Wydawnictwo
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Andor Junior
To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych.
W grze Andor Junior wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Daj Namiar PL
Co łączy niedźwiedzia z lekarzem?
Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie.
Na czym to polega?
- Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.
- Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
- Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
- Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
- Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
- W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
- Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
- W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.
- Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.
Liczba graczy: 2-6 osób
Czas gry: ok. 10 min
Dostępność: brak towaru
Escape Room - Skok w Wenecji
Kieszonkowy escape room dla grupy lub pojedynczego gracza
Escape Room: Skok w Wenecji to gra karciana przeznaczona dla grupy przyjaciół bądź pojedynczego śmiałka. Jesteście profesjonalnymi złodziejami, którym powierzono ryzykowną misję: musicie dostać się do kasyna w Wenecji i wykraść żeton warty 10 milionów dolarów.
Każde z Was wciela się w inną postać - z indywidualną wiedzą i umiejętnościami. To niebezpieczna robota, dlatego trzymajcie się planu - najmniejszy błąd może zniweczyć wasze wysiłki!
Gra Escape Room: Skok w Wenecji jest kieszonkową wersją rozrywki typu escape room, w której gracze zostają „uwięzieni” i postawieni w pozornie beznadziejnej sytuacji, a ich celem jest rozwiązywanie różnorodnych zagadek i wydostanie się z tarapatów w jak najkrótszym czasie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Głodniaki
Głodniaki to kooperacyjna gra dla 2-4, która łączy w sobie zalety gry karcianej z możliwościami aplikacji mobilnej. Waszym zadaniem jest ukończenie każdego poziomu poprzez wykarmienie wszystkich stworków. Potworom będą smakować tylko te przedmioty, które pasują do koloru ich futerka. Gracze skanują za pomocą urządzenia wybrane karty, a w aplikacji wyświetli się rezultat mieszania kolorów. Udało wam się wykarmić potworka? Czas na kolejny poziom!
Dostępność: brak towaru
Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa
Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa to ekscytująca gra narracyjna oparta na współpracy. Uczestnicy wcielają się w niej w chowańce – ich zadaniem będzie ocalenie i wychowanie następczyni tronu. Muszą ją chronić przed siłami zła, które pragną jej śmierci, ale przecież dziecku potrzeba czegoś więcej aniżeli tylko ocalenia! Chowańce wiedzą, że każda decyzja, którą podejmą, wpłynie na przyszłość powierzonej im dziewczynki oraz na to, jaką będzie władczynią, jeśli odzyska tron.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny