Menu
Koszyk
Egmont

Akademia Mądrego Dziecka - Pierwsza gra Zwierzątka

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
 

Gra ma na celu: 

- naukę nazw kolorów 
- naukę nazw zwierzątek 
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
- ćwiczenie zmysłu dotyku 
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
- rozwijanie interakcji społecznych  
 
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie. 
 
Grę można wykorzystać na kila sposobów: 
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Przejdź do pełnego opisu
40,74 zł
szt.
Dostępność:
ostatnie sztuki
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: GAME-603F-1EF6A

Cechy produktu

Gra planszowa

Ean 5908215010614
Liczba graczy 2-4
Czas gry do 10 min.
Wiek 2+
Stan nowa
Wersja językowa PL

Opis

Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
 

Gra ma na celu: 

- naukę nazw kolorów 
- naukę nazw zwierzątek 
- naukę kształtów poprzez mowę i dotyk 
- ćwiczenie zmysłu dotyku 
- ćwiczenie mięśni dłoni i palców (chwytanie) 
- rozwijanie interakcji społecznych  
 
Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy i omów nazwy zwie-rząt (biedronka, rybka, żółw, motyl, kaczuszka) i kolory jakie mają. Porozmawiaj z dzieckiem o figurach i kształtach. Nazwij je i podotykajcie je wspólnie. 
 
Grę można wykorzystać na kila sposobów: 
1. Tak jak w instrukcji układanie elementów na zwierzątkach (dzieci 2-3 letnie) 
2. Zabawa w zgadywanie: Co jest w worku? (dzieci 3+) - dzieci z zamkniętymi oczami dotykają kształty i muszą zgadnąć co to za kształt (zabawa sensoryczna stymulująca zmysł dotyku, utrwalająca nazwy kształtów i figur) 
3. Zabawa w zbiory: figury (koła-kwadraty) kolory (czerwone, zielone)

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".

Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia