Neuroshima Hex 3.0 Uranopolis - rozszerzenie
Opis
Powiększ swoją kolekcję gier Portalu o dodatek Neuroshima Hex: Uranopolis
Dane techniczne
Liczba graczy | 2-4 |
Czas gry | do 1,5 godz. |
Wiek | 10+ |
Poziom trudności | *** |
Projektant | Michał Oracz |
Stan | nowa |
Wersja językowa | PL |
Produkty powiązane
Neuroshima Hex 3.0 Dancer - rozszerzenie, dodatek
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.
Neuroshima Hex 3.0 Mephisto - rozszerzenie, dodatek
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.
Neuroshima Hex 3.0 Missisipi - rozszerzenie, dodatek
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Neuroshima Hex 3.0 - podstawa
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.
Neuroshima Hex 3.0 Smart - rozszerzenie, dodatek
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli.
Neuroshima Hex 3.0 Stalowa policja - rozszerzenie, dodatek
Stalowa Policja to przemierzająca kraj brygada fanatyków prawa i porządku, zakuta w przedwojenne, eksperymentalne pancerze wspomagane. Aplikowane przez pancerze chemikalia i cybernetyczne usprawnienia podnoszą zdolności organizmu kosztem psychiki – funkcjonariusze reagują automatycznie na wszystko, co program zidentyfikuje jako zagrożenie lub przestępstwo. Pojawiają się znikąd i pacyfikują teren pośród huku eksplozji i kanonady ognia. Godna automatów nieskazitelna praworządność sprawia, że mieszkańcy wybawionych terenów szybko zaczynają tęsknić do dawnego chaosu i bezprawia.
Neuroshima Hex 3.0 Vegas - rozszerzenie, dodatek
Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu. Od lat tłumy ciągną do miasta w poszukiwaniu rozrywki i pozorów normalnego życia. Z czasem Vegas stało się także mekką dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy zwęszyli tu możliwość wzbogacenia się. Dziś każdy wie, że w Vegas może dostać wszystko, co tylko się zapragnie, jeśli tylko się odpowiednio zapłaci. Siła Vegas nie leży w silnej armii czy ciężkiej broni, ale w bogactwie, umiejętnościach programowania maszyn i manipulowania ludźmi.
Neuroshima Hex 3.0 Sharrash - rozszerzenie
Kolejny dodatek do bestsellerowej gry Neurshima Hex 3.0
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Miasto Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki. Z czasem stało się stolicą mini-państwa o tej samej nazwie i rozpoczęło krucjatę w sprawie odbudowy świata ludzi, uzurpując sobie przy okazji rolę przewodnika narodu i w miarę możliwości usuwając ze swej drogi wszystkich oponentów.
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie.
Neuroshima HEX 3.0: Iron Gang
Zasady armii IRON GANG
Zarówno sztab, jak i pewne jednostki armii posiadają cechę Łańcuch, którą można aktywować poza bitwą. Łańcuch rozpina się pomiędzy dwoma ustawionymi w linii prostej żetonami, dzięki czemu ich ataki mogą trafiać w dowolną jednostkę na tej linii.
Neuroshima: Bohater Maxx
Wyznawcy Molocha. Mówią na nas rozmaicie. Wyznawcy Molocha, choć nie każdy z nas wierzy, że Moloch to coś godnego czci. Agenci, chociaż nie znam nikogo, komu Sztuczny Mózg naprawdę dawałby rozkazy. A najczęstsze określenie to „zdrajcy”. Tak jakbyśmy byli coś winni ludzkości.
Neuroshima: Last Aurora
Neuroshima: Last Aurora to gra oparta na Last Aurora, grze autorstwa Mauro Chiabotto z sukcesem ufundowanej na Kickstarterze w ubiegłym roku, którego polską edycję Portal Games osadził w świecie Neuroshimy. W Neuroshima: Last Aurora gracze muszą walczyć o przetrwanie, zbierać surowce, usprawniać swoje pojazdy i walczyć z wrogami, którzy pragną pierwsi dotrzeć do Aurory. To gra z dużą dawką rywalizacji dla graczy bez skrupułów. Trzeba zawalczyć o swoje, zanim będzie za późno.
Neuroshima RPG (twarda okładka)
Neuroshima to fascynujące przygody w zdegenerowanej, post-apokaliptycznej rzeczywistości. Umierający świat jeszcze nigdy nie był tak żywy.
Neuroshima HEX 3.0: Troglodytes
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy. Troglodyci łatwo dostosowują się do zaistniałych na planszy warunków. Dzięki nowej mechanice kanibalizacji własnych jednostek, natychmiast otrzymują dodatkowy bonus Sytości.
Neuroshima: Mistrz Gry ^2
Pustynia: (...)
Nagle z dna wychynęły dwa wielkie rogi, czy też kły, wyrzucając w powietrze fontannę piasku i kamieni, pokrywając szamoczącą się sylwetkę tumanem kurzu. Po chwili rozległo się miękkie trzaśnięcie i krzyk umilkł. To był Kopacz.
Neuroshima: Ruiny (RPG.16)
W środku dużo dobrego i sporo niezbędnego: 4 dodatkowe pochodzenia z miejsc bardziej niepozornych, niż taki Nowy Jork czy Teksas, plus otwarte drzwiczki do tworzenia innych „mniejszych” pochodzeń. Księga Szczura, reguły walki w ruinach, reguły wydobywania wiedzy z przedwojennych książek, filmów itp., artykuł o rozpadaniu się świata po upadku cywilizacji, rozdział o zagrożeniach podczas eksploracji ruin. I w rolach głównych – GLIZDA, czyli wielki i bardzo sprytny silnik reguł, generatorów, katalogów i opisów, który zamienia bezbarwne szare po prostu ruiny w konkretne cuda wianki., w dodatku pełne gambli. Samograj dla graczy, pomocnik MG – dwa w jednym. Do tego detykowana profesja Przepatrywacza i jeszcze więcej dobrego. Stron 128,, choć ostatnie rozdziały lecą, już czcionką mini.
Neuroshima: Wyścig (RPG. 01)
Zasada mówi: cokolwiek się dzieje, procenty lecą w górę, a wraz z nimi sunie Poziom Trudności testu Prowadzenie Pojazdu.
Pędzisz 100 na godzinę? Trudny test.
Prowadzisz brykę jedną ręką, a drugą strzelasz przez okno? No to plus 30% Utrudnienia.
Droga wyboista jak morda Teksańczyka? No to dodaj jeszcze ze 20%.
I oczywiście masz zamiar obrócić się na ręcznym o 180 stopni i do tej bramy wjechać tyłem, tak…?
No dobre, chyba się popieprzyło.
Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Dodatek do Neuroshima: Last Aurora wprowadza nowe karty i zasady, w tym:
- nowy rodzaj Ocalałych – Androidy,
- nowych wrogów – Działka automatyczne,
- nowy zasób – Baterie jądrowe aktywujące unikatowe zdolności nowych kart Konwoju,
- mechanikę Alarmu, która monitoruje, na ile działania działania graczy zwróciły uwagę zwiadowców Molocha.
Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
Neuroshima Hex 3.0! Rok Molocha
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. Gracze wykładają swoje sześcienne żetony (hexy) naprzemiennie – niektóre z nich dają efekt natychmiastowy, inne są rozpatrywane w momencie bitwy.
Cztery armie w Neuroshimie to Moloch, Posterunek, Borgo i Hegemonia. Są one asymetryczne, a każda posiada inny zestaw żetonów. Każda armia składa się z 35 żetonów, w tym żetonów jednostek oraz akcji specjalnych.
Neuroshima HEX 3.0: Beasts PL/ENG
Czeka na ciebie nowa, niezwykle ofensywna frakcja Bestii. Wysoka mobilność i Inicjatywa na poziomie cztery to tylko przedsmak. Umiejętność Agonii pozwala Bestiom przeprowadzić dodatkowy atak w chwili swojej śmierci, a jednostka Sępa może po Bitwie przemieścić się na dowolne puste miejsce na planszy. Ale uważaj, by nie wprowadzić do gry zbyt wiele Bestii naraz, bo zaczną atakować siebie nawzajem!
Pakiet: Neuroshima Hex 3.0 (16 dodatków)
Pakiet zawiera szesnaście dodatków do gry Neuroshima Hex 3.0
Pakiet: Neuroshima Hex 3.0 podstawka +16 dodatków
Pakiet zawiera grę Neuroshima Hex 3.0 oraz szesnaście dodatków do wspomnianej gry.
Neuroshima HEX 3.0: Pirates
Neuroshima HEX 3.0:Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!