Producenci
Promocje
Star Wars: X-Wing - X-wing T-65 (druga edycja)
Star Wars: X-Wing - X-wing T-65 (druga edycja)
58,70 zł 47,99 zł
szt.
Star Wars: X-Wing - Y-wing BTL-A4 (druga edycja)
Star Wars: X-Wing - Y-wing BTL-A4 (druga edycja)
58,70 zł 47,99 zł
szt.
Mage Knight: Ultimate Edition (edycja polska)
Mage Knight: Ultimate Edition (edycja polska)
369,90 zł 344,90 zł
szt.
Catan - osadnicy z Catanu
Catan - osadnicy z Catanu
98,60 zł 89,90 zł
szt.

Czym jest projektowanie opakowań? Giles Calver

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 21,50 zł 21.50
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Abe
Kod produktu: 5643

Opis

Anatomia projektu Opakowanie i forma, w której zostało zaprojektowane, ma do spełnienia klika prostych funkcji: umożliwia dystrybucję i przechowywanie produktów, pakuje produkt w sposób prosty acz skuteczny, informuje konsumentów o tym, jaki produkt znajduje się w środku oraz jak z niego korzystać. Na ostateczny kształt opakowania ma wpływ bardzo wiele czynników. Książka Czym jest projektowanie opakowań? opisuje te czynniki, począwszy od analizy wytycznych klienta, co wpływa na podeście designera do pracy nad danym projektem. Portfolia Projektowanie opakowań to dział designu, którym zajmuje się dość eklektyczna grupa projektantów. Niektórzy z nich pracują dla wielkich firm o zasięgu globalnym, inni działają niezależnie, pracując dla konkretnego rynku, kraju lub też w zespołach designerskich będących częścią firm działających na zupełnie innym polu. Ostatni dział książki, w którym przeanalizowano pracę różnych agencji designu, pokazuje jak inspirujące i kreatywne może być projektowanie opakowań. /"Pełna oryginalnych myśli gruntownie napisana książka prezentująca inspirujące projekty - doskonała dla studentów i dla każdego, kto stawia swoje pierwsze kroki w ekscytującym świecie projektowania opakowań/". Grafik /"Książka obfituje w przykłady projektów opakowań, a każdy z nich jest przeanalizowany pod względem struktury, komunikatywności i przekazu graficznego/". Impackt /"Książka z równą swobodą opisuje kwestie globalne, historyczne i środowiskowe dotyczące przemysłu opakowań i podaje praktyczne porady, jak tworzyć rozmaite formy opakowań, takie jak pudełka kartonowe, butelki czy opakowania płyt CD. Jeśli twoim celem jest tworzenie przełomowych strategii marketingowych i strategii budowy opakowań dla różnorodnych klientów - tutaj znajdziesz wiele ciekawych informacji i inspiracji/". Computer Arts Project

 

ABE Dom Wydawniczy 2009, ISBN: 9788361380047, 170x220, 256 s., oprawa miękka

Dane techniczne

Autor Giles Calver
Wydawnictwo Abe
Okładka miękka
Stan nowa
Kondycja bez śladów używania
Liczba stron 256
ISBN 9788361380047

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl