Wydawnictwo
- Ada mada (2)
- Adamada (3)
- Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski (1)
- Agnesa (1)
- AiK (4)
- Aksjomat (44)
- Albi (3)
- Almapress (2)
- Amber (1)
- Ameet (1)
- Ameet (62)
- Ameet (1)
- Arkady (2)
- Arti (8)
- Arystoteles (4)
- Babaryba (14)
- Bajka (1)
- Bellona (2)
- Bis (4)
- Bookolika (2)
- Books And Fun (3)
- Bright Junior Media (7)
- Buchmann (1)
- Cass film (1)
- Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola (1)
- Colgraf (1)
- CzuCzu (5)
- Damidos (1)
- Debit (4)
- Demart (7)
- Diagram (1)
- Dragon (13)
- Dwie Siostry (2)
- Edgard (19)
- Edgard Games (3)
- Ediba (4)
- Egmont (22)
- Egmont (1)
- Ei System (1)
- Emka (1)
- EPIDEIXIS (2)
- eSPe (3)
- Fenix (24)
- Greg (2)
- Harmonia (4)
- HarperCollins (1)
- Harperkids (14)
- Ibis/Books (4)
- Impresariat Muzyczny Pro Art (1)
- Insignis (1)
- Jaguar (1)
- Jedność (20)
- Junior.pl (2)
- K.E. Liber (1)
- Kaktus (1)
- Kapitan Nauka (8)
- Kropka (1)
- Learning Resources (1)
- LektorKlett (2)
- Literat (1)
- Literka (2)
- LIWONA (1)
- Love Books (7)
- MAC (4)
- Mac Edukacja (1)
- Martel (14)
- MD Monika Duda (3)
- Media Rodzina (1)
- Media Service Zawada (31)
- Moses (1)
- Muza (3)
- Nasza Księgarnia (13)
- Niko (9)
- Olesiejuk (8)
- Olesiejuk Sp. z o.o. (105)
- Papilon (4)
- Pasja (7)
- Polarny Lis (3)
- Preston Publishing (1)
- Przedsiębiorstwo Wydawnicze Rzeczpospolita (1)
- Publicat (15)
- REA (5)
- Ringier Axel Springer Polska/Dzieci (1)
- SBM (4)
- Septem (1)
- SES NL (6)
- Siedmioróg (17)
- Skrzat (20)
- Solis (2)
- Szach-mat (1)
- Szaron (3)
- Tadam (3)
- Tata Robi Książki (5)
- Tekturka (1)
- WAB (1)
- WELPOL ADVENTURE (2)
- Widnokrąg (1)
- Wilga (46)
- Wydawnictwo Api Papi (1)
- Wydawnictwo Duszpasterstwa Rolników (3)
- Wydawnictwo Omnibus. Justyna Jakubczyk (1)
- Wydawnictwo Pryzmat (9)
- Wydawnictwo Świętego Filipa Apostoła (1)
- Yoyo Books (3)
- Zachem (1)
- Zakamarki (1)
- Zielona Sowa (75)
- Zysk i Ska (1)
Okładka
Stan
Cena
-
od
do
FIGLE MIGLE TW - HERVE TULLET
Magiczne kropki z bestsellera NACIŚNIJ MNIE chcą się znowu bawić i potrzebują waszej pomocy!
Interaktywne FIGLE MIGLE wciągają do wspólnej zabawy i lektury zarówno dzieci jak i rodziców. Ta książka nie potrzebuje baterii ani zasilania - wystarczy dziecięca wyobraźnia!
Herve Tullet to francuski autor oraz ilustrator wielu bestsellerów dla dzieci, z których najgłośniejszy NACIŚNIJ MNIE sprzedał się w ponad milionie egzemplarzy na całym świecie. Wśród najbardziej uwielbianych jego książek znajdują się też m.in.: KOLORY, SUPER TATA, TURLUTUTU. A KUKU, TO JA! oraz TURLUTUTU NA WAKACJACH.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
FILMOWA PRZYGODA. BARBIE W śWIECIE GIER - PRACA ZBIOROWA
Daj się ponieść wyobraźni rysuj, twórz i zdobywaj punkty za rozwiązane zadania.
Ścieralne strony sprawią, że będziesz się świetnie bawić bez końca wystarczy wziąć mazaki lub kolorowe cienkopisy. Pamiętaj też o naklejkach wielokrotnego użytku dzięki nim jeszcze ciekawiej spędzisz czas z książką!
Dostępność: brak towaru
FILMOWE WYKLEJANKI. BARBIE W śWIECIE GIER - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
FISHER PRICE. LITTLE PEOPLE. BAW SIę Z NAMI - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
FISHER PRICE. LITTLE PEOPLE. RYSUNKOWE WYZWANIA - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
FISHER PRICE. LITTLE PEOPLE. ŚWIAT WOKół MNIE - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
FISHER PRICE. LITTLE PEOPLE. UCZ SIę Z NAMI - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
FUTBOLOWE KAPSLE. MISTRZOWSKIE ROZGRYWKI... 2 - EDUARDO TRUJILLO
Dostępność: brak towaru
GDZIE Są KSIężNICZKI? SZUKAJ I ZNAJDź. DISNEY - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GDZIE TO SIę UKRYłO - OPRACOWANIE ZBIOROWE
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GłOOPIE KARTECZKI W SZKOLE - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
GłóWKUJ I ROZWIąZUJ. KOLOROWE łAMIGłóWKI - PRACA ZBIOROWA
Nieodłącznym elementem dobrej rozrywki jest zdobywanie i utrwalanie rozmaitych umiejętności. Rozwiązując Kolorowe łamigłówki, dziecko ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, utrwala znajomość liter i liczb, uczy się staranności i logicznego myślenia.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GłóWKUJ Z NAMI, ROBOTAMI - OPRACOWANIE ZBIOROWE
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GRA - WYSTRZAłOWE PIRAMIDKI -
Celem gry jest zdobycie największej ilości punktów, podczas rzutów wystrzałowymi pankami do celu.
Zawartość:
- plansza
- 4 wyrzutnie
- 12 wystrzałowych piramidek
Dostępność: brak towaru
GRA W ZEGAR. KTóRA TO GODZINA? -
Kiedy wychodzisz na plac zabaw? Godzina 08:00 jest rano czy wieczorem?
Gra w zegar (4+) to świetna zabawa dla przedszkolaków, dzięki której szybko nauczą się odczytywać godziny, określać pory dnia oraz opowiadać o tym, co działo się najpierw, a co potem, co to znaczy: wczoraj, dziś i jutro.
Super jakość w dobrej cenie:
Barwne obrazki przedstawiają dzieci w codziennych sytuacjach.
Proste zasady dzieci odczytują godzinę na zegarze i łączą żeton z odpowiednią scenką.
Na żetonach znajdują się zegary tarczowe i elektroniczne, aby dzieci poznały godziny zarówno w formacie analogowym, jak i cyfrowym.
Zawartość: 4 plansze + 18 żetonów
Dostępność: brak towaru
GRY - CUKIERKU, TY łOBUZIE!/ ZłAPIę CIę, CUKIERKU - MAGDALENA PORęBSKA
Zawartość pudełka:
o plansza "Cukierku, Ty łobuzie!"
o plansza "Złapię cię, Cukierku!"
o plansza Sweterka
o 41 żetonów (bonusy i psikusy)
o 3 kostki
o 4 pionki Rodziny
o pionek kota
o instrukcja
Gra "Cukierku, Ty łobuzie!" opiera się na serii książek dla dzieci Waldemara Cichonia, z której pierwsza część o takim właśnie tytule znajduje się w kanonie lektur szkolnych dla klas IIII. Uwielbiana przez dzieci i dorosłych zabawna seria o psotach i figlach Cukierka i jego wcale nie mniejzabawnej rodzinki wreszcie pojawia się w formie gry planszowej! Cukierek od samego początku stał się dla dzieci niezwykle bliski i teraz w końcu same będą mogły zmierzyć się z ich ukochanympupilem! W pudełku znajdują się dwie gry, zapełnione barwnymi obrazkami, które przedstawiają scenki z życia kota. Są to znane jużilustracje z książki. Dzięki prostym zasadomgry można z łatwością nauczyć gry swoich przyjaciół i zagrać wspólnie z tymi, którzy jakimś cudem jeszcze dotąd go nie poznali! Dodatkowo, mnóstwo zabawnych żetonów oraz spersonalizowana, oryginalna kostka z rysunkiem kota i człowieka sprawia, że chce się grać na okrągło!
Cukierku, Ty łobuzie!
Ilość graczy 1-4
Oho, Cukierek znów narozrabiał... powyciągał 12 nitek ze sweterka mamy i porozrzucał po całej planszy! Teraz trzeba je pozbierać i naprawić sweterek, aby mama się nie zdenerwowała. Ale do tego trzeba będzie także zdobyć druty do robótek, które Maciek zostawił po zabawie akurat w... kocim legowisku! Uwaga! Cukierek nie odpuszcza i depcze Wam po piętach. Próbuje dotrzeć do mety pierwszy i uniemożliwić Wam naprawienie sweterka! Macie jednak znaczną przewagę - bo znacie jego mocne i słabe strony - dzięki temu możecie znaleźć sposób, aby na moment go zatrzymać i wyprzedzić. Gra uczy układania strategii, pracy w zespole- wraz z innymi graczami decydujesz, kiedy spowolnić Cukierka oraz logicznego myślenia - jeśli wejdę na to pole, to co muszę dać, aby Cukierekmnie nie wyprzedził.
Złapię cię, Cukierku!
Ilość graczy 2-4
To nie koniec Cukierkowych przygód. W drugiej grze Cukierek chowa się po tym, jak nabroił. Musicie go znaleźć, bo nie wiadomo, co się stanie, jeśli długo pozostanie bez opieki, to... Wyruszacie więc w podróż w poszukiwaniu kota. Gra uczy zdolności przewidywania ruchów przeciwnika - czy przeciwny gracz wejdzie do kryjówki, czy ją ominie orazsprytu -jak najszybciej dotrzeć do mety izebrać najlepsze bonusy.
Gry są z pozoru proste, ale nie dajcie się zwieść... Pamiętajcie, wyścig z kotem, zawsze, kiedy już się zacznie,trwa do samego końca! Dwie gry planszowe, mnóstwo kolorowych żetonówi pionki Postaci, unikatowe kostki z ikonami Kota i jego właściciela oraz dodatkowa plansza Sweterka - to wszystko sprawia, że w grze nie brakuje emocji, a przygoda z Cukierkiem jest niezwykle wesoła i kolorowa! Zagrajcie i przekonajcie się, ile wspaniałej zabawy zapewni Wam Cukierek! Ah, ten Cukierek, jest naprawdę wyjątkowy, bo choć same z nim kłopoty, wzbudza przy tym tyle radości, że nie sposób go nie pokochać! Prawda, Cukierku? Miau...
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GRY I ZABAWY - PRACA ZBIOROWA
Dostępność: brak towaru
GRY I ZABAWY BEZ TELEFONU 7-12 LAT - AGNIESZKA WILEńSKA
Gry i zabawy bez telefonu Pozycja dla dzieci w wieku szkolnym. Ciekawe zadania, które pomogą oderwać się od telefonu i komputera, aby spędzić czas z książką. Zabawy z kodowaniem, programowaniem drogi, labiryntami, łamigłówkami logicznymi, matematycznymi zagadkami i innymi wciągającymi ćwiczeniami.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 48 godzin
GRY I ZABAWY RUCHOWE - TADEUSZ STANISZEWSKI
Książka Gry i zabawy ruchowe to gotowa recepta na te i inne okoliczności! Zawiera ponad 100 pomysłów na to, jak dobrze spędzić czas w domu i w plenerze, na śniegu i w wodzie!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 48 godzin