Wydawnictwo
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Fantastyczne gry logiczne 4+
Fantastyczne gry logiczne to 120 stron wciągających, rozwijających zadań, którym towarzyszą ciekawostki z różnych stron świata. Zabawa z książeczkami pomaga dzieciom:
- odkrywać świat w pasjonujący sposób
- ćwiczyć spostrzegawczość i koncentrację
- rozwijać umiejętność logicznego myślenia.
W serii Fantastyczne gry logiczne znajdziecie książeczki dopasowane do umiejętności dzieci w wieku 3+, 4+, 5+ oraz 6-7 i 8-9 lat.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Grzybobranie w zaczarowanym lesie
Grzybobranie powraca w wielkim stylu! Tytuł ten znają wszyscy fani gier planszowych, którzy za młodu zagrywali się w zbieranie grzybków. Teraz dajemy im możliwość, aby zaprezentowali tę grę ich własnym pociechom. Uwzględniając potrzeby współczesnych graczy, urozmaiciliśmy zasady gry, jak i przygotowaliśmy nową, trójwymiarową oprawę graficzną.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Litery Sylaby Wyrazy
Zestaw zawiera 136 dwustronnych kartoników, z których można wyodrębnić cztery zestawy: 72 kartoniki, z których można ułożyć 24 puzzle z trzysylabowymi wyrazami, 64 kartoniki, z których można ułożyć 32 puzzle z dwusylabowymi wyrazami.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Memo od A do Ż - zabawy z alfabetem
Popularna gra polegająca na odnajdywaniu par. Obrazki przedstawiają przedmioty oraz pierwsze litery ich nazw.
Dostępność: brak towaru
Zagadki CzuCzu dla dzieci 4-5 lat
Witajcie w świecie ekscytujących zagadek CzuCzu! Znajdziecie tu 150 edukacyjnych zabaw, które pomagają:
• odkrywać świat w pasjonujący sposób
• rozwijać umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia
• ćwiczyć spostrzegawczość i koncentrację
• poszerzać wyobraźnię.
Zagadki zostały opracowane z myślą o dzieciach w wieku 4-5 lat. Poręczna forma książeczki pozwala na zabawę wszędzie, gdzie tylko chcecie!
Dostępność: brak towaru
Zagadki Smoka Obiboka: Niebieskie
Karty leżą w stosiku, ilustracjami do dołu. Każdy gracz otrzymuje po jednej planszy ze smokiem. Prowadząca grę osobę dorosła lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko zgadnie, dostaje kolorowy żeton i kładzie go na swojej planszy w kółeczku, w kolorze żetonu.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy zapełni swoją planszę sześcioma żetonami.
Dostępność: brak towaru
Zagadki Smoka Obiboka: Zielone
Na stole rozrzucamy elementy tylu puzzli, ilu uczestników bierze udział w grze. Fragmenty obrazków są odkryte. Karty z zagadkami leżą w stosiku, ilustracjami do dołu.
Prowadząca grę osobę dorosła, lub dziecko, które umie czytać, odczytuję zagadkę z pierwszej karty ze stosiku. Jeśli odpowiadające dziecko poda prawidłową odpowiedź, może wziąć ze stołu jeden element puzzla.
Wygrywa ten z graczy, który pierwszy ułoży swoje puzzle.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Ale Pary Znaki
Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi znaki drogowe. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.Gra na aspekt edukacyjny, może być wspaniamym pretekstem do omówienia znaczernia znaków drogowych. Tym bardziej, że w instrukcji znajdziemy ich opis.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Domino GRANNA
Dobrze znana i lubiana gra edukacyjna dla przedszkolaków - domino, które uczy liczenia,zupełnie nowa szata graficzna, prezent: puzzle.
Dostępność: brak towaru
Granie w nawlekanie
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier.
Dostępność: brak towaru
Już Czytam - Gram ze Smokiem Obibokiem
Czy umiecie już czytać, moi drodzy? Jeszcze nie? To nie problem! W tym pudełku znajdziecie aż 4 gry. Dwie pierwsze to zabawy z puzzlami, które oswoją was z kształtem liter. Kolejna to sylabowe domino, dzięki któremu nauczycie się tworzyć najprostsze wyrazy. Ostatnia zaś to prawdziwa gra słowna dla tych, którzy poznali już elementarz i wiedzą, czy Ala ma kota! Czytanie wcale nie jest takie trudne - mam nadzieję, że bardzo je polubicie!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Magnetyczna Gra - Drogowe Bingo
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Dostępność: brak towaru
Montessori: Słownictwo
Tyle słów do odkrycia w prostej grze inspirowanej metodą Montessori.
Gra zachęca dziecko, aby dopasowało karty do zdjęć.
Celem jest stymulowanie rozwoju słownictwa w sposób naturalny i bez forsowania.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Niebezpieczeństwo w domu
Układanka zawiera 8 historyjek obrazkowych: W łazience, Kontakt elektryczny, Na schodach, Przy oknie, W kuchni, Talerz, Na regale, Żelazko. Każda historyjka składa się z 3 obrazków. Historyjki pokazują skutek jaki może przynieść nieodpowiednie zachowanie i nie przestrzeganie zasad bezpieczeństwa. Spośród 24 obrazków należy wybrać trzy, które odpowiednio ułożone pokażą historyjkę: pierwszy obrazek pokaże przyczynę wypadku, drugi skutek złego zachowania, a trzeci pokaże poprawne i bezpieczne zachowanie dziecka.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Niebezpieczeństwo w plenerze
8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek: Przejście dla pieszych, Fotelik Samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Historyjki przyczynowo – skutkowe muszą być ułożone w odpowiedniej kolejności, czyli dziecko musi uporządkować wydarzenia w czasie i ma wskazać przyczynę oraz skutek.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pieniążki edukacyjne banknoty
Pieniążki edukacyjne to artykuł uzupełniający, który pozwala poznać dziecku nominały pieniężne obowiązujące w polskim systemie płatniczym.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Poczta
Zabawka w skład której wchodzą niemal wszystkie rekwizyty potrzebne do zabawy w Pocztę. Bawiąc się dzieci poznają zasady adresowania
listów i pocztówek. Dowiedzą się jak wypełnić druk na przekaz bankowy lub wpłatę gotówkową, czy też adres pomocniczy na list polecony.
Dostępność: brak towaru
Poznajemy litery
Gra i zabawka edukacyjna dla dzieci poznających litery. Z puzzli leżących na stole należy odnaleźć jak najwięcej pasujących do siebie
par, z których jeden element przedstawia obrazek, a drugi pierwszą literę nazwy obrazka. Po połączeniu właściwych elementów gracz czyta
literę i wymawia nazwę obrazka. Wygrywa ten, kto ułoży najwięcej puzzli i prawidłowo wymówi znajdujące sie na nich litery.
Dostępność: brak towaru
Rodzina Treflików: Trefliki poznają Warzywa i owoce
Trefliki poznaja: Warzywa i owoce to wyjątkowa gra edukacyjna dla dzieci, która w zabawny sposób pomaga poznać warzywa i owoce.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Scottie Go! Basic (edycja polska)
Scottie Go! Basic to innowacyjny zestaw do nauki programowania w formule gry dla dzieci, który rozwija intuicję algorytmiczną i pomaga młodszym dzieciom poprzez zabawę poznawać podstawy programowania.
Dostępność: brak towaru
Sowa gra w słowa ALEX
Gra logopedyczna ułatwiająca automatyzowanie głosek szeregu syczącego s-z-c-dz. Przeznaczona dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. W czasie gry dzieci uczą się wymowy poprzez zabawę, ćwicząc dodatkowo pamięć wzrokową i słuchową, spostrzeganie, koncentrację uwagi i myślenie. Prezentowaną grę można zmodyfikować odpowiednio do wieku dziecka, jego umiejętności czy liczby graczy.
Dostępność: brak towaru
Spinki - Cyfry
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary: ilość zwierzątek + cyfra, która jest równowartością tych zwierzątek.. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Dodawanie i odejmowanie
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary: dodajemy lub odejmujemy zwierzątka i dołączamy cyfrę, która jest wynikiem wykonanego działania. Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spinki - Zawody
Dzieci wybierają elementy układanki i łączą je w pary. Który atrybut pasuje do danego zawodu . Gra pamięciowa, rozwija analizę i syntezę wzrokową, wspomaga funkcje kojarzenia i rozpoznawania przedmiotów.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny