Wydawnictwo
Stan
Cena
-
od
do
Pakiet ElfQuest. Tomy 1-2
eden z najpiękniejszych, najlepiej przemyślanych epickich komiksów fantasy wszech czasów.
Comic Book Resources
Odkryj legendarny świat ElfQuest!
Gdy leśny dom Siekacza i jego Wilczych Jeźdźców czeka nagła zagłada, dzielne elfy wyruszają w niesamowitą podróż, w której poznają tajemnicze ziemie zamieszkane przez ludzi, trolle i inne elfie plemiona, władające tajemnymi mocami, których sekrety zdały się zaginąć w pomroce dziejów. Zaskakujące przymierza zostaną zawarte, wrogowie ujawnią się w najmniej oczekiwanej chwili, a zaciekłe bitwy przyprawią cię o gęsią skórkę! Czy masz dość odwagi, by stawić czoła wielkiej przygodzie?
W branży, która zakłada wymianę czytelników co pięć, sześć lat, niektóre albumy są tak dobre, że na zawsze pozostają w sercach kolejnych generacji fanów komiksu.
MAJOR SPOILERS
Dostępność: brak towaru
To jest napad! Komiksy paragrafowe.
Komiks, w którym to TY jesteś bohaterem!
Czy zostaniesz największym złodziejem wszechczasów? Elliot wyszedł z więzienia i pracuje na stacji benzynowej należącej do jego ojczyma. Ty jako początkujący bandyta decydujesz się okraść to miejsce... i nie ma co owijać w bawełnę, nie wypadasz najlepiej. Na szczęście Elliot decyduje się nauczyć Cię podstaw tego zawodu, pod warunkiem, że udowodnisz swoją wartość. Wybieraj miejsca włamań, uważnie dobieraj ekwipunek i rozwijaj swe umiejętności, aby stać się największym gangsterem USA.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Trasa promocyjna
G.H. Fretwell, drugorzędny angielski pisarz, wyrusza w trasę promocyjną swojej najnowszej powieści. Liczy na świetne recenzje krytyków literackich, tłumy na spotkaniach i na to, że w końcu przebije się do pisarskiej pierwszej ligi, gdzie czekają na niego splendory i wielkie pieniądze. Niestety szybko się okazuje, że nic nie idzie zgodnie z planem, a podróż zamienia się w koszmar.
Hotele zarezerwowane przez wydawcę na czas trasy to najniższy standard, prasa nie poświęca książce i autorowi nawet odrobiny uwagi, a frekwencja na spotkaniach i po autografy pozostawiają wiele do życzenia. Naprawdę wiele. Jakby tego było mało w ślad za G.H. Fretwellem podążą policja, bo dziwnym trafem w mieście, w którym ostatnio odwiedził księgarnię tego samego wieczora zginęła kobieta...
Trasa promocyjna Andiego Watsona, uznanego brytyjskiego rysownika i scenarzysty, to niezwykle zabawny, momentami przerażający, ale cały czas pasjonujący kryminał ze światkiem wydawniczym i literackim w tle. Czarna komedia spotyka się tu z mroczną zagadką, Franz Kafka z Agathą Christie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Z Archiwum X. cz. 1 - Wyznawcy - The X Files
Przez całe lata agenci specjalni Fox Mulder i Dana Scully pracowali w Archiwum X – tajnej komórce FBI, zajmującej się sprawami uznanymi za niewyjaśnione i powiązane z niewytłumaczalnymi zjawiskami.
Oboje w końcu opuścili swoje małe biuro i rozpoczęli nowe życie, ciesząc się spokojną anonimowością. Aż do teraz.
Kiedy wróg przeniknął sieć FBI i pozyskał poufne dane z akt Archiwum X, Skinner został zaatakowany, Scully porwana, a agent Doggett zaginął w akcji, Mulder musi ponownie wkroczyć na scenę. Nieoczekiwanie powraca również Palacz, który jest w posiadaniu istotnych informacji na temat wroga – tajemniczych akolitów. Rozpoczyna się nowa era. Era technologicznej paranoi, międzynarodowego niepokoju i pozaziemskiej groźby.
Oficjalna kontynuacja legendarnego już serialu, okrzykniętego telewizyjnym fenomenem XX wieku. Jej pomysłodawcą i opiekunem jest Chris Carter, twórca „Z Archiwum X”.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Z Archiwum X. cz. 2 - Żywiciele - The X Files
Po latach spędzonych z dala od politycznych intryg i nadnaturalnych zbrodni Mulder i Scully ponownie trafiają do zakurzonej piwnicy budynku FBI, gdzie mieści się Archiwum X.
Seria tajemniczych zaginięć na słonecznej wyspie Martha’s Vineyard powoduje, że agenci sięgają do akt starej, dawno już zapomnianej sprawy, której korzenie sięgają tragedii w Czarnobylu…
Druga odsłona dziesiątego sezonu Z Archiwum X to cztery historie, w których scenarzysta Joe Harris, pracujący pod okiem Chrisa Cartera, twórcy kultowego serialu, powraca do uwielbianej przez telewidzów formuły monster-of-the-week, śniąc niepokojące koszmary na jawie.
Mulder stanie oko w oko ze śmiercią, Scully wpadnie na trop tajemniczej istoty żerującej na ludzkiej rozpaczy, a czytelnik (być może!) pozna tajemniczy sekret Palacza, kryjący się za jego domniemaną śmiercią.
Prawda jest bliżej, niż myślisz.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Arsene Lupin rzuca wyzwanie. Escape Quest
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
Arsne Lupin rzuca wyzwanie: Francja XIX-go wieku. Arsne Lupin rzuca nowe wyzwanie: przyjmie na swego ucznia włamywacza, który skradnie biżuterię z rezydencji rodziny Lechevallier. Przyjmij wyzwanie i rozpocznij niezwykłą przygodę. Zbieraj ślady, rozwiązuj zagadki i stwórz plan doskonały. Uważaj jednak na Pana M, prawdziwą legendę półświatka, który również chce zdobyć klejnoty. Czy zdążysz zdobyć je jako pierwszy?
Dostępność: brak towaru
Dziennik 29. Przebudzenie
Czy poznasz sekret zaginięcia zespołu badaczy?
Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. Ekipa badaczy zaginęła - jedyne co po niej pozostało, to ten dziennik... jego druga część.
Dziennik 29 to interaktywna książka, która jest równocześnie grą pełną niespodzianek. Czy odważysz się podjąć wyzwanie?
Zanurz się w niezwykłej przygodzie. Zmierz się z łamigłówkami i układankami. Do rozwiązania zagadek potrzebne jest niekonwencjonalne podejście. Pisz, rysuj, zginaj, łącz i szukaj, by odkryć prawdę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Escape Quest: Sam w Salem
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to Ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na Ciebie pułapek.
- książka z łamigłówkami, 96 stron
Dostępność: brak towaru
Escape Quest: Świat Wirtualny
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to Ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na Ciebie pułapek
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Escape Quest. Alcatraz
Przeżyj przygodę!
Rozwiąż zagadki!
Unikaj zastawionych pułapek!
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room.
Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
Alcatraz: Infiltracja: Rok 1963, zatoka San Francisco. Wcielasz się w dziennikarza śledczego, który ma za zadanie wejść jako więzień do owianego złą sławą Alcatraz. Czeka cię niezwykła przygoda i możliwość poznania najmroczniejszych sekretów więzienia. Pamiętaj jednak, nie ma dla ciebie taryfy ulgowej. Czy uda ci się uciec ze sławnego Alcatraz? Jakie decyzje podejmiesz? Zakończenie tej historii zależy tylko od ciebie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kajko i Kokosz - Szkoła latania
Nieopodal Mirmiłowa własną warownię zbudowali niegodni miana rycerzy okrutni Zbójcerze, których wodza, Krwawego Hegemona, najbardziej złościło, kiedy słyszał, że nie ma poczucia humoru. Pewnego dnia postanowił zdobyć gród kasztelana Mirmiła, a atak rozpocząć od opanowania Klubo-Gospody, aby tym posunięciem szybko złamać ducha obrońców. Dzięki Kajkowi i Kokoszowi szturm zostaje odparty, dlatego Hegemon wymyśla sposób na pozbycie się obu wojów z grodu. Namawia kasztelana, aby ten spełnił swe największe marzenie i wraz z przybocznymi wyruszył na Łysą Górę znajdującą się w kraju Omsów, gdzie czarownice nauczą go latać.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Komiksy paragrafowe Sherlock Holmes & Moriarty
Wciel się w Holmesa, Watsona lub Moriarty'ego i rozwiąż sprawy skradzionych diamentów, porwania księżniczki oraz tajemniczej śmierci. Przepytuj podejrzanych, zwracaj uwagę na wskazówki i doprowadź do pomyślnego zakończenia śledztwa. Bądź jak najlepszym detektywem, bo tutaj bohaterem jesteś Ty!
Komiks paragrafowy w klimacie mangi
Piękne wydanie w twardej oprawie
Porywająca fabuła
Dostępność: brak towaru
Koszmar Alicji w Krainie Czarów
W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze. Jesteś gotów, by wskoczyć w głąb króliczej nory?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kroniki Cypher
Jesteś agentem CY.P.H.E.R, tajnej międzynarodowej agencji wyspecjalizowanej w rozwiązywaniu z pozoru niemożliwych do ukończenia spraw opartych na kodzie. Twoi partnerzy zaczynają znikać w tajemniczych okolicznościach, a po Twoich śladach depcze nieznany Ci wróg. Czas ucieka, a Ty musisz złamać kod, żeby przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę.
Rozwiązuj łamigłówki, przeszukuj wirtualne pokoje i pozwól, żeby pochłonęło Cię to nierozwiązane dotąd śledztwo.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Minecraft. Księga podwodnej przygody z naklejkami
Daj nura w fale pełnego tajemnic minecraftowego oceanu! Dowiedz się, jak oddychać pod wodą, gdzie szukać delfinów i żółwi, jak rozprawić się z utopcami oraz jak znaleźć zatopiony skarb! Rozwiązuj zadania i przyklejaj naklejki! Masz ich aż 500!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Minecraft. Podręcznik farmera
W trybie przetrwania wciąż potrzeba żywności i innych przydatnych przedmiotów. Każdy zaprawiony w bojach gracz wie, jak ważne jest posiadanie własnego systemu zaopatrzenia. Z Podręcznika farmera dowiesz się wszystkiego: od zasad uprawy roślin, poprzez hodowlę zwierząt (a także wrogich mobów), aż po produkcję przydatnych bloków. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w mgnieniu oka osiągnąć samowystarczalność w świecie Minecrafta.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Minecraft. Podręcznik minigier PvP
Możliwości, jakich dostarczają minecraftowe minigry typu PvP, są nieskończone – jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia gracza. Podręcznik minigier PvP przedstawia kilka propozycji rozgrywek, które dostarczą graczowi i jego przyjaciołom wspaniałej rozrywki. Rady i wskazówki specjalistów z Mojanga pozwolą w pełni cieszyć się grą oraz będą cennym źródłem informacji dla budowniczych minecraftowych minigier.
Dostępność: brak towaru
Minecraft. Rocznik 2021
Minecraft. Rocznik 2021
Oto kolejny Rocznik Minecrafta. Przedstawiono w nim wiele ciekawych wydarzeń, które miały miejsce w świecie MInecrafta w ostatnim czasie! Niesamowita przygoda Minecraft Dungeons pozwoli poznać Świat Podstawowy w całkiem inny sposób! Podczas eksplorowania przerażających i dziwnych biomów Netheru będzie można zwiedzić i poznać ich nowych mieszkańców.
Nowy Rocznik pokazuje też, w jaki sposób Minecraft jest wykorzystywany do przekształcania przestrzeni miejskiej i projektowania jej na nowo! Uczy również, w jaki sposób programować z Minecraftem SZTUCZNĄ INTELIGENCJĘ!
Dostępność: brak towaru
Zły Czarnoksiężnik z Oz - Gra książkowa
W Złym Czarnoksiężniku z Oz to TY decydujesz o losach bohaterów. Możesz wybrać jedną z 6 postaci, którą poprowadzisz przez karty opowieści. Ale uważaj! – od Ciebie zależy, czy ta misja zakończy się sukcesem.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny