Zadaniem graczy jest zaprezentowanie skomplikowanych układów akrobatycznych. Aby tego dokonać, muszą oni układać drewniane klocki z postaciami akrobatów jeden na drugim. Każdy z układów jest zapisany na kartach.
Edukacyjna gra planszowa "Było sobie życie" to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo.
Łatwa i przyjemna gra z cyklu Carcassonne, świetne wprowadzenie dla najmłodszych w świat gier planszowych. Wszyskie elementy pasują do siebie, gracze starają się połączyć uliczki na których znajdują się postaci w odpowiednim kolorze.
Czacha Dymi to nie tylko gra planszowa, ale też kopalnia ciekawych, zaskakujących i zabawnych informacji. Poza wiedzą, w grze przyda się odrobina szczęścia, taktyki i intuicji. Po drodze czekają na Ciebie roszady, przestoje i podchwytliwe pytania, od których CZACHA DYMI!
W ciągu dwunastu rund zbierzesz tyle kart, by zapełnić swoją planszę pokojami, wybrać kolor dachu i znaleźć miejsce na stylowe lub praktyczne dodatki, tworząc tym samym niepowtarzalny „Domek” z charakterem. Na koniec gracze porównują swoje dzieła i zliczają punkty za funkcjonalność, dobry projekt, jakość dachu i wykończenie całości
Epoka Kamienia Junior autorstwa Marco Teubnera to urokliwa gra, w której każdy z graczy stara się jako pierwszy wybudować w swojej wiosce trzy chaty.
Aby tego dokonać zapamiętujemy jakie akcje kryją się pod zakrytymi żetonami i wskazując odpowiednie wysyłamy Jono i Jandę po surowce potrzebne do wzniesienia domostwa.
Jeśli Twoje dziecko lubi rywalizację w grupie, to gra planszowa „Grzybobranie” będzie dla niego wymarzoną zabawą. Gra zawęża więzi społeczne, uczy rywalizacji, pokazuje czym jest wygrana, ale i w delikatny sposób zaznajamia malucha z uczuciem przegranej.
Kiedy rozpoczyna się sezon na grzyby, wszyscy ochoczo pędzą do lasu na wielkie poszukiwania. Tak cieszy każdy grzybek, który ląduje w koszyku zbieracza.
"Grzyboranie" - gra, w której gracze wybierają się do lasu na jagody i grzyby. Kto uzbiera ich więcej do swego koszyka i będzie pierwszy na drugim koncu toru, zostaje zwycięzcą
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby współczesnych graczy, urozmaiciliśmy zasady gry, jak i przygotowaliśmy nową, trójwymiarową oprawę graficzną.
Wybierzcie się na spacer po Zielonym Gaju i weźcie udział w leśnej przygodzie. Przemierzcie krętą trasę, góry i pagórki w poszukiwaniu pysznych, jadanych grzybków. Weźcie ze sobą koszyczek i wypełnijcie go po brzegi. Wygra ten kto zbierze ich najwięcej.
Gra przeznaczona jest dla 2-4 osób. Każdy z graczy losuje po jednej karcie ze stosu i umieszcza ją na opasce osoby z prawej strony.
Zadaniem każdego z graczy jest odgadnięcie KIM SIĘ JEST, na podstawie zadawanych pytań i odpowiedzi reszty graczy. Podczas zabawy można udzielać jedynie odpowiedzi TAK lub NIE. Wygrywa ta osoba, która pierwsza odgadnie co przedstawia jej karta.
Szykujcie rakiety i skafandry, bo czeka Was kosmiczna misja! Gracze wyruszają na misję mającą na celu odkrycie nowych planet i budowę na nich stacji kosmicznych. Wygra gracz, który zbuduje najwięcej stacji. Dobierając odpowiednie kafelki gracze odkrywają nowe planety. Każda z nich musi składać się z czterech kafelków. Budując kosmiczne stacje gracze mogą korzystać z pomocy kosmitów!
Łap robala! W kuchni jest karaluch! Szybko kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha pięć razy, wygrywa! Zręcznościowa gra rodzinna, która zapewni dużo zabawy!
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Ola zamawia 2 pączki, a Ala 3 kawałki ciasta. Odwróć kafelki i przygotuj słodycze zgodnie z zamówieniem!
W grze Na lody ćwiczymy pamięć, logiczne myślenie oraz podstawowe działania matematyczne. Gracze są cukiernikami, którzy przygotowują różne desery na zamówienie klientów. Gracz, który pierwszy wykona swoje zamówienia, wygra grę!
Na lody to pełna uroku i słodkości prosta gra z serii Dobra gra w dobrej cenie.
W grze „Na ratunek” gracze wysyłają swoje pojazdy ratunkowe do różnych wypadków. Za każdą udaną akcję zdobywają punkt zwycięstwa. Muszą się jednak wystrzegać fałszywych alarmów. Gdy zdobędą ich zbyt dużo, odpadną z gry! Wygra gracz, który jako ostatni pozostanie w grze lub zdobędzie najwięcej kafelków – punktów zwycięstwa.
Myślisz, że jesteś szybki? Myślisz, że masz dobrą pamięć? Rach - Ciach i przekonasz się czy masz rację! W tej grze liczy się nie tylko szybkość, ale także dokładność i dobra pamięć. Układanie kolorowych wzorów tylko na pierwszy rzut oka wydaje się proste, ale pod presją czasu i innych graczy będzie nie lada wyzwaniem.
Czy uda mi się przemknąć i jeszcze uratować tę rybkę? Czy przeciwnik wykorzysta okazję i skieruje rekina właśnie w moją stronę? Za którą rybką można by się schować, by potem jednym susem ją wyprzedzić i dopłynąć jako pierwszy na rafę? Przed Wami pełna emocji i nagłych zwrotów akcji podróż przez ocean.
Jubileuszowe wydanie gry Superfarmer, opartej na grze "Hodowla zwierzątek", zaprojektowanej przez profesora Karola Borsuka w czasie niemieckiej okupacji.
Takenoko jest niebanalną grą o stosunkowo prostych zasadach, w którą można grać w dowolnym gronie. Tematyka poruszona w grze oraz pierwszorzędne wykonanie elementów sprawiają, że obcowanie z tą pozycją jest niezwykle miłe i przyjazne dla oka. W grę można grać już z dziećmi w wieku 8 lat, ale z doświadczenia wiemy, że przy pomocy rodziców świetnie radzą sobie z nią także 6 latki.ował japońskiemu władcy święte zwierzę, dużego misia pandę, symbol pokoju.
W Księgralni – sklepie online z grami planszowymi dla dzieci znajduje się największy wybór pomysłów na kreatywny prezent. Wśród dostępnych gier dostępne są edukacyjne, logiczne, zręcznościowe, przygodowe i planszowe oraz quizy. Edukacyjne gry planszowe dla dzieci pozwalają łączyć zabawę z nauką, ułatwiając maluchom przyswojenie na przykład reguł i wzorów matematycznych. Gry zręcznościowe pozwolą na wprowadzenie porcji ruchu do popołudniowego spędzania czasu w domu, mogą także być doskonałą zabawą dla całej rodziny! Gry planszowe dla dzieci dostępne w sklepie online Księgralnia dopasowane są do wieku i umiejętności dzieci, rozbudzają w nich kreatywność i zdrową rywalizację.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.