Menu
Szukaj
Koszyk
Portal

Neuroshima Hex 3.0 - podstawa

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Przejdź do pełnego opisu
112,58 zł
szt.
Dostępność:
ostatnie sztuki
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: GAME-KH9M-ZWYJX

Cechy produktu

Gra planszowa

Ean 5908310266459
Liczba graczy 2-4
Czas gry do 30 min.
Wiek 8+
Poziom trudności ***
Projektant Michał Oracz
Stan nowa
Wersja językowa PL

Opis

Autor: Michał Oracz

 

Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

 

Zawartość pudełka:

  • plansza
  • 35 żetonów armii Posterunku,
  • 35 żetonów armii Molocha,
  • 35 żetonów armii Hegemonii,
  • 35 żetonów armii Borgo,
  • 8 znaczników armii,
  • 8 znaczników ran,
  • 4 liczniki obrażeń,
  • 55 kart z hexogłówkami,
  • instrukcja

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty