze poradnika:
- odkryjesz swoje mocne strony i wykorzystasz je w pracy freelancera
- poznasz zawody z freelancerskim potencjałem
- zbudujesz autentyczny i spójny wizerunek
- dowiesz się, jak przygotować profesjonalne portfolio
- nauczysz się właściwie organizować swoją pracę

Dostępność: brak towaru

Cena: 15,00 zł

Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu

Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu

Kobiety dotarły na sam szczyt. Stoją u sterów potężnych państw, pełnią kierownicze funkcje w wielkich firmach. Ich praca jest doceniana, mają wysokie kompetencje, są błyskotliwe, wykształcone i przebojowe. Przy tym zwykle nie mają problemów ze swoim ego, dlatego mogą skupić się na pracy, zamiast na zaspokajaniu niezdrowych ambicji. A jednak tysiące lat kultury patriarchalnej odcisnęły swoje piętno na współczesnym społeczeństwie, przez co wciąż zbyt mały procent osób płci pięknej zajmuje najwyższe stanowiska.

Dostępność: brak towaru

Cena: 14,50 zł

Konsumencie! Kupuj świadomie - Alicja Kuleszyńska

Konsumencie! Kupuj świadomie - Alicja Kuleszyńska
Konsumencie! Kupuj świadomie - Alicja Kuleszyńska

Czy zdarzyło Ci się, drogi konsumencie, podejmować decyzje nietrafne z punktu widzenia zdrowego rozsądku? Czy złapałeś się kiedyś na tym, że nagle pragniesz i potrzebujesz czegoś, bez czego do tej pory żyłeś w pełnym szczęściu? Czy wydajesz więcej, niż masz i w dodatku nie wiesz, jak to się dzieje? Jeżeli tak, to niniejsza książka jest właśnie dla Ciebie.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 6,50 zł
szt.

Korporacyjni Herosi - J. Bernoff, T. Schadler

Korporacyjni Herosi - J. Bernoff, T. Schadler
Korporacyjni Herosi - J. Bernoff, T. Schadler

Czy twoja firma jest władna odnieść sukces Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy Jak można nimi pokierować Jak ty możesz stać się jednym z nich Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, i Phonea, Facebooka, You Tubea i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 8,50 zł
szt.

Kreatywność S.A. droga do prawdziwej inspiracji

Kreatywność S.A. droga do prawdziwej inspiracji
Kreatywność S.A. droga do prawdziwej inspiracji

"Kreatywność" to książka dla menedżerów, którzy chcą poprowadzić swoich pracowników na nowe wyżyny, podręcznik dla każdego, kto dąży ku oryginalności, i pierwszy wgląd za kulisy Pixar Animation - wspólnie zajrzymy na spotkania, autopsje, narady "zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii.

W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".

Od blisko dwudziestu lat Pixar zajmuje dominującą pozycję w świecie animacji, tworząc tak wspaniałe filmy, jak trylogia "Toy Story", "Potwory i spółka", "Gdzie jest Nemo", "Iniemamocni", "Odlot" i "WALL-E", które biły rekordy widowni i zebrały łącznie 30 Oscarów. Radość opowiadania historii, pomysłowe scenariusze, autentyczne emocje: pod wieloma względami filmy wytwórni Pixar same w sobie pokazują, czym jest kreatywność. Catmull ujawnia ideały i techniki wykorzystywane przez Pixara, które sprawiły, że wytwórnia jest dziś tak podziwiana - i zyskowna.

Przeczytaj i zainspiruj się jak zbudować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 31,50 zł
szt.

Krótki kurs ekonomii praktycznej Krzysztof Dzierżawski

Krótki kurs ekonomii praktycznej Krzysztof Dzierżawski
Krótki kurs ekonomii praktycznej Krzysztof Dzierżawski

Gospodarka jest fenomenem społecznym, nie fizycznym. Gdyby politycy i ekonomiści przyjęli to do wiadomości, musieliby porzucić marzenia o możliwości pozytywnego wpływu na zjawiska gospodarcze" - to słowa Krzysztofa Dzierżawskiego będące motywem przewodnim tekstów zamieszczonych w Krótkim kursie ekonomii praktycznej. W dominującym dzisiaj nurcie teorii ekonomii - podobnie jak w popularnej wizji ekonomii praktycznej - zjawiska gospodarcze wyjaśnia się według modelu mechanicznego (model lokomotywy gospodarczej, której rolę przypisuje się rozmaitym gałęziom gospodarki). Według autora jest to uproszczenie pozwalające łatwo odnaleźć związek między przyczyną, a skutkiem zjawisk gospodarczych, ale zarazem fałszujące ich naturę.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 10,00 zł
szt.

Książka dla ludzi bogatych

Książka dla ludzi bogatych
Książka dla ludzi bogatych

Bogacze i bankruci, fortuny zdobyte pracą lub szczęśliwym losem loterii, wspinanie się po szczeblach drabiny społecznej. Jak to jest być bogatym i czym bogactwo w ogóle jest?
Sięgając po Książkę dla ludzi bogatych, zaczynasz podróż przez świat pieniędzy, sławy, władzy i odwiecznych marzeń człowieka o lepszym życiu.

Elegancka okładka, ciekawa szata graficzna i pełno ciekawostek ze świata i historii wszystko to sprawia, że Książka dla ludzi bogatych to ekskluzywna propozycja prezentowa, która uświetni dowolną domową biblioteczkę.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,50 zł
szt.

Leadership ToolBox

Leadership ToolBox
Leadership ToolBox

Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna.

Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi – stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu – to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest Leadership ToolBox. To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi.

Dostępność: brak towaru

Cena: 27,50 zł

Lean w biurze i usługach

Lean w biurze i usługach
Lean w biurze i usługach

Jak dokonać transformacji w biurze i usługach, tak aby organizacja stała się bardziej efektywna i wydajna?
Autor książki Lean w biurze i usługach, stawiając sobie za cel objaśnienie zastosowania metod Lean, wychodzi poza opis podstawowych narzędzi i skupia się na szczegółowym wyjaśnieniu kluczowych koncepcji szczupłego zarządzania w środowisku biurowym i usługowym. Książka zaczyna się od analizy zarządzania strumieniem wartości, a następnie przechodzi do takich zagadnień, jak: praca standaryzowana, przepływ, zrównoważony system ssący oraz zarządzanie wizualne.
W książce znajdziemy omówienie podstawowych narzędzi Lean, m.in. takich jak metoda 5S czy poka-yoke – techniki zapobiegania błędom. Autor rozkłada koncepcje Lean na części pierwsze, opisuje je w kontekście pozaprodukcyjnym i wyjaśnia, jak się je stosuje. Podając wiele przykładów, omawia komórki funkcyjne większości firm usługowych oraz obszary administracyjne zakładów produkcyjnych.
Korzystając z ponad dwudziestoletniego doświadczenia, autor przedstawia strategie wdrożeniowe oddzielnie dla każdej funkcji i działu w firmie. Przygląda się najczęstszym przeszkodom, na jakie mogą się natknąć osoby wprowadzające Lean, i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić. Ponadto książka zawiera zbiór formularzy, tabel, list kontrolnych, wzorów i arkuszy, które pomogą każdemu zaczynającemu pracę z Lean.

Dostępność: brak towaru

Cena: 31,50 zł

MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski

MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski
MBA w dziesięć dni. Praktyczny kurs menedżerski

Szybko i efektywnie opanuj umiejętności nauczane w najlepszych amerykańskich szkołach biznesu.

Międzynarodowy bestseller Stevena Silbigera MBA w dziesięć dni pomógł już tysiącom osób opanować wiedzę wykładaną w najlepszych szkołach biznesu w Stanach Zjednoczonych, przy czym korzystanie z tej książki wymaga poświęcenia zaledwie ułamka czasu i kosztów potrzebnych do uzyskania dyplomu MBA. Nowe, zaktualizowane wydanie zawiera najbardziej przydatne informacje niezbędne do zrozumienia zawiłości współczesnego globalnego biznesu.

10-dniowy kurs MBA zawarty w tej książce jest syntezą materiału wykładanego podczas najpopularniejszych kursów biznesu na Uniwersytecie Harvarda, Uniwersytecie Stanforda, Uniwersytecie Pensylwanii, Uniwersytecie Chicagowskim, Uniwersytecie Northwestern i Uniwersytecie Wirginii.

Obejmuje takie zagadnienia, jak przywództwo, etyka i praworządność w biznesie, planowanie finansowe, obrót nieruchomościami oraz wiele innych aktualnych tematów. Z tej bezcennej książki nauczysz się:

  • czytać i interpretować sprawozdania finansowe,
  • opracowywać i wdrażać skuteczne i przejrzyste plany marketingowe,
  • rozumieć zasady i metody rachunkowości,
  • zarządzać relacjami z szefem,
  • opracowywać strategie,
  • rozumieć koncepcję wartości bieżącej,
  • wykorzystywać techniki ilościowe do oceniania projektów,
  • wyceniać akcje, obligacje i opcje,
  • interpretować język prawa gospodarczego,
  • używać żargonu menedżerów,
  • i wielu innych rzeczy.

Na kartach tej niezwykłej książki znajdziesz informacje, doświadczenie i pewność siebie niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Możesz zdobyć to wszystko, studiując ją w tempie jednego łatwego rozdziału dziennie.

Dostępność: brak towaru

Cena: 37,50 zł

Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej

Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej
Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej

Rozrost korporacyjnego świata sprawia, że menedżerowie mają coraz trudniejsze zadanie. Ich obowiązki są szersze i bardziej wymagające niż jeszcze kilkanaście lat temu. Ciągły strumień wiadomości, wyjątkowo duża liczba zadań do wykonania, a wszystko to w czasie pracy, który wydaje się nigdy nie kończyć. Czy masz już tego dość? Istnieje sposób na zachowanie produktywności przy jednoczesnym zmniejszeniu intensywności pracy. Poznaj go w książce "Menedżer 80/20. Pracuj mniej, osiągaj więcej".

Książka ta opisuje kultową już zasadę 80/20, która zaprezentowana została blisko piętnaście lat temu. Mówi ona o tym, że wystarczy 20% Twojego czasu, abyś otrzymał aż 80% sukcesu. Jest to technika, a zarazem sposób życia, która może być implementowana w różnych branżach i na różne sposoby. Co można dzięki niej osiągnąć?
 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 26,50 zł
szt.

Mieć odwagę służyć

Mieć odwagę służyć
Mieć odwagę służyć

W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję - zarządzać przez przywództwo służebne.

„Mieć odwagę służyć opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam”.
Stephen M.R. Covey, autor bestsellera Szybkość zaufania
i współautor książki Mądre zaufanie

„Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!”.
Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 12,00 zł
szt.
1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium