1pxPolecamy ;)
Gutenberg PL/UK
Gutenberg PL/UK
163,90 zł
szt.
Dolina Nilu
Dolina Nilu
87,85 zł
szt.
Azul
Azul
164,99 zł
szt.
Maki Stack
Maki Stack
39,00 zł
szt.
Miodek
Miodek
54,99 zł
szt.
Pory roku
Pory roku
118,99 zł
szt.
Kroniki zbrodni edycja specjalna
Kroniki zbrodni edycja specjalna
113,99 zł
szt.
Rising 5 + 8 BitBox
Rising 5 + 8 BitBox
40,00 zł
szt.
Rekin
Rekin
42,82 zł
szt.
Khora
Khora
152,50 zł
szt.
1pxWydawnictwo
1pxPromocje
Talisman: Harry Potter
Talisman: Harry Potter
281,55 zł 274,50 zł
szt.
Star Wars - Rebelia
Star Wars - Rebelia
375,00 zł 366,50 zł
szt.
WARHAMMER 40K: Shadow Throne (ENG)
WARHAMMER 40K: Shadow Throne (ENG)
445,00 zł 399,00 zł
szt.
AGE OF SIGMAR: DOMINION  (ENGLISH)
AGE OF SIGMAR: DOMINION (ENGLISH)
449,99 zł 427,00 zł
szt.
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 250,00 zł
szt.
1pxPolecane gry
Horus Heresy: Age Of Darkness (ENG)
Horus Heresy: Age Of Darkness (ENG)
680,00 zł
szt.
Kill Team: Moroch (ENG)
Kill Team: Moroch (ENG)
482,00 zł
Ukryci Liderzy
Ukryci Liderzy
83,50 zł
szt.
Age Of Sigmar: Echoes of Doom
Age Of Sigmar: Echoes of Doom
470,00 zł
szt.
Jetlag (edycja polska)
Jetlag (edycja polska)
32,21 zł
szt.
O mój zboże
O mój zboże
29,65 zł
szt.
Botanik
Botanik
56,90 zł
szt.
Mikromakro: MIEJSKI POKER
Mikromakro: MIEJSKI POKER
99,60 zł
szt.

Korporacyjni Herosi - J. Bernoff, T. Schadler

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 5,50 zł 5.50
ilość szt.

towar niedostępny

1px dodaj do przechowalni

1px Opis

Czy twoja firma jest władna odnieść sukces Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie dostępnej technologii, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują nowe, innowacyjne rozwiązania. Tylko kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy Jak można nimi pokierować Jak ty możesz stać się jednym z nich Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, i Phonea, Facebooka, You Tubea i nieustannie rosnącej fali informacji w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w większą ilość danych i mają większy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników.

W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego przez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, aby zaspokoić potrzeby klientów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają nowe rozwiązania biznesowe.

Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, informacji i wskazówek potrzebnych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład: statystyczną analizę 16% klientów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technologicznych wszystkim pracownikom firmy; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe.

Dzięki arsenałowi cennych nowych technologii twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać - wybór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję.

Korporacyjni herosi to spojrzenie na jedną z najsłabiej wykorzystywanych możliwości otwierających się przed największymi specjalistami ds. marketingu - armię pracowników i fanów marki, którzy korporacyjnym gigantom nadają ludzkie oblicze. Podobnie jak w Marketingu technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, tak i w Korporacyjnych herosach można znaleźć praktyczne i taktyczne rady, co obu książkom zapewnia miejsce w wyjątkowo rzadkiej kategorii publikacji biznesowych, których autorzy nie tylko mówią ci, co robić, ale także przedstawiają model, jak czegoś dokonać.

Abbey Klaassen, redaktor naczelny ,,Advertising Age Książki biznesowe przez lata nakazywały specjalistom ds. marketingu, aby stwarzali klientom możliwości poprzez kanały cyfrowe. Korporacyjni herosi mają większe znaczenie, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Dostajemy narzędzia pozwalające dopasować strategię marketingu do oczekiwań już wyposażonych klientów.

Georges-Edouard Dias, starszy wiceprezes Digital Business w LOréal

MT Biznes 2012, ISBN: 978-83-7746-112-9, 160x230, 254 s., oprawa miękka

1px Dane techniczne

Autor J. Bernoff, T. Schadler
Wydawnictwo MT Biznes
Okładka miękka
Stan nowa
Kondycja bez śladów używania
Liczba stron 254

1px Opinie o produkcie (0)

1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl