1pxPolecamy ;)
Ale Cyrk!
Ale Cyrk!
48,00 zł
szt.
Nowy wspaniały świat
Nowy wspaniały świat
116,00 zł
Ghost Adventure: Zakręcona Przygoda
Ghost Adventure: Zakręcona Przygoda
115,00 zł
szt.
Rising 5 + 8 BitBox
Rising 5 + 8 BitBox
40,00 zł
szt.
Wyspa przygód + Maki Stack
Wyspa przygód + Maki Stack
100,00 zł
szt.
Tajniacy Disney
Tajniacy Disney
64,89 zł
szt.
1pxWydawnictwo
1pxPromocje
Wyspa Przygód
Wyspa Przygód
95,99 zł 69,00 zł
szt.
1pxPolecane gry
Origins: Pierwsi Budowniczowie
Origins: Pierwsi Budowniczowie
137,50 zł
szt.
Paleo
Paleo
156,49 zł
Talisman Batman Edycja Superłotrów
Talisman Batman Edycja Superłotrów
240,20 zł
szt.
Kahuna
Kahuna
66,99 zł
szt.
Catan Łamigłówka
Catan Łamigłówka
107,99 zł
szt.
Horror w Arkham Na krawędzi ziemi
Horror w Arkham Na krawędzi ziemi
231,99 zł
szt.
Horror w Arkham : Czarna Koza z Lasu
Horror w Arkham : Czarna Koza z Lasu
91,49 zł
Niepożądani goście
Niepożądani goście
110,00 zł
szt.

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz II. Globalna ekspansja

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 9,50 zł 9.50
Cena w innych sklepach: 49,00 zł
ilość szt.

towar niedostępny

1px dodaj do przechowalni
Ocena: 1px 1px 1px 1px 1px 0
Wydawnictwo: Helion
Kod produktu: HEL0022056

1px Opis

Ekspansja nie jest kwestią wyboru -- to konieczność!

  • Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?
  • Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?
  • W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?

Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie -- wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną. Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie -- w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.

Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy -- jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike -- które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski. W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności.

Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:

  • Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność?
  • Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?
  • Jak decydować, który nowy segment zaatakować?
  • Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?
  • Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?
  • Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji

 

"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń".

James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company

"Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady".

Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer

 

Helion 2005, ISBN: 9788373617568, 175x240, 183 s., oprawa twarda

 

 

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy cz. II Globalna eks[ansja i nowe modele działalności Chris Zook

1px Dane techniczne

Autor Chris Zook
Wydawnictwo Helion
Okładka twarda + obwoluta
Stan nowa
Kondycja bez śladów używania
Liczba stron 183
ISBN 9788373617568

1px Opinie o produkcie (0)

1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl