Producenci
Promocje
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
Władca Pierścieni: Podróże przez Śródziemie
359,90 zł 337,05 zł
szt.

Harvard Business Review Kobiety i biznes

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 15,23 zł 15.23
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: C8EE-139EA

Opis

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę... a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet? Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • "szklany sufit" -- opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji -- przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku -- tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie -- czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających -- nowy styl przewodzenia.

 

"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

 

Helion 2006, ISBN: 9788324602650, 150x215, 224 s., oprawa twarda

Dane techniczne

Wydawnictwo Helion
Okładka twarda
Stan nowa
Kondycja bez śladów używania
Liczba stron 224
ISBN 9788324602650

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl