Wydawnictwo
Promocje
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 299,00 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Łowca

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Łowca
Dungeons & Dragons: Karty czarów - Łowca

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 20,58 zł
szt.

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)
Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)
Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Na dodatek składają się trzy wielkie części. Pierwsza ro Neuroshima 2020, czyli mini setting do gry nie 30 lat po, ale dokładnie w czasie zagłady. Druga nawiązuje do historii z „Krew i rdza 1” i przedstawia wydarzenia i motywy z sześciu różnych stron Zasranych Stanów, m.in. Federacji, Posterunku, Salt Lake. Rozdział o Neodżungli opowiada o tym, jak mutować BG! W trzeciej części zapodajemy serię klasycznych szkiców przygód. Gotowe scenariusze, pomysły na przygody i jarające wyobraźnię rozwinięcie świata – w tym dodatku materiału jest granie tydzień w tydzień, przez rok z hakiem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)
Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny. Prawdziwy kocioł na 128 stronach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Neuroshima: Mistrz Gry ^2
Neuroshima: Mistrz Gry ^2

Pustynia: (...)
Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,95 zł
szt.

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)
Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

 

Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzję, szafować wyrokami ściema. Nic dziwnego, że niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (…) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.

Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (…) Te elektroniczne skurczybki mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.

Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, w którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)
Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.

Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test.

Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia.

Droga wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%.

I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…?

No dobre, chyba się popieprzyło.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny  (RPG.13)
Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Skrót do R'lyeh

Skrót do R'lyeh
Skrót do R'lyeh

Jeśli poprowadzisz udaną sesję grozy - poprowadzisz wszystko. Na szczęście nie pozostajesz bez pomocy w tym trudnym zadaniu. Oto almanach mistrza gry, który zdradza sekretne techniki straszenia i odpowiada na pytania:
Jak zbudować niezwykłą atmosferę?
Jak oczarować nią graczy?
Jak stopniować napięcie?
Jak ubarwić grę?
Jak wykonać klimatyczne rekwizyty?
i wiele innych...
Miłosz Brzeziński - psycholog, autor opowiadać i artykułów o grach fabularnych, były redaktor magazynu Magia i Miecz, doświadczony mistrz gry. Jego Skrót do R'lyeh to legendarny przewodnik po meandrach grozy w grach fabularnych, almanach, który przed laty wykreował nowe podejście do prowadzenia gier z gatunku horror

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,90 zł
szt.

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

Neuroshima: Bestiariusz: Bestie
Neuroshima: Bestiariusz: Bestie

4 kolory: Gadka o tym, że Chrom to wesoła rozpierducha, że Stal to bohaterstwo i patos jak z amerykańskich filmów, że w Rdzy wszystko jest do bani, a w Rtęci tylko strach i przerażenie, daje pojęcie o kolorach Neuroshimy, ale niespecjalnie pomaga w prowadzeniu. Tutaj znajdziesz konkrety, zestaw klocków, z których złożysz świat w wybranym kolorze...

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,95 zł
szt.

Neuroshima: Bohater Maxx

Neuroshima: Bohater Maxx
Neuroshima: Bohater Maxx

Wyznawcy Molocha. Mówią na nas rozmaicie. Wyznawcy Molocha, choć nie każdy z nas wierzy, że Moloch to coś godnego czci. Agenci, chociaż nie znam nikogo, komu Sztuczny Mózg naprawdę dawałby rozkazy. A najczęstsze określenie to „zdrajcy”. Tak jakbyśmy byli coś winni ludzkości.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^3

Neuroshima: Bohater ^3
Neuroshima: Bohater ^3

Bohater³ to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^2

Neuroshima: Bohater ^2
Neuroshima: Bohater ^2

Bohater² to pierwszy dodatek do Neuroshimy stworzony od początku do końca z myślą o graczach, pełen nowych reguł do rozwoju Bohaterów Graczy. Każdy z poszczególnych rozdziałów daje Wam nowe narzędzia do rozwoju Bohaterów, którymi na co dzień gracie. Znajdą się tu reguły i dla tych, którzy chcą tresować bestie i dla tych, którzy chcą wydobyć z rozwalonych maszyn Molocha jakieś części, i dla tych, którzy lubią na sesjach pohandlować i dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoje wpływy znajomych i poszerzyć kontakty.
Bohater² to podręcznik gracza do Neuroshimy. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

De Profundis

De Profundis
De Profundis

Trzecia edycja kultowej gry fabularnej Michała Oracza zawiera komplet rozszerzeń,w tym materiał przystosowujący system do rozgrywki z użyciem poczty elektronicznej.
Znajdują się w niej także cztery zupełnie nowe,niezwykle zróżnicowane settingi. Za ich sprawą gracze mogą stawić czoła konspiracji otaczającej pierwszy kontakt z obcym w alternatywnej współczesnej Polsce,odkrywać tajemnice wyprawy do Egiptu z lat 30.XX wieku,poznawać prawa natury i tego, co nadnaturalne,jako XVII-wieczni uczeni i zmierzyć się z pradawnym złem kryjącym się w puszczach Germanii, na obrzeżach Rzymskiego Imperium 9 roku naszej ery.
Gra nominowana do nagrody Diana Jones Award 2002!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Graj Trikiem

Graj Trikiem
Graj Trikiem


Artykuły zamieszczone w "Graj Trikiem" to sekretna wiedza Mistrza gry. Naszpikowana sztuczkami i efektownymi pomysłami, pełna anegdot z sesji, przytanych trików i propozycji rozwiązań książka to nieoceniona pomoc dla kadego Mistrza Gry. Zastosuj gotowe rozwiązania i spraw, że każda twoja sesja będzie wyjątkowym przeżyciem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 26,90 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Paladyn

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Paladyn
Dungeons & Dragons: Karty czarów - Paladyn

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 28,63 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Talia Tarokka

Dungeons & Dragons: Talia Tarokka
Dungeons & Dragons: Talia Tarokka

Karty przydatne podczas wędrówek po Barovii

W dziejach historii Vistani zapisali się jako wspaniali wróżbiarze, którzy za pomocą talii Tarokka potrafią przepowiedzieć nie tylko przyszłość, ale odpowiedzieć także na najmroczniejsze z pytań. 

,,Wiele drzwi stanie otworem, wiele tajemnic wyjdzie na jaw. Nie pytaj mnie jak i dlaczego, tylko idź za głosem kart." - Rudolph van Richten 

Pudełko zawiera 54 karty Tarokka, które przydadzą ci się podczas wędrówek po Barovii w ramach kampanii Dungeons & Dragons: Klątwa Strahda, a także instrukcję do klasycznej gry karcianej ze świata Ravenloft - Gambit Proroka - przeznaczonej dla od 3 do 5 graczy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 30,04 zł
szt.

Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1

Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1
Mistrz Baśni Zeszyt Scenariuszy Nr 1

Od tropikalnej dżungli po mroźne rubieże dalekiej północy rozciągają się ziemie pełne istot, które mają kłopoty. Wiele z nich zgubiło bliską osobę, którą spragnieni przygód bohaterowie pomogą odnaleźć. Łuskowaci przyjaciele utracili kontakt ze sobą z powodu awarii magicznego urządzenia. Mała dziewczynka wędruje boso po śniegu i szuka zaginionego towarzysza zabaw. Złota kura pragnie odrobiny wolności i chowa się przed zrozpaczonym olbrzymem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 34,99 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Ekran Mistrza Podziemi - przedsprzedaż dodruku

Dungeons & Dragons: Ekran Mistrza Podziemi - przedsprzedaż dodruku
Dungeons & Dragons: Ekran Mistrza Podziemi - przedsprzedaż dodruku

Ekran Mistrza Podziemi został zaprojektowany w taki sposób, by prowadzący mógł obserwować graczy, lecz ukryć swoje notatki i rzuty kośćmi.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: W dniu premiery

Cena: 39,48 zł
szt.

Neuroshima RPG (twarda okładka)

Neuroshima RPG (twarda okładka)
Neuroshima RPG (twarda okładka)

Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 44,06 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Bard

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Bard
Dungeons & Dragons: Karty czarów - Bard

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Zestaw tych 128 kart ułatwi życie każdemu bardowi. Dzięki nim możliwy jest szybki dostęp do zaklęć, którymi postać umie się posługiwać. Nie ma już potrzeby wkładania, nie wiadomo ilu zakładek. Wystarczy tylko ułożyć przed sobą lub trzymać w ręku cały swój arsenał zaklęć.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 46,75 zł
szt.

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Druid

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Druid
Dungeons & Dragons: Karty czarów - Druid

Karty Zaklęć do piątej edycji D&D® to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 46,95 zł
szt.

D&D: Klątwa Strahda - Ekran Mistrza Podziemi

D&D: Klątwa Strahda - Ekran Mistrza Podziemi
D&D: Klątwa Strahda - Ekran Mistrza Podziemi

Ekran Mistrza Podziemi został zaprojektowany w taki sposób, by prowadzący mógł obserwować graczy, lecz ukryć swoje notatki i rzuty kośćmi.

Ekran ten jest niezastąpioną pomocą dla każdego Mistrza Podziemi, pragnącego prowadzić kampanię Klątwa Strahda albo inne przygody w Barovii. Na froncie umieszczono dwie klimatyczne ilustracje Hrabiego Strahda von Zarovicha, zaś od wewnętrznej znajdują się mapy zamku Ravenloft i okolic Barovii, a także odpowiednie tabele spotkań losowych.

Dostępność: brak towaru

Cena: 47,25 zł

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Kleryk

Dungeons & Dragons: Karty czarów - Kleryk
Dungeons & Dragons: Karty czarów - Kleryk

Karty Zaklęć to nieoceniona pomoc zarówno dla graczy jak i Mistrza Podziemi. Intuicyjnie, szybko i skutecznie wykorzystaj kartę odpowiedniego zaklęcia zamiast poszukiwać odpowiedzi dotyczącej zasięgu, obrażeń czy komponentów pośród wielu stron Podręcznika Gracza.

Dostępność: brak towaru

Cena: 50,50 zł
do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl