Wydawnictwo
- Albi (7)
- Alexander (1)
- Awaken Realms (9)
- Baldar Games (1)
- Black Monk (1)
- Edipresse (1)
- Egmont (3)
- FOXGAMES (6)
- G3 (1)
- Galakta (61)
- Games Workshop (1)
- Good Loot (1)
- Granna (1)
- Lacerta (1)
- Lucky Duck Games (18)
- Lucrum Games (18)
- Mistrz Baśni (1)
- Nasza Księgarnia (2)
- Portal (44)
- PORTAL GAMES (2)
- Ravensburger (2)
- Rebel (53)
- Szkoła Wyobraźni (5)
- Trefl (1)
Liczba graczy
Czas gry
Poziom trudności
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
Rozszerzenie Maski Nyarlathotepa wprowadza do gry nowe aspekty w postaci Osobistych Historii dla każdego badacza oraz akcji Skupienia i Pozyskania Środków. Ponadto zawiera dodatkowe Zasoby, Zaklęcia i Artefakty dołączane do talii z podstawowej wersji Eldritch Horror: Przedwieczna Groza. Rozszerzenie uzbraja badaczy we wszystko, czego potrzebują, aby stanąć do walki nowymi Przedwiecznymi i zmierzyć się z wyzwaniami nowego trybu kampanii.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Tajemnicze Ruiny
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Exit: Chata w lesie
Seria EXIT trafia do Polski! Najbardziej ekscytująca gra w stylu escape room, wypełniona kreatywnymi zagadkami do rozegrania w domu. Jak szybko rozwiążecie wszystkie łamigłówki i znajdziecie wyjście?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Exit: grobowiec faraona
Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
Niestety, nie możecie już z niego wyjść – kamienne wrota zamknęły się tuż za wami!
Waszą uwagę zwraca leżący na ziemi notatnik i zagadkowy dysk…
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Exit: Tajemnicze laboratorium
Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
Gdy ją odzyskujecie, okazuje się, że zostaliście uwięzieni w laboratorium.
Być może kluczem do ucieczki z zamknięcia jest leżący przed wami tajemniczy notatnik i zagadkowy dysk…
Dostępność: brak towaru
Horror w Arkham 3. edycja
Horror w Arkham to kooperacyjna gra o ponurych wydarzeniach i przedwiecznym terrorze dla 1-6 graczy. W każdym z wyjątkowych scenariuszy, inspirowanych dziełami H.P. Lovecrafta, gracze wcielają się w role nieustraszonych badaczy, którzy zmierzą się z niebezpieczeństwami nawiedzającymi Arkham. Jednak tylko współpracując będą mogli uratować ludzkość przed niewyobrażalnymi koszmarami.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Posiadłość szaleństwa - 2 edycja: Świątynia Świtu
Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie – upiory
Dostępność: brak towaru
Posiadłość szaleństwa - 2. edycja
Posiadłość Szaleństwa to przepełniona grozą i tajemnicami, w pełni kooperacyjna gra planszowa dla jednego do pięciu graczy. Gracze wcielą się w badaczy tajemnic i odwiedzą mroczne zakamarki nawiedzonych posiadłości Arkham oraz innych złowieszczych miejsc, aby odkryć niezwykłe sekrety, rozwiązać trudne łamigłówki i stawić czoła zagrożeniom nie z tego świata. Posiadłość Szaleństwa zawiera również specjalny dodatek w postaci Zestawu Konwertującego, dzięki któremu fani posiadający pierwszą edycję gry będą mogli wykorzystać badaczy, potwory i kafelki planszy z pierwszej edycji podczas rozgrywek w drugą edycjęPosiadłości Szaleństwa.
Dostępność: brak towaru
Posiadłość szaleństwa - Przerażające Podróże
Przerażające podróże to rozszerzenie do gry Posiadłość Szaleństwa Druga Edycja, w której badacze znajdą się z daleka od domu, mierząc się ze stale rosnącym zagrożeniem. Podczas podróży koleją przez urokliwą prowincję Nowej Anglii dojdzie do rozpadu rzeczywistości, na pokładzie sterowca wysoko nad Atlantykiem rozpocznie się niebezpieczny rytuał, a tajemnicza eksplozja na luksusowym liniowcu pozostawi kolejne pytania bez odpowiedzi.
Dostępność: brak towaru
Posiadłość Szaleństwa: Ulice Arkham
Rozszerzenie Ulice Arkham wprowadza do gry słynne miejsca z miasteczka Arkham i związane z nimi mroczne tajemnice. Trzy nowe scenariusze wystawią badaczy na próbę i zmuszą do konfrontacji z przybyszami spoza gwiazd, niewyobrażalnymi mocami i brutalnymi kryminalistami.
Dostępność: brak towaru
Posiadłość Szaleństwa: Za progiem (druga edycja)
Rozszerzenie "Za progiem" odblokowuje dodatkową zawartość cyfrową w postaci dwóch scenariuszy i dodatkowych wydarzeń mitów. Pudełko zawiera również dodatkowe kafelki mapy, nowego potwora, nowych badaczy oraz nowe karty obrażeń, przerażenia, zaklęć, przedmiotów i stanów, które jeszcze bardziej rozbudują Wasze śledztwa.
Dostępność: brak towaru
This War Of Mine: Gra planszowa
Miasto jest oblężone. Brakuje wody, jedzenia, leków i innych podstawowych artykułów. Każdy dzień to walka o przetrwanie. Moralność schodzi na dalszy plan – instynkty zaczynają brać górę. W opuszczonych ruinach budynków możesz znaleźć jakieś przydatne pozostałości, ale wyprawa na ulice miasta zawsze wiąże się z ryzykiem. A jeśli spotkasz żołnierzy? Albo inną zdesperowaną grupę? Jak się zachowasz?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Alone
Alone™ nie jest zwyczajną grą z gatunku „dungeon crawler”.
Jeden z graczy wciela się w niej w Bohatera, osamotnionego astronautę badającego nieznaną mapę pełną niebezpieczeństw i próbującego realizować misje, podczas gdy maksymalnie trzech skrywających się wśród ciemności agentów Zła planuje, jak go zabić.
Dostępność: brak towaru
Bohaterowie Tenefyru
Bohaterowie Tenefyru to kooperacyjna gra oparta na budowaniu talii, w której gracze muszą współpracować, aby wzmocnić siłę swojej grupy poszukiwaczy przygód i przeciwstawić się nadciągającemu zagrożeniu ze strony sił zła.
Gracze będę mieli za zadanie eksplorować lochy, aby walczyć z potworami i zbierać łupy celem ulepszania swoich talii, szykując się na atak nadciągającego Bossa. W zależności od tego, czy uda wam się go pokonać czy nie, wspólnie odniesiecie zwycięstwo lub poniesiecie porażkę.
Dostępność: brak towaru
Dzikie Serengeti
Witaj w Serengeti, jednym z najcenniejszych rezerwatów dziedzictwa naturalnego na ziemi, gdzie każdego dnia miliony dzikich zwierząt pasą się, polują i walczą o przetrwanie. Stowarzyszenie The Good Comet, największa i najbardziej prestiżowa organizacja naukowa non-profit na świecie, ogłasza konkurs, którego celem jest promocja działań na rzecz ochrony środowiska. Zapraszamy Ciebie i innych utalentowanych reżyserów do stworzenia najwspanialszego filmu dokumentalnego w historii kinematografii, zatytułowanego Dzikie Serengeti! Wszyscy będziecie mieć równe szanse.
Odkrywaj gatunki zwierząt, nagrywaj rzadkie ujęcia i mądrze wykorzystuj posiadane zasoby, aby nakręcić najpiękniejszy i najbardziej inspirujący dokument w historii. Pamiętaj jednak, że tylko jeden film zostanie wybrany i będzie wyświetlany w kinach na całym świecie.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Eldritch Horror: Góry Szaleństwa
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat. Towarzyszyć im będą nowi sprzymierzeńcy, między innymi profesor William Dyer.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Eldritch Horror: Pod Piramidami
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu. W rozszerzeniu znajdziecie również nowe, bezcenne Relikty, potężne zaklęcia Uroku oraz legendarnych sprzymierzeńców, takich jak archeolog Enoch Bowen czy iluzjonista Erich Weiss. Pod piramidami, u wybrzeży Nilu czekają na was niewyobrażalne cuda i koszmary!
Dostępność: brak towaru
Eldritch Horror: Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Dostępność: brak towaru
EXIT: Złowieszcza Posiadłość
Wydawało Wam się, że pobliska posiadłość jest niezamieszkana… W skrzynce na listy znajdujecie zaproszenie od sąsiada. Drzwi są otwarte, a Wy wstępujecie do wnętrza pięknie urządzonej willi. Wasze osłupienie przerywa dobiegający zza Waszych pleców dźwięk z nagła zatrzaśniętych drzwi. Znajdujecie księgę gości, której zawartość sprawia, że przechodzi was zimny dreszcz…
Dostępność: brak towaru
FALLOUT - Atomowe związki
Z rozszerzeniem Atomowe związki – Pakiet kooperacyjny do Fallout: Gry planszowej liczba dostępnych scenariuszy zostaje podwojona. To rozszerzenie zawiera wszystko, czego potrzebujesz, żeby zagrać każdy scenariusz rywalizacyjny z zestawu podstawowego Fallout: Gry planszowej i z rozszerzenia Nowa Kalifornia jako scenariusz kooperacyjny. Zamiast angażować się w walkę, ty i twoi przyjaciele możecie sięgnąć po Atomowe związki, a potem wyruszyć w podróż po Pustkowiu, zdobyć najlepszy sprzęt i poprowadzić wybraną organizację do zwycięstwa. A co najważniejsze, teraz macie możliwość zrobić to razem! Dodaj do tego modyfikacje, mutacje i ulepszenia warsztatu, a okaże się, że dzięki Atomowym związkom twoje rozgrywki w Fallout osiągną nowy, przyprawiający o zawrót głowy pułap.
Dostępność: brak towaru
Horror w Arkham 3 ed Wśród Mrocznych Fal
Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko pod powierzchnią Atlantyku a bladzi wieśniacy znikają gdzieś z niepokojącą regularnością.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Horror w Arkham 3 edycja Śmiertelna głębia nocy
Kate Winthrop przycisnęła mocniej do szyi kołnierz swojego długiego płaszcza, aby ochronić się przed przeszywającym chłodem wilgotnej, jesiennej nocy. Tuż obok z piskiem opon przejechał długi czarny samochód, ścigany przez policyjny radiowóz. Starając się trzymać jak najdalej od panującego chaosu, Kate przysunęła się bliżej żelaznej poręczy mostu unoszącego się nad rzeką Miskatonic.
Czytała w gazetach o niedawnym gwałtownym wzroście liczby brutalnych przestępstw i narastającym napięciu na terenie całego miasta. Kate zauważyła, że im dłuższe stawały się noce, tym głębsza ciemność spowijała Arkham, a urządzenia badawcze w jej laboratorium na Uniwersytecie Miskatonic reagowały na jakieś dziwne oddziaływanie, którego nie potrafiła dostrzec.
Nadciągało coś strasznego.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Horror w Arkham LCG - Pożeracze Snów
W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy. Zawiera ono 95 kart scenariuszy, wprowadzających nowe wyzwania, a także 56 kart graczy, pozwalających na nowe ścieżki rozwoju Waszych badaczy. Rozszerzenie składa się z dwóch pierwszych scenariuszy cyklu Pożeracze snów – po jednym scenariuszu dla każdej z obu grup. Na jakie dziwy i okropieństwa natkniecie się, gdy przekroczycie granice Waszych przebudzonych umysłów?
Dostępność: brak towaru