1pxPolecamy ;)
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Odmęty grozy
Odmęty grozy
245,75 zł
Clemmy. Wiaderko - pies i szczeniaczek
Clemmy. Wiaderko - pies i szczeniaczek
51,08 zł
Dobble Chrono
Dobble Chrono
49,99 zł
Kroniki zbrodni edycja specjalna
Kroniki zbrodni edycja specjalna
119,99 zł
szt.
Karty Dżentelmenów: Epizod Trzeci
Karty Dżentelmenów: Epizod Trzeci
46,48 zł
szt.
Odjechane Jednorożce: Bez cenzury
Odjechane Jednorożce: Bez cenzury
81,78 zł
Arkana Magii
Arkana Magii
102,77 zł
szt.
Potwory w Tokio: Mroczna Edycja
Potwory w Tokio: Mroczna Edycja
139,35 zł
szt.
Reavers of Midgard
Reavers of Midgard
172,50 zł
szt.
Eksplodujące Minionki
Eksplodujące Minionki
89,50 zł
szt.
Szczęśliwice Wielkie
Szczęśliwice Wielkie
47,95 zł
szt.
Drogi do Rzymu
Drogi do Rzymu
69,00 zł
szt.
Sonar - gra planszowa
Sonar - gra planszowa
47,99 zł
szt.
Puzzle 500 Harry Potter The Great Hall
Puzzle 500 Harry Potter The Great Hall
38,40 zł
szt.
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
339,99 zł 269,64 zł
Puzzlove CzuCzu Ptaki 100el.
Puzzlove CzuCzu Ptaki 100el.
40,09 zł
szt.
1pxOpcje przeglądania
Wydawnictwo
Cena
  • od
    do
1pxWydawnictwo
1pxPromocje
Forest
Forest
20,00 zł 12,99 zł
szt.
Waste Knights 2ed: Za Horyzont
Waste Knights 2ed: Za Horyzont
231,95 zł 219,00 zł
szt.
Twierdza: Oblężenie Runedar
Twierdza: Oblężenie Runedar
189,99 zł 174,99 zł
szt.
Santa Monica +  karta promo
Santa Monica + karta promo
62,00 zł 40,00 zł
szt.
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated Drużyna "C"
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated Drużyna "C"
62,03 zł 56,50 zł
szt.
Wielka księga inspiracji Ewa Rokitnicka
Wielka księga inspiracji Ewa Rokitnicka
35,00 zł 13,00 zł
szt.
DIY. Żyj pięknie!
DIY. Żyj pięknie!
47,89 zł 17,50 zł
szt.
Puzzle 500 La Casa De Papel (Cle35084)
Puzzle 500 La Casa De Papel (Cle35084)
20,66 zł 16,99 zł
szt.
Inventions: Ewolucja Idei
Inventions: Ewolucja Idei
713,50 zł 679,00 zł
szt.
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Rhosgobel
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Rhosgobel
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Puzzle 1000 Hobbit: Bilbo i orły
Puzzle 1000 Hobbit: Bilbo i orły
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
339,99 zł 269,64 zł
Lego ICONS 10280 Bukiet kwiatów - uszkodzone opakowanie
Lego ICONS 10280 Bukiet kwiatów - uszkodzone opakowanie
205,75 zł 183,99 zł
szt.
Gra z Jajem: Pisanka MUDUKO
Gra z Jajem: Pisanka MUDUKO
15,04 zł 8,00 zł
szt.
Tyranids: Barbgaunts
Tyranids: Barbgaunts
105,90 zł 97,00 zł
szt.
Soulbight Gravelords: Vengorian Court
Soulbight Gravelords: Vengorian Court
600,00 zł 545,00 zł

Literatura :)

Cyfrowi ludzie

Cyfrowi ludzie
Cyfrowi ludzie

Cyfryzacja wszystkiego jest wszechobecna. Jako "cyfrowi ludzie" żyjemy w czasach czwartej rewolucji. Pierwszą było powstanie człowieka, drugą rozwój cywilizacyjny, a trzecią globalizacja handlu. Czwarta rewolucja to cyfryzacja. Technologie cyfrowe całkowicie zmieniły jak się komunikujemy, pracujemy, kupujemy i sprzedajemy oraz spędzamy czas wolny. Największe zmiany dokonały się i nadal dokonują w gospodarce. Cyfryzacja zmusza firmy do tworzenia i błyskawicznego wdrażania innowacyjnych modeli biznesowych. Internet całkowicie zmienił relacje firm z klientami. Sztuczna inteligencja, na dobre i złe, na trwałe wdarła się do świata biznesu. A to dopiero początek czwartej rewolucji, "naszej rewolucji cyfrowych ludzi". Tak twierdzi autor książki, Chris Skinner, założyciel europejskiej sieci profesjonalistów w dziedzinie finansów o nazwie the Financial Services Club, komentator gospodarczy BBC News, Sky News oraz Bloomberga, autor głośnych książek o wpływie cyfryzacji na sektor bankowy i finansowy, mówca publiczny i konsultant porównywany pod względem wpływu na decyzje firm z takimi sławami jak Gary Hamel czy Michael Porter. W swojej najnowszej książce Skinner dużo miejsca poświęca m.in. eksplozji firm typu FinTech. Ponieważ Skinner wiele czasu spędza w Azji, w książce znajduje się kapitalne studium przypadku chińskiej firmy FinTech o nazwie Ant Financial należącej do Grupy Alibaba. Ta powstała w 2014 r. firma jest obecnie wyceniana na 150 mld dolarów! Czwarta rewolucja umożliwia błyskawiczne tworzenie bogactwa, ale równie szybko potrafi zniszczyć tradycyjne firmy. Skutki tych procesów są dla nas wszystkich coraz bardziej i coraz szybciej odczuwalne. "Cyfrowi ludzie" nie mają gdzie się schować przed skutkami cyfrowej rewolucji. Jedyne co mogą zrobić, to się dostosować. Książka opisuje, jak mogą to zrobić.

Dostępność: brak towaru

Cena: 32,50 zł

Czarnoksiężnik z krainy OZ z angielskim

Czarnoksiężnik z krainy OZ z angielskim
Czarnoksiężnik z krainy OZ z angielskim

Klasyczna, znana wszystkim baśń w wersji do nauki angielskiego i do czytania dla przyjemności – w oryginale:

  • połączenie pożytecznego z przyjemnym, czyli nauka przy okazji czytania klasycznej baśni,
  • przedstawienie zagadnień gramatycznych, które sprawiają uczącym się najwięcej problemów (pułapki językowe, niuanse gramatyczne, różnice znaczeniowe itp.),
  • ćwiczenia utrwalające słownictwo i struktury gramatyczne występujące w baśni oraz zadania rozwijające umiejętność rozumienia tekstu (osobny zestaw ćwiczeń po każdym rozdziale),
  • klucze do zadań umożliwiające samodzielną naukę,
  • minisłowniczki umieszczone bezpośrednio przy tekście oryginału, pozwalające na płynne czytanie i przyswajanie na bieżąco nowych wyrazów.

Dostępność: brak towaru

Cena: 28,50 zł

Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch
Niemiecki w marketingu. Marketingdeutsch

Język angielski Poziom B1 – B2 Chciałbyś poszerzyć swoje słownictwo w języku niemieckim z zakresu marketingu? Interesujesz się obszarem przedstawiającym zarządzanie marketingiem w Niemczech? Marketingdeutsch jest idealnym rozwiązaniem – znajdziesz tutaj przykłady zastosowania wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu. Ponadto narzędzia, które można stosować przy analizie, planowaniu oraz kontroli marketingowej. Informacje dotyczące prawnych aspektów działalności marketingowej w Niemczech, np. dokumentów jak Impressum czy Widerrufsrecht opartych na aktualnych informacjach z niemieckiego kodeksu cywilnego. Autorka podaje także adresy stron internetowych na których można znaleźć bieżące informacje z dziedziny marketingu po niemiecku oraz tłumaczenia na język polski najważniejszych pojawiających się w tych serwisach terminów marketingowych. Całość jest wzbogacona rysunkami, grafikami oraz przykładami zewnętrznych reklam internetowych, które autorka sfotografowała podczas swoich wyjazdów i pobytu w Niemczech. Każdy rozdział zawiera wprowadzenie leksykalne w języku polskim oraz w języku niemieckim. W książce podany jest kod umożliwiający bezpłatne pobranie ze strony wydawnictwa pliku dźwiękowego mp3 z nagraniami wybranych tekstów z książki. *** Anna Jędrzejczyk – autorka książki „Znasz angielski? Poznaj niemiecki! Kompendium językowo-kulturowe” (Poltext 2016), doktorantka językoznawstwa na Uniwersytecie Warszawskim, lektor języka niemieckiego w szkołach językowych, magister ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendystka na uczelni Grand Valley State University w USA, 3 lata mieszkała w Niemczech, pracuje w branży marketingowej, prowadzi blog „Angielski i niemiecki oczami Polki”.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 15,50 zł
szt.

Nowe technologie a sektor finansowy

Nowe technologie a sektor finansowy
Nowe technologie a sektor finansowy

Firmy FinTech działające na rynku finansowym stanowią nową, szczególną kategorię parabanków. Ich cechą szczególną jest wykorzystanie nowoczesnych technologii komputerowych oraz sieciowych do projektowania usług i dodawania nowych ogniw w łańcuchu wartości. Bez internetu i cyfryzacji, a także nowych doświadczeń, nawyków i zaufania konsumentów świadczenie tych usług nie byłoby możliwe.

Dzięki technologii ICT i zaawansowanemu oprogramowaniu komputerowemu, firmy FinTech oferują nowe usługi (np. bankowe, ubezpieczeniowe, inwestycyjne czy płatnicze), których nie świadczą tradycyjni, licencjonowani usługodawcy. Poszerzają się ramy "obchodzenia" prawa bankowego, przy czym coraz trudniejsze staje się wykazanie, że dzieje się to na granicy prawa lub wbrew prawu. Poszerzają się zatem możliwości arbitrażu prawnego i konkurencji regulacyjnej.

Na firmy FinTech można spojrzeć również w kontekście przenikania się sektora finansowego i niefinansowego oraz fenomenu innowacji finansowych "obchodzących" regulacje.

Pionierska na polskim rynku książka prof. Włodzimierza Szpringera, wykładowcy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, odpowiada m.in. na pytania:

- Czy udzielanie i zaciąganie kredytów może odbywać się bez udziału banków?

- Jak nowe i stare formy pieniądza mogą konkurować, aby lepiej służyć różnym potrzebom społeczeństwa?

- Jak różnorakie projekty mogą polegać na "finansowaniu społecznościowym" (crowdfunding), bez konieczności korzystania z usług banków?

- Jak w erze cyfrowej można współdziałać z nowymi firmami, które funkcjonują bez udziału człowieka, w oparciu o oprogramowanie?

- Jakie modele biznesowe wyłonią się dzięki nowym platformom technologicznym?

- Jakie są nowe rodzaje ryzyka, które mogą zdestabilizować system finansowy?

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 26,50 zł
szt.

CYKLE UBEZPIECZENIOWE W GOSPODARCE RYNKOWEJ - PIOTR MANIKOWSKI

CYKLE UBEZPIECZENIOWE W GOSPODARCE RYNKOWEJ - PIOTR MANIKOWSKI
CYKLE UBEZPIECZENIOWE W GOSPODARCE RYNKOWEJ - PIOTR MANIKOWSKI
Książka przedstawia wpływ wahań koniunktury w gospodarce na branżę ubezpieczeń. Jest to pierwsze w polskiej literaturze tak szerokie i całościowe omówienie tych zagadnień w odniesieniu do rynku ubezpieczeniowego, uwzględniające specyfikę tego sektora, uwarunkowania historyczne jego rozwoju oraz wpływ zdarzeń o charakterze globalnym. Autor rozpatruje źródła, przebieg i cechy charakterystyczne cykli koniunkturalnych, metody ich identyfikowania i pomiaru, a także wskazuje nowe rozwiązania mające na celu dostosowanie funkcjonowania zakładów ubezpieczeń do nieuniknionych wahań koniunkturalnych. Wnioski i zalecenia zawarte w książce mogą przyczynić się do istotnego usprawnienia funkcjonowania zakładów ubezpieczeń i ich rozwoju również w warunkach kryzysowych. Przykłady cykli i ich reperkusji będą przydatne dla studentów ekonomii, finansów i ubezpieczeń w przyswajaniu wiedzy z pogranicza teorii i praktyki.

Dostępność: brak towaru

Cena: 28,70 zł

FUZJE I PRZEJęCIA A WARTOść ZAKłADU UBEZPIECZEń - MALWINA LEMKOWSKA

FUZJE I PRZEJęCIA A WARTOść ZAKłADU UBEZPIECZEń - MALWINA LEMKOWSKA
FUZJE I PRZEJęCIA A WARTOść ZAKłADU UBEZPIECZEń - MALWINA LEMKOWSKA
Konsolidacja podmiotów jest stałym elementem przemian rynku ubezpieczeniowego. Obecne trudne czasy mogą tę tendencję jeszcze bardziej nasilić. Słabsze podmioty staną się celem przejęć przez silniejsze. Autorka podejmuje próbę oceny wpływu fuzji i przejęć na wartość firm ubezpieczeniowych we współczesnych warunkach. Wychodząc od uwarunkowań tendencji konsolidacyjnych, poprzez dekompozycję łańcucha wartości zakładów ubezpieczeń oraz wskazanie możliwości wzrostu organicznego i zewnętrznego, przechodzi do analizy wpływu transakcji konsolidacyjnych na poszczególne elementy wartości. Książka ma walor poznawczy - zwłaszcza dla studentów uczelni ekonomicznych, a także wymiar praktyczny - dla członków zarządów i menedżerów przedsiębiorstw działających w sektorze ubezpieczeń. Pozwala także lepiej zrozumieć strategiczny wymiar rynku ubezpieczeniowego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 28,70 zł

KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOśCI MARKETINGU - MAGDALENA KRZYżANOWSKA

KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOśCI MARKETINGU - MAGDALENA KRZYżANOWSKA
KONKURENCYJNE UWARUNKOWANIA SPRAWNOśCI MARKETINGU - MAGDALENA KRZYżANOWSKA
Temat publikacji dr Magdaleny Krzyżanowskiej wpisuje się w ważny, aktualny i interesujący poznawczo obszar badawczy w dyscyplinie nauk o zarządzaniu, a w szczególności biznesu i marketingu. Pole badawcze jest zachęcające z uwagi na jak słusznie wskazuje Autorka dostrzeganą w literaturze asymetrię zainteresowania badaczy głównymi grupami interesariuszy rynkowo zorientowanego przedsiębiorstwa: nabywcami i konkurentami, z wyraźną przewagą tych pierwszych. Badanie konkurencyjnych uwarunkowań sprawności marketingu nabiera tym większego znaczenia, że wraz z postępującą globalizacją, rozwojem powiązań kooperacyjnych i struktur sieciowych relacje między uczestnikami rynku ulegają istotnemu wzbogaceniu, potęgując złożoność problemów decyzyjnych w obszarze strategii konkurencji jako składowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa. prof. dr hab. Roman Niestrój, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Magdalena Krzyżanowska jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz University of Cambridge, Judge Institute of Management Studies. Była stypendystką Joseph Conrad Scholarship oraz MSZ Hiszpanii. Ukończyła International Faculty Development Program w IESE Business School w Barcelonie. Doktorat obroniła w dziedzinie nauk o zarządzaniu w Szkole Głównej Handlowej w 2003 r. W latach 19952012 była pracownikiem naukowym w Katedrze Rynku i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej. Od 1997 r. jest związana z Akademią Leona Koźmińskiego, obecnie zatrudniona na stanowisku adiunkta w Katedrze Marketingu. Jest autorką monografii Marketing usług organizacji niekomercyjnych i współautorką m.in. podręczników: Marketing. Koncepcja skutecznych działań (Nagroda Główna w kategorii podręczniki X Konkursu na Prace Naukowe, KNOiZ, PAN 2012 r.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, pod red. L. Garbarskiego oraz monografii Strategie marketingowe, pod. red. W. Wrzoska, Efektywność marketingu, pod red. W. Wrzoska, Koszty i efekty działań marketingowych, pod red. L. Garbarskiego.

Dostępność: brak towaru

Cena: 25,80 zł

Zajmujemy się w sprzedażą internetową książek dla dzieci, młodzieży i dorosłych. W naszej ofercie znajdują się zarówno nowości i bestsellery, jak i klasyki oraz dobrze znane pozycje literackie, które każdy powinien posiadać w swojej biblioteczce domowej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających Klientów, stale poszerzamy nasz asortyment o książki w konkurencyjnych cenach. Księgralnia to zespół pasjonatów – uwielbiamy książki, uważnie obserwujemy rynek wydawniczy i staramy się być „na bieżąco”, śledząc trendy i premiery. W naszej księgarni dostępne są także książki, które są na rynku od dłuższego czasu. Stawiamy na profesjonalną obsługę, atrakcyjne ceny, wysokiej jakości ofertę, dogodne formy płatności oraz ekspresowe dostawy.

U nas zrobią Państwo zakupy online, bez wychodzenia z domu, a zamówione produkty w bezpieczny sposób dostarczymy prosto pod Państwa drzwi lub do wskazanego punktu odbioru. Dzięki solidnej ofercie nasz sklep z tanimi książkami zyskał aprobatę kilkudziesięciu tysięcy zadowolonych Klientów. Księgralnia to miejsce, gdzie znajdą Państwo każdy gatunek literatury w każdym możliwym formacie – zarówno książki w formie papierowej, jak i audiobooki.

Książki w sklepie internetowym Księgralnia

W naszej ofercie znajdą Państwo literaturę dziecięcą i młodzieżową, literaturę faktu, literaturę naukową i popularnonaukową, literaturę piękną oraz podróżniczą. W sprzedaży dostępne są także podręczniki dla szkół, książki do nauki języków, poradniki i przewodniki. Oferujemy również książki obcojęzyczne. Nie mają Państwo pomysłu, co przeczytać? W kwestii czytelniczych inspiracji zawsze można na nas liczyć. Naszej pracy towarzyszy prawdziwa pasja i zaangażowanie, a także chęć promocji czytelnictwa w Polsce. Księgarnia internetowa Księgralnia to miejsce dla ludzi kochających literaturę. Wszystkie książki dostępne w sklepie poruszają, wzruszają, fascynują, bawią i intrygują czytelników nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Państwa uwadze polecamy także dostępne w ofercie gry planszowe oraz zabawki dla dzieci. To idealna propozycja na spędzenie czasu w rodzinnym gronie lub z przyjaciółmi.

Jeśli szukają Państwo sposobu na nudę albo nie mają pomysłu na prezent dla najbliższych, zapraszamy do zapoznania się z bogatą ofertą książek sklepu internetowego Księgralnia. Zachęcamy także do kontaktu z nami. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące tanich książek online, gier, zabawek, oraz pozostałych produktów dostępnych w sprzedaży.

Jak kupić tanie książki online?

Zakup książek w sklepie internetowym Księgralnia pozwala na zdobycie ciekawych pozycji w cenach niższych, tańszych. Książki online można przeglądać według ceny, co pozwala zapanować nad przeznaczonym na ich zakup budżetem. Dobrym pomysłem na powiększanie prywatnego księgozbioru jest także zapisywanie się na powiadomienia o książkach niedostępnych i z ograniczoną ilością – nie trzeba tracić czasu i pieniędzy na dojazd do stacjonarnej księgarni, wystarczy po potrzymaniu wiadomości o wznowionej dostępności dodać wybrany tytuł do wirtualnego koszyka.

1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium