Wydawnictwo
- Adam Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna (3)
- Antyk/Marek Derewiecki (2)
- Bellona (1)
- Bernardinum (4)
- Błękitna Kropka (1)
- Bratni zew (2)
- Centralne Biuro Projektowe (1)
- Christianitas (3)
- Copernicus Center Press (4)
- Cyklady (1)
- Demart (1)
- Dreams (1)
- Esprit (4)
- Fronda (2)
- Homini (3)
- Iskry (1)
- Jedność (1)
- Kos (1)
- Książka i Wiedza (1)
- M (12)
- M wydawnictwo (1)
- Marchon, Benoit (1)
- Nadir (1)
- New Media Concept (1)
- Pax (3)
- Petrus (34)
- PIW (1)
- Poznańskie (1)
- Publicat (1)
- PWN (1)
- Rebis (1)
- Rytm (1)
- Sic! (1)
- Videograf II (1)
- Vocatio (1)
- W Drodze (7)
- W.A.B. (2)
- WAM (2)
- Wydawnictwo M (1)
- Wydawnictwo Poznańskie (1)
- Znak (1)
- Zysk i S-ka (2)
Okładka
Stan
Cena
-
od
do
Jezus i biel stanie się jeszcze bielsza. Jak Kościół wymyślił marketing - Bruno Ballardini
Żaden poprzedni bóg nie zadowalał mnie w pełni. Dopiero Ten sprawia, że moja dusza jest uwznioślona, a sumienie czyste. Gdyby pierwsze chrześcijanki posługiwały się językiem współczesnych reklam, zapewne tak mogłyby opowiadać o swoim nawróceniu. Bruno Ballardini popełnia oczywisty anachronizm. Kościół nie wynalazł marketingu, tak jak Sofokles nie wynalazł telewizji, a nieznany twórca z Lascaux - nowoczesnego malarstwa. Ale anachronizm ten jest popełniany świadomie, konsekwentnie i w wyraźnie określonym celu; dzięki temu staje się niezwykle pouczający. Główna teza autora jest następująca: Kościół po mistrzowsku operuje zasadą znaną w marketingu jako cztery p (product, price, place, promotion). Produktem jest koncepcja zbawienia i życia wiecznego. Istotnie, trudno znaleźć coś bardziej pokupnego pośród najrozmaitszych niebezpieczeństw codzienności - nawet naszej, a co dopiero tej sprzed wieków. Na akt zbiorowego marketingowego geniuszu zakrawa też skonstruowanie opartej na poczuciu winy relacji sprzedawca - klient, w której ten pierwszy oferuje objawienie, a drugi nabywa w nie wiarę. Ponadto świętemu Pawłowi i jego następcom - powiada Ballardini - udało się wykreować markę Kościoła i stworzyć poczucie, że jest najzupełniej wyjątkowa. Ta świetnie napisana książka jest fascynującym przewodnikiem po historii Kościoła, a zarazem przystępnym wykładem najważniejszych pojęć i technik marketingowych.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Kobiety uczą Kościół - Jarosław Makowski
W.A.B.Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7414-271-7, 125x195, 256 stron, oprawa miękka
Dlaczego kobiety mają w Kościele tak mało do powiedzenia?
Dlaczego, choć stanowią połowę wiernych świata katolickiego, nie mają możliwości wyartykułowania tego, czego w Kościele nie akceptują, jaką widzą w nim dla siebie rolę i czego od Kościoła oczekują?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny