Wydawnictwo
Czas gry
Poziom trudności
Stan
Wersja językowa
Cena
-
od
do
Catan - Miasta i rycerze
Handel nowymi towarami pozwala na imponujący rozwój miast, w których zaczynają pojawiać się ratusze, biblioteki oraz twierdze – wszystkie przynosząc rozwój i dobrobyt. Jednak bogactwo przyciąga także hordy barbarzyńców. Na przygotowanie armii potężnych rycerzy jest naprawdę niewiele czasu. Jedynie ci, którym uda się odeprzeć nadciągające niebezpieczeństwo, ochronią swe miasta przed zniszczeniem.
To rozszerzenie zawiera wiele nowych elementów, które uczynią waszą rozgrywkę bardziej wymagającą i dodadzą jej dreszcz emocji.
Dostępność: brak towaru
Catan - odkrywcy i piraci
Żeglujecie przez nieznane wody aby założyć nowe osady na niedawno odkrytych wyspach. Przed wami emocjonujące wyprawy! Zlokalizujcie ukryty obóz piratów i pokonajcie ich. Wypełnijcie ładownie swych statków przyprawami i rybami. Jeśli uda się wam zdobyć wartościowe towary, zostaniecie sowicie wynagrodzeni po powrocie na CATAN. Wyścig o sławę i bogactwo właśnie się rozpoczyna!
To rozszerzenie wprowadza do świata CATANU wiele nowych elementów, zapewniając bogatą i emocjonującą rozgrywkę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Catan - odkrywcy i piraci - dodatek dla 5-6 graczy
Elementy i zasady tego dodatku pozwalają dwóm dodatkowym graczom wyruszyć na ekscytujące wyprawy!
Ten dodatek pasuje do gry „CATAN” oraz „Osadnicy z Catanu“ w wersji z plastikowymi elementami. UWAGA: Nie można go używać w połączeniu z „Osadnikami z Catanu” zawierającymi drewniane pionki!
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Catan - Żeglarze
Zasiedliliście CATAN. Teraz pora wysłać żeglarzy w morze i zbadać okoliczne wyspy. Przy pomocy drewna i wełny zbudujecie statki, którymi wypłyniecie w morze. Odnajdujecie nowy surowiec: złoto! Ciekawe co kryje się pośród gęstych mgieł! Kto z was okaże się najodważniejszy i wyruszy na podbój potężnej twierdzy piratów? Kto zaś jako pierwszy zbuduje zapierający dech w piersi „cud Catanu”
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Haru Ichiban
W grze Haru Ichiban każdy z ogrodników dysponuje 8 żetonami kwiatów z numerami od 1 do 8, z czego trzy z nich losuje i dobiera na rękę na początku gry. 16 liści Nenufarów rozstawianych jest na stawie o powierzchni 5x5 pól. Jeden z liści odwracany jest na ciemną stronę.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wsiąść do Pociągu: Francja i Dziki Zachód
Mapa Wsiąść do Pociągu: Francja zmieni Twój tok myślenia o pociągach! Przez lata tworzyłeś połączenia kolejowe, a teraz… musisz najpierw wybudować tory!
Mapa Wsiąść do Pociągu: Dziki Zachód pozwala na budowanie sieci połączeń wyłącznie ze swojego rodzinnego miasteczka.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: Europa
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Wsiąść do Pociągu: USA 1910
Dodatek Wsiąść do Pociągu: USA 1910 zawiera 181 kart, tym razem w większym rozmiarze znanym z innych gier tej serii! Gracze będą mieć do dyspozycji 39 zupełnie nowych kart biletów oraz dodtkową kartę bonusową Globtrotera punktującą za największą liczbę zrealizowanych biletów.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: USA.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Moje małe Everdell
Moje małe Everdell to nowa wersja popularnej gry strategicznej, w pełni dostosowana do potrzeb dzieci! Wraz z najmłodszymi mieszkańcami osady będą mogły wziąć udział w zabawie o to, kto stworzy najbardziej spektakularne wymyślone miasto. Korzystając z mechaniki przydzielania pracowników i rozbudowy obszarów, gra zapewni świetną zabawę dla całej rodziny, pobudzając mózgi maluchów i poprawiając ich koncentrację oraz umiejętność planowania.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Pakiet: Spór o Bór
- Pakiet zawiera:
Spór o Bór
Spór o Bór2 Na tamę marsz -
Taktyczna gra, w której ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Puszczą.
Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Ta wiekowa kraina zamieszkiwana jest przez najodważniejsze i najbardziej waleczne zwierzęta na świecie. Co pięć lat wybierany jest jej Król. Mieszkańcy potrzebują mądrego i odważnego władcy. Kto nim będzie, zostanie ustalone w tradycyjnym Wielkim Pojedynku. Dwóch najwybitniejszych taktyków stoczy ze sobą bezkrwawy bój.
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
"Spór o Bór 2. Na tamę marsz" to asymetryczna gra taktyczna, w której gracze wcielają się w dwóch dowódców prowadzących swoich poddanych w Bitwie o Rzekę. Celem atakującego jest uszkodzenie czterech tam lub przebicie się przez jedną tamę na drugą stronę rzeki. Obrońca nie może do tego dopuścić - jego zadaniem jest zmuszenie najeźdźcy do odwrotu i przetrwanie najazdu.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Spór o Bór
W grze wcielacie się w dowódców prowadzących swoich poddanych w Wielkim Pojedynku. Waszym celem będzie zdobycie przewagi nad przeciwnikiem i uzyskanie kontroli nad polanami. Wygrany może być tylko jeden. Czy będziesz nim Ty, a może Twój przeciwnik? Czy poprowadzisz swoje oddziały do zwycięstwa?
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny