Wydawnictwo
Czas gry
Wiek
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Agricola Rodzinna (nowa edycja)
Agricola to kultowa gra, w wersji dla całej rodzinny. Zbuduj własne gospodarstwo: będziesz potrzebować izb dla siebie i swojej rodziny, pól pod uprawy oraz pastwisk dla wielu, wielu zwierząt. Pracuj w pocie czoła: wysyłaj członków swojej rodziny na wybrane pola akcji, aby wykonywali na nich pracę. Możesz w ten sposób zdobyć zboże, zaorać i obsiać pola, a nawet wybudować wiatrak. Rozwijaj się we wszystkich kierunkach: uprawa jest nudna? Hoduj zwierzęta! Rozwijaj swoje gospodarstwo uprawiając rolę i opiekując się swoim zwierzyńcem. Tylko w ten sposób uda Ci się stworzyć świetnie prosperujące gospodarstwo. Agricola w wersji rodzinnej to frajda niezależnie od tego, czy wygrasz!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Carcassonne: Hrabia, Król i Rzeka (druga edycja)
Tytułowy Hrabia Carcassonne kusi graczy, by pomagali zdobywać punkty swoim rywalom. Oczywiście nie bez odpowiedniej nagrody.
Król i baron rabusiów nagradzają tych uczestników, którzy zdołają stworzyć największe miasto lub zbudować najdłuższy trakt.
Heretyk i siedziby kultu umożliwiają z kolei rzucenie wyzwania mnichom i odebranie punktów ich właścicielom.
Rzeka II to 12 nowych płytek, które pozwalają rozpocząć zabawę od ułożenia wijącego się wodnego szlaku.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Haru Ichiban
W grze Haru Ichiban każdy z ogrodników dysponuje 8 żetonami kwiatów z numerami od 1 do 8, z czego trzy z nich losuje i dobiera na rękę na początku gry. 16 liści Nenufarów rozstawianych jest na stawie o powierzchni 5x5 pól. Jeden z liści odwracany jest na ciemną stronę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima Hex 3.0 - podstawa
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima Hex 3.0 Sharrash - rozszerzenie
Kolejny dodatek do bestsellerowej gry Neurshima Hex 3.0
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang
Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Small World (edycja polska) Smallworld
Small World to gra, w której gracze prowadzą swoje nacje w świecie, który jest po prostu za mały, aby pomieścić je wszystkie...
Dostępność: brak towaru
Small World: Zestaw dodatków 1 - Nie bój nic + W pajęczej sieci
Pakiet dodatków do gry Small World zawierający dwa rozszerzenia: Nie bój nic oraz W pajęczej sieci.
Dostępność: brak towaru
Small World: Zestaw dodatków 2 - Wielkie damy + Royal Bonus + Przeklęci!
Pakiet dodatków do gry Small World zawierający trzy wcześniejsze rozszerzenia: Wielkie damy, Royal bonus i Przeklęci!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wsiąść do pociągu: Azja
Wsiąść do Pociągu: Azja i Legendarna Azja to zestaw dwóch nowych map, które odmienią i uatrakcyjnią Wasze rozgrywki w grę Wsiąść do Pociągu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wsiąść do Pociągu: Francja i Dziki Zachód
Mapa Wsiąść do Pociągu: Francja zmieni Twój tok myślenia o pociągach! Przez lata tworzyłeś połączenia kolejowe, a teraz… musisz najpierw wybudować tory!
Mapa Wsiąść do Pociągu: Dziki Zachód pozwala na budowanie sieci połączeń wyłącznie ze swojego rodzinnego miasteczka.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: Europa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wsiąść do Pociągu: USA 1910
Dodatek Wsiąść do Pociągu: USA 1910 zawiera 181 kart, tym razem w większym rozmiarze znanym z innych gier tej serii! Gracze będą mieć do dyspozycji 39 zupełnie nowych kart biletów oraz dodtkową kartę bonusową Globtrotera punktującą za największą liczbę zrealizowanych biletów.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: USA.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Eter
ETER:
- Taktyczna, dwuosobowa gra pojedynkowa.
- 4 tryby walki, w tym tryb turniejowy.
- Gra logiczna z dodaną szczyptą magii.
Gracze w oparciu o symetryczne zestawy kart walki toczą pojedynek tworząc pole gry w trakcie rozgrywki. W zależności od trybu walki, poza samymi kartami mają do dyspozycji zdolność wybranego maga, bądź mogą korzystać z mocy czterech żywiołów.
W grze dostępne są aż 4 tryby walki magów!
Szkoleniowy - czyste starcie umysłów! Szybko i precyzyjnie. Niech siła umysłu, spryt i koncentracja zdecydują. Tryb ten opisuje podstawową mechanikę gry.
Starcie magów - wyszkoleni? Czas skorzystać z Waszych mocy!
Walka żywiołów - moc jednego żywiołu to za mało? Zyskajcie dostęp do mocy wszystkich czterech żywiołów! Ale ma to swój koszt i konsekwencje rozrasta się arena gry oraz dochodzą nowe zasady.
Turniejowy - w 5 rundach udowodnij swoją dominację! Samo współzawodnictwo to za mało? Turniej umożliwia grę w grze graj na arenie, wygrywaj w Świecie Nadksiężycowym!
Jeśli szukasz:
- małej, sprytnej, poręcznej gry dla dwóch osób,
- gry pojedynkowej, taktycznej, mocno regrywalnej
- gry logicznej pozbawionej losowości,
- gry, w którą zagra każdy - zarówno dziecko od ok. 8 lat, jak i zaawansowany gracz,
- gry z syndromem "zagrajmy jeszcze raz",
ETER jest grą dla Ciebie!
Dostępność: brak towaru
Folwark Marzeń
Wyjątkowa gra gospodarcza w której wcielamy się w rolę farmera i staramy się jak najowocniej powiększać swoje plony i hodowlę. Musimy też wykazać się przedsiębiorczością w opłacalnym handlu i nie dać się prześcignąć rywalom. W budowaniu własnego gospodarstwa przeszkodzić mogą zdarzenia losowe, niemniej w tej grze liczy się właściwa kalkulacja i umiejętność inwestowania.
Dostępność: brak towaru
Knockdown - Nemesis
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Dostępność: brak towaru
Knockdown - Tainted Grail
Bijatyka w formie gry planszowej!
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima HEX 3.0: Pirates
Neuroshima HEX 3.0:Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Neuroshima HEX 3.0: Troglodytes
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy. Troglodyci łatwo dostosowują się do zaistniałych na planszy warunków. Dzięki nowej mechanice kanibalizacji własnych jednostek, natychmiast otrzymują dodatkowy bonus Sytości.
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Pakiet: Spór o Bór
- Pakiet zawiera:
Spór o Bór
Spór o Bór2 Na tamę marsz -
Taktyczna gra, w której ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój.
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
"Spór o Bór 2. Na tamę marsz" to asymetryczna gra taktyczna, w której gracze wcielają się w dwóch dowódców prowadzących swoich poddanych w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną tamę na drugą stronę rzeki. Obrońca nie może do tego dopuścić - jego zadaniem jest zmuszenie najeźdźcy do odwrotu i przetrwanie najazdu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Potwory w Tokio: Mroczna Edycja
Odkryj Potwory w Tokio w nowej, prestiżowej edycji!
Wyjątkowe wydanie
Potwory w Tokio powracają we wspaniałej edycji, która oddaje hołd pulpowej estetyce amerykańskich komiksów i filmów. Wyjątkowe komponenty i ilustracje oraz nowy moduł zasad autorstwa samego Richards Garfielda tworzą specjalne wydanie, które ukazuje się tylko w jednorazowym nakładzie!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Small World of Warcraft (edycja polska)
Small World of Warcraft to wyjatkowo udany miks, który garściami czerpie z obu swoich składników. Fantastyczne rasy rodem z uniwersum Blizzarda idealnie wpasowują się w klimat i mechanikę popularnej gry strategicznej.
Utrzymując tradycje pozostałych gier z serii Small World, również ta cechuje się prostymi zasadami i stanowi doskonały pierwszy krok w planszówkowym świecie.
Mimo nieskomplikowanej mechaniki, gra oferuje wiele różnych możliwości działania i dróg do zwycięstwa.
Klimatyczne ilustracje doskonale nawiązują do World of Warcraft i z pewnością będą dla graczy źródłem wielu sentymentalnych wspomnień.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spór o Bór
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny