Wydawnictwo
Promocje
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 299,00 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy

Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy
Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy

Zestaw Startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z Zew Cthulhu RPG – fabularną grą pełną zagadek i horroru!

Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku.

Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 76,60 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika

Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika
Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika

Narzędzie dla Strażników zawiera solidny 3-panelowy ekran Strażnika z kluczowymi zasadami, broszurę z informacjami do szybkiego poruszania się po Księdze Strażnika, dwa ekscytujące scenariusze z obsadą gotowych do gry śledczych oraz trzy mapy plakatowe.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 103,90 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności

Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności
Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności

Z egzemplarzem Startera do Zewu Cthulhu, ołówkiem i kośćmi do gry pod ręką masz już wszystko, by wyruszyć w pełną przygód podróż po całym świecie. Usiądź wygodnie i wyrusz samotnie przeciwko ciemności.

Jest to nowe wydanie przygody, opublikowanej po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Została ona poddana licznym zmianom, aby pasowała do 7. Edycji Zewu Cthulhu.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 64,00 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu

Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu
Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu

Pulp Cthulhu to gra pełna brawurowych przygód, mrocznych knowań i dzielnych Bohaterów. Dzięki tej książce, kilku kostkom i Księdze Strażnika do Zewu Cthulhu masz wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia przygody i zgłębienia gier z gatunku pulp.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 141,25 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza

Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza
Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza

Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, co najlepsze.

Dostępność: brak towaru

Cena: 138,50 zł

Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy

Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy
Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy

odowaty płomień duszy jest kampanią do Pulp Cthulhu osadzoną w 1935 roku. Sprawa dotycząca tajemniczych zniknięć prowadzi do odkrycia spisku, który może całkowicie zmienić bieg historii i sprowadzić katastrofę na cały świat. Kult zamierzający uwolnić moc Wielkich Przedwiecznych zostawia w górach Catskill ślad prowadzący do samego serca naszej planety!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 129,95 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika
Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Pozwól się wciągnąć w niepokojący świat mitów H.P. Lovecrafta, zbierz drużynę Badaczy Tajemnic i opowiedz im przerażającą historię.

 

Zew Cthulhu 7. Edycja to kultowa gra fabularna pełna tajemnic i horrorów, gdzie jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, narratora opowiadającego historię, a reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku. Gracze, ścigając się z czasem, próbują powstrzymać mroczne siły przed przejęciem kontroli nad naszym światem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 174,95 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą

Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą
Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą

ZBIÓR SCENARIUSZY DO 7. EDYCJI ZEWU CTHULHU

Tajemnicze morderstwa, niewyjaśnione zaginięcia i niewypowiedziana groza… Z tym wszystkim zmierzyć się będą musieli Wasi Badacze. Czy odważą się stawić czoła przerażającej prawdzie?

Dostępność: brak towaru

Cena: 115,49 zł

Skrót do R'lyeh

Skrót do R'lyeh
Skrót do R'lyeh

Jeśli poprowadzisz udaną sesję grozy - poprowadzisz wszystko. Na szczęście nie pozostajesz bez pomocy w tym trudnym zadaniu. Oto almanach mistrza gry, który zdradza sekretne techniki straszenia i odpowiada na pytania:
Jak zbudować niezwykłą atmosferę?
Jak oczarować nią graczy?
Jak stopniować napięcie?
Jak ubarwić grę?
Jak wykonać klimatyczne rekwizyty?
i wiele innych...
Miłosz Brzeziński - psycholog, autor opowiadać i artykułów o grach fabularnych, były redaktor magazynu Magia i Miecz, doświadczony mistrz gry. Jego Skrót do R'lyeh to legendarny przewodnik po meandrach grozy w grach fabularnych, almanach, który przed laty wykreował nowe podejście do prowadzenia gier z gatunku horror

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,90 zł
szt.

OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS

OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS
OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS

Robota była rutynowa, a płaca uczciwa. Jednak ta cholerna firma zmusiła was, byście odpowiedzieli na sygnał ze statku, który zaginął prawie 80 lat temu… Wraku przewożącego coś dziwacznego, ohydnego i obcego.

Jakby nie dość było tego, co zahibernowana załoga statku miała na pokładzie, jej członkowie zaczęli zmieniać się w chodzące koszmary. Jeśli dodać denerwujące, znikające sygnały czujników, prześladujące was w kosmicznej próżni, nie można się dziwić, że poziom stresu szybko sięgnął zenitu.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 182,50 zł
szt.

OBCY Gra fabularna - podręcznik

OBCY Gra fabularna - podręcznik
OBCY Gra fabularna - podręcznik

Ten wspaniale ilustrowany, kolorowy podręcznik w twardej oprawie, zawiera zarówno opis świata OBCEGO w 2183 roku,
jak i zestaw intuicyjnych zasad, stworzonych z myślą o zachowaniu klimatu OBCEGO.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 176,99 zł
szt.

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)
Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.

Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test.

Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia.

Droga wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%.

I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…?

No dobre, chyba się popieprzyło.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)
Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)
Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny. Prawdziwy kocioł na 128 stronach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Neuroshima: Mistrz Gry ^2
Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Pustynia: (...)
Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,95 zł
szt.

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)
Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

 

Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzję, szafować wyrokami ściema. Nic dziwnego, że niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (…) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.

Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (…) Te elektroniczne skurczybki mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.

Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, w którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)
Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Na dodatek składają się trzy wielkie części. Pierwsza ro Neuroshima 2020, czyli mini setting do gry nie 30 lat po, ale dokładnie w czasie zagłady. Druga nawiązuje do historii z „Krew i rdza 1” i przedstawia wydarzenia i motywy z sześciu różnych stron Zasranych Stanów, m.in. Federacji, Posterunku, Salt Lake. Rozdział o Neodżungli opowiada o tym, jak mutować BG! W trzeciej części zapodajemy serię klasycznych szkiców przygód. Gotowe scenariusze, pomysły na przygody i jarające wyobraźnię rozwinięcie świata – w tym dodatku materiału jest granie tydzień w tydzień, przez rok z hakiem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Bohater Maxx

Neuroshima: Bohater Maxx
Neuroshima: Bohater Maxx

Wyznawcy Molocha. Mówią na nas rozmaicie. Wyznawcy Molocha, choć nie każdy z nas wierzy, że Moloch to coś godnego czci. Agenci, chociaż nie znam nikogo, komu Sztuczny Mózg naprawdę dawałby rozkazy. A najczęstsze określenie to „zdrajcy”. Tak jakbyśmy byli coś winni ludzkości.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^3

Neuroshima: Bohater ^3
Neuroshima: Bohater ^3

Bohater³ to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^2

Neuroshima: Bohater ^2
Neuroshima: Bohater ^2

Bohater² to pierwszy dodatek do Neuroshimy stworzony od początku do końca z myślą o graczach, pełen nowych reguł do rozwoju Bohaterów Graczy. Każdy z poszczególnych rozdziałów daje Wam nowe narzędzia do rozwoju Bohaterów, którymi na co dzień gracie. Znajdą się tu reguły i dla tych, którzy chcą tresować bestie i dla tych, którzy chcą wydobyć z rozwalonych maszyn Molocha jakieś części, i dla tych, którzy lubią na sesjach pohandlować i dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoje wpływy znajomych i poszerzyć kontakty.
Bohater² to podręcznik gracza do Neuroshimy. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny  (RPG.13)
Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie
Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,95 zł
szt.

Neuroshima RPG (twarda okładka)

Neuroshima RPG (twarda okładka)
Neuroshima RPG (twarda okładka)

Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,06 zł
szt.

Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1

Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1
Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1

Od tropikalnej dżungli po mroźne rubieże dalekiej północy rozciągają się ziemie pełne istot, które mają kłopoty. Wiele z nich zgubiło bliską osobę, którą spragnieni przygód bohaterowie pomogą odnaleźć. Łuskowaci przyjaciele utracili kontakt ze sobą z powodu awarii magicznego urządzenia. Mała dziewczynka wędruje boso po śniegu i szuka zaginionego towarzysza zabaw. Złota kura pragnie odrobiny wolności i chowa się przed zrozpaczonym olbrzymem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,99 zł
szt.
do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl