Wydawnictwo
- Abino (71)
- Adamigo (138)
- ADAR (20)
- Agencja Promocyjna OKO (1)
- Ah!Ha (1)
- Albi (89)
- Alexander (432)
- Alis Games (45)
- Archon (3)
- Archon Studio (1)
- Arson (2)
- Art. and Play (1)
- Artyk (2)
- Artyzan (2)
- Askato (8)
- Awaken Realms (50)
- Baczek (5)
- Baldar (3)
- Baldar Games (2)
- Barbo Toys (7)
- Bard (23)
- Bard Centrum Gier (23)
- BeCREO Technologies (1)
- Beniamin (3)
- Bicycle (29)
- Big Fun Republic (1)
- Biomedica (1)
- Black Monk (72)
- Board&Dice (30)
- Bored Games (4)
- Bright Junior Media (40)
- Buu (4)
- Cartamundi (148)
- Clementoni (31)
- Cobi (2)
- Crafters (40)
- Creativo (80)
- Cube (3)
- Cube - Factory of Ideas (1)
- Czacha Games (24)
- Czas Seniora (4)
- Dante (7)
- Days of wonder (1)
- Demart (4)
- Designworks Ink (2)
- Dice&Bones (2)
- Dlaczemu (1)
- Dobreto (2)
- Dodo (1)
- Dragon (1)
- Dumel (6)
- Edgard (5)
- Edgard Games (10)
- Egmont (167)
- Ei System (1)
- EP Line (1)
- EPIDEIXIS (1)
- ExploraPark (2)
- Fan (51)
- Fat Brain Toy Co (4)
- Finebooks (1)
- Fishbone Games (3)
- Fournier (15)
- FOXGAMES (74)
- G3 (177)
- Galakta (240)
- Galapagos (1)
- Games Doc. (1)
- Games Factory (1)
- Games Factory Publishing (2)
- Games Workshop (2)
- Gentlemen's Hardware (15)
- Giochi (1)
- Goki (33)
- Goliath (25)
- Goliath Games (1)
- Good Loot (1)
- Gra w Relacje (4)
- Grafix (1)
- GrajmyRazem (39)
- Grammi (58)
- Granna (122)
- Grapet (14)
- Haba (35)
- Harmonia (1)
- Hasbro (10)
- Heim (4)
- Helvetiq (3)
- Hengal (7)
- Hipocampus (3)
- Hipokampus (1)
- Hobbity (11)
- Icom (31)
- Impresariat Muzyczny Pro Art (1)
- IUVI (11)
- IUVI Games (261)
- Jawa (82)
- Jedność (1)
- Kangur (143)
- Kapitan Nauka (36)
- Kojar (23)
- Kolejkowy Zakątek (1)
- Komlogo (2)
- Kos (1)
- Królak Karina i Paweł (1)
- Kukuryku (74)
- Labo (1)
- Lacerta (31)
- Leantoys (26)
- Lisciani (72)
- Lucky Duck Games (92)
- Lucky Duck Games Polska (48)
- Lucrum (1)
- Lucrum Games (74)
- Macyszyn Toys (1)
- Magic Box (1)
- Make Notes (2)
- Maksik (1)
- Mama Maluje (7)
- Martel (1)
- Mateusz Surma (4)
- Mattel (21)
- Mayday Games (2)
- MCD (1)
- MDR (1)
- Mega Creative (28)
- Melissa & Doug (1)
- MGA (2)
- Mistrz Baśni (1)
- Moneks (9)
- Moria Games (1)
- Most Wanted Gifts (4)
- Muduko (113)
- Multigra (109)
- Muzeum Narodowe (1)
- Narodowe Centrum Kultury (1)
- Nasza Księgarnia (1)
- Nasza Księgarnia (90)
- NetMedia (1)
- Nowik (1)
- Ogry Games (22)
- Olesiejuk Sp. z o.o. (4)
- Pasterz (2)
- Paulistki (1)
- Penword (5)
- Peter Pauper Press (2)
- Phalanx Games Polska (23)
- Piatnik (163)
- Piętka (3)
- Pink Frog (9)
- Plan (20)
- Plazacraft (1)
- Ply Games (1)
- Polsirhurt (1)
- Port Studio Reklamowe (2)
- Portal (237)
- PORTAL GAMES (159)
- PRINTWORKS (18)
- Pro Kids (17)
- Psalm18.pl (5)
- Purple cow (14)
- Quercetti (3)
- Quint (12)
- Ravensburger (49)
- Razem (2)
- Rebel (682)
- Recent Toys (7)
- Roter Kafer (59)
- Rozmawiaj.MY (5)
- Rozmawiaj.MY (1)
- Rubiks (2)
- SAMO-POL (10)
- San Eskobar (1)
- Schemat (3)
- Schmidt (7)
- Schmidt Spiele (3)
- Sharp Games (1)
- Simba (3)
- Sloyca (23)
- Smart Games (4)
- Smily Play (3)
- Spin Master (13)
- Stickn (1)
- Strategos (2)
- SWEDE (11)
- Szach-mat (1)
- Szaron (6)
- Szczęśliwa Rodzina (1)
- Szkoła Wyobraźni (14)
- Tactic (98)
- Technok (1)
- Telewizja Polska S.A. (1)
- Think Fun (1)
- Thistroy Games (1)
- TM Toys (19)
- TOMY (7)
- Trefl (196)
- Trifox (8)
- Tupiko (1)
- Tutuconcept (1)
- United States Playing Card Company (19)
- Viking Toys (2)
- W&K (6)
- WADER (4)
- What the frog (1)
- Winning Moves (62)
- WIR (1)
- Wizards of the Coast (1)
- Wydawnictwo Edukacyjne Sobik (2)
- Wydawnictwo Jako (4)
- Wydawnictwo Kościuszko (13)
- Wydawnictwo Te-Jot (1)
- Wydawnictwo Zbliżenia (1)
- Zielona Sowa (1)
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
DIZZLE G3
- musi być na wolnym, nie skreślonym polu
- musi być na polu z identyczną liczbą oczek jak na kostce
- musi być umieszczona na polu przyległym pionowo lub poziomo do już skreślonego pola
- kolejna kostka może być dołożona na pole sąsiadujące z położoną wcześniej kostką
- o ile ma taką możliwość, gracz musi wziąć i dołożyć kostkę
Na koniec każdej tury, gracze zaznaczają zajęte przez kostki pola krzyżykiem. W ten sposób gracze skreślają coraz więcej pól. Niektóre pola mają akcje specjalne lub dają dodatkowe punkty na koniec gry. Liczba rozgrywanych rund zależna jest od liczby graczy. Gracz, który będzie miał na koniec gry najwięcej punktów - wygrywa.
Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest wtedy zebranie możliwie jak największej liczby punktów.
ZAWARTOŚĆ:
notes z arkuszami gry
4 pisaki
13 kości
instrukcja
Dizzle (bloczek podstawowy), opis:
Bloczek do gry kościanej Dizzle ! Każdy bloczek składa się ze 100 dwustronnych kartek. Obie strony przeznaczone są do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, różnią się poziomem gry. Prezentowany bloczek jest taki sam, jak ten, który znajduje się w opakowaniu z grą.
ZAWARTOŚĆ:
bloczek podstawowy do gry "Dizzle"
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Duże sumy
Kto lubi "Rzuć na tacę" pokocha "Duże sumy"!
"Duże sumy" to gra kościana, w której kluczem do zwycięstwa jest spryt i podejmowanie dobrych decyzji. Gra trwa określoną liczbę rund, zależną od liczby uczestników. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom.
Dostępność: brak towaru
DUżE SUMY (WYZWANIE I) G3
ZAWARTOŚĆ:
bloczek (wyzwanie) do gry "Duże sumy"
Dostępność: brak towaru
DUżE SUMY G3
Gracz, który rzuca kośćmi jest graczem aktywnym. Kiedy wykona wszystkie swoje rzuty i zabierze trzy kości, jego tura się kończy. Pozostałe kości trafiają na srebrną tacę, a do gry wchodzą pozostali gracze. Są oni nazywani pasywnymi graczami. Wszyscy pasywni gracze mogą skorzystać z kości znajdujących się na srebrnej tacy.
ZAWARTOŚĆ:
6 kolorowych kości
bloczek z arkuszami gry
4 pisaki
instrukcja
Dostępność: brak towaru
Fasolki (wydanie jubileuszowe)
Fasolki (wersja jubileuszowa) to wyjątkowe wydanie popularnej, ekonomicznej gry karcianej. Fasolki to gra o sadzeniu, handlowaniu i zbieraniu fasolek. Handluj z innymi graczami, a otrzymane fasolki sadź na własnych polach. Im więcej fasolek na polu, tym więcej złotych monet za nie otrzymasz przy zbieraniu. Gracz, który będzie miał najwięcej złotych monet na koniec gry, wygra!
Dostępność: brak towaru
JESZCZE RAZ! (NOCH MAL!) G3
"Jeszcze raz! (Noch Mal!)" to kolejna gra typu roll&write. Aktywny gracz rzuca wszystkimi kośćmi, a następnie wybiera jedną kość koloru i jedną kość cyfr i odkłada przed sobą. Na swoim arkuszu skreśla odpowiednie pola. Pozostali gracze wybierają kombinacje z pozostałych czterech kości i zaznaczają odpowiednie pola na swoich arkuszach gry. Jedynymi kośćmi, których nie można wykorzystać są te, które zabrał aktywny gracz. Pola na arkuszu gry skreśla się według następujących reguł:
- na początku gry, pierwsze skreślone pole musi być w kolumnie H
- wszystkie skreślane pola muszą się ze sobą łączyć i być w tym samym kolorze
- zaznaczenia muszą sąsiadować pionowo lub poziomo z poprzednimi zaznaczeniami
- trzeba skreślić dokładnie taką liczbę pól jaką wskazuje wybrana kość cyfr
- wszystkie skreślenia wykonywane w jednej turze muszą ze sobą sąsiadować i tworzyć ciąg
- obszar jednego koloru nie musi być wypełniony w jednej turze w całości
- nie można skreślić więcej niż pięciu pól w turze
- w jednej turze nie można dzielić wartości z kości cyfr, aby wykreślić pola w kilku obszarach tego samego koloru
- znak zapytania na kości cyfr i czarny krzyżyk na kości koloru to Jokery
Instrukcja: polska
Dostępność: brak towaru
JESZCZE RAZ! ROZSZERZENIE (WARIANT 1-3) G3
ZAWARTOŚĆ:
bloczki do gry Jeszcze raz! (Noch Mal!) (wariant 1-3)
Instrukcja: polska
Dostępność: brak towaru
JESZCZE RAZ! TYLKO LEPIEJ! (NOCH MAL SO GUT!) G3
W "Jeszcze raz! Tylko lepiej!" gracze zdobywają punkty za wypełnianie kolumn, rzędów i pól tego samego koloru. Ważne aby robić to jak najszybciej! Gracz wybiera kombinację kości koloru i kości cyfry, i skreśla odpowiednie pola na swoim arkuszu gry. Trzeba wybierać mądrze i zabrać kombinację zanim zrobią to przeciwnicy. Najlepiej wypełniać pola tak, aby odblokować pola bonusowe, które dają dodatkowe możliwości.
Oprócz punktów za zapełnianie kolumn i rzędów, gracze otrzymują też punkty za wykreślenie wszystkich pól danego koloru. Gra kończy się, kiedy jeden z graczy wykreśli wszystkie pola dwóch kolorów. Na szczęście można od razu zagrać jeszcze raz!
Uwaga: jeśli gracz nie ma towarzystwa, może zagrać sam. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów.
ZAWARTOŚĆ:
notes z arkuszami gry
3 kości koloru
3 kości cyfr
1 kość specjalna
6 pisaków
instrukcja
Dostępność: brak towaru
K-DRON ŁAMACZ GłóW CZARNO-BIAłY G3
i uderzasz się w czoło z bojowym okrzykiem "Eureka", to przyda Ci się K-Dron. Dlaczego? Ponieważ jest to jedna z najbardziej irytujących i zarazem uzależniających łamigłówek, które wprowadziliśmy do sprzedaży. Zapomnisz o reszcie świata w ciągu kilku sekund. K-Dron to skomplikowana figura geometryczna odkryta przez polskiego wizjonera Janusza Kapustę, która stała podstawą tych przenośnych puzzli - łamigłówki. Przed Tobą 38 416 schematów do ułożenia! Celem zabawy jest takie złożenie elementów K-Dron (czterech czarnych i czterech białych), aby zbudować kształty pokazane w książeczce załączonej do łamigłówki. Przykładowe schematy z podziałem na poziomy trudności prezentujemy poniżej.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
Kakao
Gra "Kakao" wprowadza graczy w egzotyczny świat "owocu bogów", w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem. W trakcie rozgrywki gracze dokładają kafle pracowników i kafle dżungli do wspólnego obszaru gry.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
KAKAO - ROZSZERZENIE 1 CZEKOLADA G3
Uwaga: to nie jest samodzielna gra, do rozgrywki wymagane jest posiadanie gry Kakao.
Dostępność: brak towaru
KAKAO - ROZSZERZENIE 2 DIAMENTY G3
Kakao: Diamenty wprowadza kolejne 4 interesujące dodatki:
- kopalnię kamieni szlachetnych
- drzewo życia
- łaskę cesarza
- nowych pracowników.
Nowe dodatki można łączyć z dodatkami z 1. rozszerzenia - Czekolady lub stworzyć dużą grę, w której wykorzystuje się podstawową wersję Kakao oraz wszystkie dostępne dodatki.
Zawartość:
- 1 wózek kopalniany
- 32 znaczniki kamieni szlachetnych
- 7 kafelków masek
- 16 kafelków pracowników
- 8 kafelków dżungli
- 1 drewniany pionek cesarza
- 2 złote monety o wartości 50
- instrukcja
Dostępność: brak towaru
KAKAO G3
W swojej turze gracz musi wykonać następujące czynności we wskazanej poniżej kolejności:
1) umieszczenie kafla pracowników (gracz wybiera jeden kafel pracowników z trzech dostępnych na ręce i dokłada go do przynajmniej jednego kafla dżungli znajdującego się w obszarze gry, tak by stykały się bokami),
2) uzupełnienie dżungli (jeśli ze względu na dołożenie kafla pracownika na obszarze gry znajdą się dwie płytki pracowników przylegające do pustego miejsca na dżunglę, gracz musi natychmiast uzupełnić te miejsce),
3) wykonanie akcji z kafli dżungli (każdy pracownik z nowo dołożonego kafla pracowników, który przylega do jakiegokolwiek kafla dżungli, zostaje aktywowany; dzięki aktywowanym pracownikom gracz może wykonać akcje z przylegających kafli dżungli).
Gra kończy się, gdy każdy gracz umieści wszystkie swoje kafle pracowników w obszarze gry. Zwycięża osoba, która zdobyła najwięcej złota. Proste zasady oraz niedługi czas rozgrywki sprawiają,
że "Kakao" to idealna gra dla całej rodziny.
Dostępność: brak towaru
KARALUSZEK KłAMCZUSZEK (EDYCJA KRóLEWSKA) G3
To karaluch? Ropucha? A może karta królewska? Czy przeciwnik mówi prawdę czy blefuje? "Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska)" to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart.
Gracz w swojej turze zagrywa jedną zakrytą kartę. Mówi przy tym nazwę zwierzęcia, jednak nie musi wskazywać tego, które faktycznie znajduje się na zagranej karcie. Może również powiedzieć, że to król czyli karta ze zwierzęciem w koronie. Przesuwa kartę przed innego gracza. Ten z kolei ma dwie możliwości: podejrzeć kartę i przekazać ją dalej ze swoją deklaracją co się na niej znajduje (może wskazać inne zwierzę niż poprzednik i również nie musi mówić prawdy) lub może zaryzykować i spróbować odgadnąć czy gracz mówi prawdę, czy kłamie. Jeśli nie trafi, musi zabrać kartę i wyłożyć odkrytą przed sobą. Jeśli mu się uda, to kartę otrzyma oszust.
Karty królewskie są trudniejsze. Dla nich prawdziwą deklaracją jest nie tylko król, ale również znajdujące się na karcie zwierzę.
Ponadto, w tej edycji znajdują się karty specjalne: jedna - która jest wszystkim, ale nie królem i druga - która jest niczym (wszystko co powie gracz jest fałszem).
Każdy stara się wciskać karty innym graczom, ponieważ osoba, która jako pierwsza uzbiera cztery karty z tym samym zwierzęciem - przegrywa.
Przekonaj się czy Twoi znajomi potrafią kłamać! A może to Ty okażesz się prawdziwym królem blefu?
Nie lubisz karalucha? Nie zgrywaj kłamczucha!
ZAWARTOŚĆ:
56 kart zwierząt
7 kart królewskich
2 karty specjalne
instrukcja
Dostępność: brak towaru
Karczma pod Pekatym Kuflem: Pokoje gościnne
Pierwszy dodatek do bestsellerowej gry rodzinnej "Karczma pod Pękatym Kuflem".
"Karczma pod Pękatym Kuflem" pęka w szwach, a interes kwitnie.
Dostępność: brak towaru
Karczma pod pękatym kuflem
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha – autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
Dostępność: brak towaru
KARCZMA POD PęKATYM KUFLEM G3
"Karczma pod Pękatym Kuflem" to gra kościana z budowaniem talii dla 2 do 4 osób w wieku od 12 lat, stworzona przez Wolfganga Warscha autora bestsellerowej gry rodzinnej Szarlatani z Pasikurowic. Zaproś rodzinę oraz znajomych i wspólnie zadbajcie aby na stołach nigdy nie zabrakło jadła, a piwo lało się strumieniami!
Karczma pod Pękatym Kuflem słynie z wybornego piwa! Jednak jej właściciel ma już swoje lata i zastanawia się, któremu z okolicznych karczmarzy powierzyć prowadzenie interesu. Postanowił w drodze konkursu wybrać najlepszego! Ten, kto najlepiej w tym roku poprowadzi swoją karczmę, ściągnie najwięcej gości i najznamienitszych szlachciców przejmie Karczmę pod Pękatym Kuflem.
W "Karczmie pod Pękatym Kuflem" gracze, aby wygrać, muszą odpowiednio wybierać kości i rozbudowywać talię, zbierając najlepszych pomocników i najbogatszą klientelę. Będą inwestować w dodatkowe stoły, powiększać magazyn i dbać o to, żeby nigdy nie zabrakło złocistego trunku!
ZAWARTOŚĆ:
plansza klasztoru
240 kart
4 plansze karczmy
16 białych kości
12 kolorowych kości
4 podkładki pod kufel
12 znaczników gości przy barze
4 znaczniki magazynu na piwo
4 znaczniki skarbca
4 znaczniki klasztoru
4 znaczniki sławy
1 znacznik kufla
1 znacznik księżyca
20 sznapsów
12 znaczników wędrownych artystów
4 księgi gości
40 znaczników wpisów
instrukcja (Moduły)
instrukcja
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA AMAZE BALL - POZIOM 3/4 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST AMOUR - POZIOM 5/6 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST BOX - POZIOM 2/6 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST CAKE - POZIOM 4/6 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST CHAIN - POZIOM 6/6 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST COASTER - POZIOM 4/6 G3
Dostępność: brak towaru
ŁAMIGłóWKA CAST COIL - POZIOM 4/6 G3
Dostępność: brak towaru