Wydawnictwo
Czas gry
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Zagadki CzuCzu dla dzieci 4-5 lat
Witajcie w świecie ekscytujących zagadek CzuCzu! Znajdziecie tu 150 edukacyjnych zabaw, które pomagają:
• odkrywać świat w pasjonujący sposób
• rozwijać umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia
• ćwiczyć spostrzegawczość i koncentrację
• poszerzać wyobraźnię.
Zagadki zostały opracowane z myślą o dzieciach w wieku 4-5 lat. Poręczna forma książeczki pozwala na zabawę wszędzie, gdzie tylko chcecie!
Dostępność: brak towaru
Akademia Mądrego Dziecka - Pierwsza gra Mniam
Wprowadź swojego dwulatka w świat gier planszowych!
Pierwsza gra
Seria gier dla najmłodszych dzieci i ich rodziców. Dwulatek dynamicznie rozwija się poznawczo, emocjonalnie i społecznie. To idealny moment na wprowadzenie pierwszych gier planszowych. Dostarczą one stymulacji w wielu aspektach rozwoju.
Mniam!
Gracze rzucają kostką i starają się zdobyć jak najwięcej soczystych owoców i warzyw. Gracz, który schrupie ostatni przysmak ze stołu, dostaje w nagrodę owcowy sok.
Dzieci poznają owoce i warzywa oraz ich kolory. Naucza się je liczyć oraz porządkować w zbiory. Gra promuje przy okazji zdrowe nawyki żywieniowe.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Akademia Mądrego Dziecka - Pierwsza gra Zwierzątka
Gra ma na celu:
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Niebezpieczeństwo w domu
Układanka zawiera 8 historyjek obrazkowych: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Każda historyjka składa się z 3 obrazków. Historyjki pokazują skutek jaki może przynieść nieodpowiednie zachowanie i nie przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Spośród 24 obrazków należy wybrać trzy, które odpowiednio ułożone pokażą historyjkę: pierwszy obrazek pokaże przyczynę wypadku, drugi skutek złego zachowania, a trzeci pokaże poprawne i bezpieczne zachowanie dziecka.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Niebezpieczeństwo w plenerze
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: Przejście dla pieszych, Fotelik Samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiedniej kolejności, czyli dziecko musi uporządkować wydarzenia w czasie i ma wskazać przyczynę oraz skutek.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Cyfry
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary: ilość zwierzątek + cyfra, która jest równowartością tych zwierzątek.. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Dodawanie i odejmowanie
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary: dodajemy lub odejmujemy zwierzątka i dołączamy cyfrę, która jest wynikiem wykonanego działania. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Zawody
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary. Który atrybut pasuje do danego zawodu . Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Zwierzęta
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary; co lubią zwierzątka. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Śpiochy
Gra, która utuli do snu każde dziecko. Wyciszy najmłodszych graczy
i sprawi, że kładzenie się do łóżeczka stanie się jeszcze przyjemniejsze.
Kilka wariantów rozgrywki, przepiękne ilustracje zwierzątek i trójwymiarowe łóżeczko zauroczą wszystkich małych śpiochów. Gra polecana na dobranoc i dobry sen.
Dostępność: brak towaru