Wydawnictwo
Promocje
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 299,00 zł
szt.

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny  (RPG.13)
Neuroshima: Bestiariusz: Maszyny (RPG.13)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^2

Neuroshima: Bohater ^2
Neuroshima: Bohater ^2

Bohater² to pierwszy dodatek do Neuroshimy stworzony od początku do końca z myślą o graczach, pełen nowych reguł do rozwoju Bohaterów Graczy. Każdy z poszczególnych rozdziałów daje Wam nowe narzędzia do rozwoju Bohaterów, którymi na co dzień gracie. Znajdą się tu reguły i dla tych, którzy chcą tresować bestie i dla tych, którzy chcą wydobyć z rozwalonych maszyn Molocha jakieś części, i dla tych, którzy lubią na sesjach pohandlować i dla tych, którzy chcą rozszerzyć swoje wpływy znajomych i poszerzyć kontakty.
Bohater² to podręcznik gracza do Neuroshimy. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie!

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^3

Neuroshima: Bohater ^3
Neuroshima: Bohater ^3

Bohater³ to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Bohater Maxx

Neuroshima: Bohater Maxx
Neuroshima: Bohater Maxx

Wyznawcy Molocha. Mówią na nas rozmaicie. Wyznawcy Molocha, choć nie każdy z nas wierzy, że Moloch to coś godnego czci. Agenci, chociaż nie znam nikogo, komu Sztuczny Mózg naprawdę dawałby rozkazy. A najczęstsze określenie to „zdrajcy”. Tak jakbyśmy byli coś winni ludzkości.

Dostępność: duża ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,99 zł
szt.

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)
Neuroshima: Krew i rdza II (RPG.17)

Na dodatek składają się trzy wielkie części. Pierwsza ro Neuroshima 2020, czyli mini setting do gry nie 30 lat po, ale dokładnie w czasie zagłady. Druga nawiązuje do historii z „Krew i rdza 1” i przedstawia wydarzenia i motywy z sześciu różnych stron Zasranych Stanów, m.in. Federacji, Posterunku, Salt Lake. Rozdział o Neodżungli opowiada o tym, jak mutować BG! W trzeciej części zapodajemy serię klasycznych szkiców przygód. Gotowe scenariusze, pomysły na przygody i jarające wyobraźnię rozwinięcie świata – w tym dodatku materiału jest granie tydzień w tydzień, przez rok z hakiem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)
Neuroshima: Łowca Mutantów - Zabójca Maszyn (RPG.12)

 

Łowca Mutantów – Gadka o tym, że to parszywa robota, to nie ściema. Jako łowca będziesz musiał na każdym kroku podejmować decyzję, szafować wyrokami ściema. Nic dziwnego, że niektórzy zabijają swoje sumienia – w tym zawodzie lepiej go nie mieć. (…) Powoli przestajesz różnić się od bestii, na które polujesz.

Zabójca Maszyn – W walce z maszyną bądź gotowy na różne sztuczki. (…) Te elektroniczne skurczybki mają nieskończony arsenał trików, w końcu uczą się z nami walczyć od przeszło trzydziestu lat! Myślisz, że jesteś cwany? To traktuj mechanicznych przeciwników tak, jakby były cztery razy cwańsze od ciebie.

Cel jest zawsze taki sam – załatwić bestię, zanim ona dopadnie ciebie. Ale sposobów na jego realizację jest od cholery. Każdy zabójca maszyn ma swój własny koktajl trików, w którym częstuje maszyny, każdy łowca mutantów przygotowuje coś ekstra na specjalne okazje.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)
Neuroshima: Nowy Jork (RPG.19)

Nowy Jork to dodatek do kultowej gry - NEUROSHIMA RPG. Nowy Jork to znacznie więcej niż pan prezydent. To bezlik enklaw, a także mutki, szczury, ruiny i szczeliny. Prawdziwy kocioł na 128 stronach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

Neuroshima: Ruiny (RPG.16)
Neuroshima: Ruiny (RPG.16)

W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 24,02 zł
szt.

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)
Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)

Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.

Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test.

Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia.

Droga wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%.

I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…?

No dobre, chyba się popieprzyło.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,50 zł
szt.

OBCY Gra fabularna - podręcznik

OBCY Gra fabularna - podręcznik
OBCY Gra fabularna - podręcznik

Ten wspaniale ilustrowany, kolorowy podręcznik w twardej oprawie, zawiera zarówno opis świata OBCEGO w 2183 roku,
jak i zestaw intuicyjnych zasad, stworzonych z myślą o zachowaniu klimatu OBCEGO.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 176,99 zł
szt.

OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS

OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS
OBCY Gra fabularna - zestaw startowy + GRATIS

Robota była rutynowa, a płaca uczciwa. Jednak ta cholerna firma zmusiła was, byście odpowiedzieli na sygnał ze statku, który zaginął prawie 80 lat temu… Wraku przewożącego coś dziwacznego, ohydnego i obcego.

Jakby nie dość było tego, co zahibernowana załoga statku miała na pokładzie, jej członkowie zaczęli zmieniać się w chodzące koszmary. Jeśli dodać denerwujące, znikające sygnały czujników, prześladujące was w kosmicznej próżni, nie można się dziwić, że poziom stresu szybko sięgnął zenitu.

Dostępność: średnia ilość

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 182,50 zł
szt.

Skrót do R'lyeh

Skrót do R'lyeh
Skrót do R'lyeh

Jeśli poprowadzisz udaną sesję grozy - poprowadzisz wszystko. Na szczęście nie pozostajesz bez pomocy w tym trudnym zadaniu. Oto almanach mistrza gry, który zdradza sekretne techniki straszenia i odpowiada na pytania:
Jak zbudować niezwykłą atmosferę?
Jak oczarować nią graczy?
Jak stopniować napięcie?
Jak ubarwić grę?
Jak wykonać klimatyczne rekwizyty?
i wiele innych...
Miłosz Brzeziński - psycholog, autor opowiadać i artykułów o grach fabularnych, były redaktor magazynu Magia i Miecz, doświadczony mistrz gry. Jego Skrót do R'lyeh to legendarny przewodnik po meandrach grozy w grach fabularnych, almanach, który przed laty wykreował nowe podejście do prowadzenia gier z gatunku horror

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 25,90 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą

Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą
Zew Cthulhu 7ed. Horror nad Wartą

ZBIÓR SCENARIUSZY DO 7. EDYCJI ZEWU CTHULHU

Tajemnicze morderstwa, niewyjaśnione zaginięcia i niewypowiedziana groza… Z tym wszystkim zmierzyć się będą musieli Wasi Badacze. Czy odważą się stawić czoła przerażającej prawdzie?

Dostępność: brak towaru

Cena: 115,49 zł

Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika
Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika

Pozwól się wciągnąć w niepokojący świat mitów H.P. Lovecrafta, zbierz drużynę Badaczy Tajemnic i opowiedz im przerażającą historię.

 

Zew Cthulhu 7. Edycja to kultowa gra fabularna pełna tajemnic i horrorów, gdzie jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, narratora opowiadającego historię, a reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku. Gracze, ścigając się z czasem, próbują powstrzymać mroczne siły przed przejęciem kontroli nad naszym światem.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 174,95 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy

Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy
Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy

odowaty płomień duszy jest kampanią do Pulp Cthulhu osadzoną w 1935 roku. Sprawa dotycząca tajemniczych zniknięć prowadzi do odkrycia spisku, który może całkowicie zmienić bieg historii i sprowadzić katastrofę na cały świat. Kult zamierzający uwolnić moc Wielkich Przedwiecznych zostawia w górach Catskill ślad prowadzący do samego serca naszej planety!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 129,95 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza

Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza
Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza

Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, co najlepsze.

Dostępność: brak towaru

Cena: 138,50 zł

Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu

Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu
Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu

Pulp Cthulhu to gra pełna brawurowych przygód, mrocznych knowań i dzielnych Bohaterów. Dzięki tej książce, kilku kostkom i Księdze Strażnika do Zewu Cthulhu masz wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia przygody i zgłębienia gier z gatunku pulp.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 141,25 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności

Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności
Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności

Z egzemplarzem Startera do Zewu Cthulhu, ołówkiem i kośćmi do gry pod ręką masz już wszystko, by wyruszyć w pełną przygód podróż po całym świecie. Usiądź wygodnie i wyrusz samotnie przeciwko ciemności.

Jest to nowe wydanie przygody, opublikowanej po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Została ona poddana licznym zmianom, aby pasowała do 7. Edycji Zewu Cthulhu.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 64,00 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika

Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika
Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika

Narzędzie dla Strażników zawiera solidny 3-panelowy ekran Strażnika z kluczowymi zasadami, broszurę z informacjami do szybkiego poruszania się po Księdze Strażnika, dwa ekscytujące scenariusze z obsadą gotowych do gry śledczych oraz trzy mapy plakatowe.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 103,90 zł
szt.

Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy

Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy
Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy

Zestaw Startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z Zew Cthulhu RPG – fabularną grą pełną zagadek i horroru!

Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku.

Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu!

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 76,60 zł
szt.
do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl