Wydawnictwo
Promocje
Pierwsza gra - Przyjaciele
Pierwsza gra - Przyjaciele
30,50 zł 28,50 zł
szt.
ASTRA MILITARUM: CATACHAN  COLONEL
ASTRA MILITARUM: CATACHAN COLONEL
350,00 zł 230,00 zł
szt.
Polecane gry
Puzzle 5000 Nowy Jork nigdy nie zasypia
Puzzle 5000 Nowy Jork nigdy nie zasypia
235,00 zł
szt.
Obrazki
Obrazki
102,95 zł
szt.
WHITE DWARF 468 (SEP-21)  (ENG)
WHITE DWARF 468 (SEP-21) (ENG)
26,00 zł
szt.
Reavers of Midgard
Reavers of Midgard
172,50 zł
szt.
Mix Tura
Mix Tura
29,75 zł
szt.
Pory roku: Zaczarowane Królestwo
Pory roku: Zaczarowane Królestwo
70,00 zł
szt.
Pory roku: Ścieżka Przeznaczenia
Pory roku: Ścieżka Przeznaczenia
70,00 zł
szt.
Pory roku
Pory roku
124,00 zł
szt.

Neuroshima: Bohater ^3

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 25,99 zł 25.99
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Wydawnictwo: Portal
Kod produktu: GAME-C172-2B3FE

Opis

Bohater³ to drugi z serii dodatków w całości poświęconych Bohaterom Graczy. Dodatek, podobnie jak jego poprzednia część zawiera dodatkowe reguły, dzięki którym można zróżnicować i uczynić ciekawszymi postacie graczy. Księga Montera, czy Zostań mistrzem Sztuk Walki to tylko przykłady rozdziałów, które poszerzają możliwości postaci.
W podręczniku znajdziemy:

Poznaj sekrety Tornado
Artykuł o słynnym czarnym narkotyku, bardzo mocno rozwijający mechaniczną warstwę zażywania, przenoszenia się w miniony świat, uczenia się tam, poznawania sekretów i w ogóle działania, a także kwestie rafinowania, uzależnienia itd.

Przybądź z Europy
To jeszcze nie jest ta z dawna oczekiwana Euroshima, bez obawy! To na poły humorystyczny, na poły całkiem serio artykuł o graniu postacią z Europy. Czyli jednak jedną nogą w Europie! Nareszcie ktoś powie, co się tam do cholery, na Starym Kontynencie, dzieje.

Zostań Mistrzem Sztuk Walki
Wielu graczom doskwiera brak porządnego opracowania tematu sztuk walki na regułach Neuroshimy. W końcu Sztuczki typu “Judo” nie załatwiają sprawy do końca. Po ciężkim łamaniu głowy, długich tygodniach benedyktyńskiej pracy i konsultacjach z tymi, którzy zęby zjedli na samodzielnym poznawaniu tajników bijatyki powstał rozbudowany, “drzewkowy” system Sztuk walki.

Typhoon Village
Nowe Pochodzenia dla graczy. Cała prawda o pancerzu wspomaganym
Kolejny temat-zmora forów internetowych i neuroshimowych spotkań konwentowych. Najwyższa pora rozwiązać dziesiątki problemów, rozwiać niejasności, i co najważniejsze, opracować ten temat.

Arsenał Eda Rednecka
Nowa broń i sprzęt do ogólnie tak zwanej przemocy.
Ujarzmij maszynę Molocha
Kolejny wielki i bardzo rozbudowany materiał. Monterzy potrafią już wybebeszać maszyny i wyciągać z nich różne cacka, teraz nauczą się grzebać w ich softwarze, co pozwoli nawet na wytresowanie Łowcy na posłusznego pieska.

Księga Montera
Wielki i rozbudowany artykuł, jako drugi po Programowaniu Maszyn i Robotów przeznaczony przede wszystkim dla Monterów, ale jednocześnie dający ciekawe możliwości innym bohaterom. Również nawiązuje do “Wybebeszania maszyn Molocha” z pierwszego Bohatera.

Rozwiń swoją profesję
Dodatkowe Cechy (po dwie na Profesję). Wreszcie przedstawiciele poszczególnych Profesji zaczną się od siebie jeszcze bardziej różnić. Nowe Cechy miały w dużym stopniu uzupełniać dotychczasowe luki – gdy dana Profesja miała np. Cechy nastawione jedynie na walkę, teraz otrzymuje Cechy bardziej związane z wiedzą czy odgrywaniem postaci. I odwrotnie

Dane techniczne

Wydawnictwo Portal Games
Okładka miękka
Stan nowa
Kondycja bez śladów używania

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl