
Teorie mediów - Dieter Mersch
Opis
Teorie mediów obejmują swoim zakresem ogromny obszar – badają medialno-techniczne podstawy kultury, zajmują się krytyką mediów masowych i pytają o „mediację” rozumianą jako pośredniczenie, przekazywanie, przedstawianie czy komunikacja w ogóle. Książka Dietera Merscha przedstawia najważniejsze teorie mediów w perspektywie historycznej. Ukazuje estetyczny rodowód pojęcia mediów i jego coraz silniejsze przesuwanie się w stronę języka i techniki. Obecnie – jak dowodzi Mersch – teorie mediów zdobywają rangę ogólnej wiedzy o kulturze, a nawet swego rodzaju filozofii.
Sic 2010, ISBN: 978-83-60457-89-4, 140x21, 238 s., oprawa miękka
Dane techniczne
Autor | Dieter Mersch |
Wydawnictwo | Sic! |
Okładka | miękka |
Stan | nowa |
Kondycja | bez śladów używania |
Liczba stron | 238 |
ISBN | 9788360457894 |