Warhammer 40000: Core Book (ENGLISH)
368-stronicowa książka w twardej oprawie, to podstawowa książka dla każdego fana Warhammera 40 000 – wszystko, co musisz wiedzieć, aby zebrać, zbudować , pomalować i bawć się figurkami Cytadeli.
Kod produktu: 60040199124
Cechy produktu
Warhammer
Opis
Nie ma czasu na pokój. Brak litości. Bez wytchnienia. Jest tylko wojna.
Galaktyka wije się w kolczugowej pięści wszechogarniającego konfliktu. Imperium Ludzkości balansuje na krawędzi zagłady, nękane ze wszystkich stron przez heretyckich watażków, wiedźmy przyzywające demony i drapieżne imperia obcych. W każdym systemie gwiezdnym i na każdej planecie toczy się zaciekła bitwa, gdy lojaliści, heretycy i kosmici rozdzierają rzeczywistość w swojej wojnie o dominację. Każdego dnia płomienie wznoszą się coraz wyżej.
To straszniejsza epoka niż kiedykolwiek wcześniej, a wśród gwiazd nie ma pokoju…
Księga
368-stronicowa książka w twardej oprawie, to podstawowa książka dla każdego fana Warhammera 40 000 – wszystko, co musisz wiedzieć, aby zebrać, zbudować , pomalować i bawć się figurkami Cytadeli.
Zaczyna się od przeglądu hobby Warhammera 40,000, obejmującego cztery obszary: Zbieraj, Buduj, Maluj i Graj, w tym opis gry otwartej, dopasowanej i narracyjnej.
Dark Imperium
W pierwszej z obszernych sekcji tej książki możesz przeczytać wszystko o stanie galaktyki po tym, jak Cicatrix Maledictum – Wielka Szczelina – rozdarła się w całej galaktyce, dzieląc Imperium na dwie części. Ludzkość staje przed największym wyzwaniem od ponad dziesięciu tysiącleci, gdy siły Chaosu szaleją w niespokojnym Imperium, nawet gdy watażkowie z kosmosu próbują wykorzystać nieopisane zniszczenia dokonane na królestwie Imperatora.
Wrota zawiera również ozdobne przedstawienie planet i Układu Słonecznego, a także mapę całej galaktyki, wskazujące kluczowe strefy wojny, dzięki czemu można zobaczyć, gdzie aktualnie znajdują się gorące punkty akcji. Dark Imperium kontynuuje, obejmując w skrócie wojskowe skrzydła Imperium, jego biurokratyczne instytucje, a nawet inne, bardziej tajne organizacje…
Czytając dalej, dowiesz się więcej o ciągłych zmianach granic Imperium i uzyskasz wgląd w postawę Imperium wobec nieludzi, psioników, a co najgorsze, mutantów i heretyków!
Na koniec Dark Imperium przedstawia krótki przegląd czterech Mrocznych Bogów Chaosu – w tym ich nieśmiertelnych demonicznych legionów, pochlebnych wyznawców i przerażających śmiertelnych mistrzów – jako wszechobecnego zagrożenia dla Imperium.
Saga Imperialis
Po zagłębieniu się w kolejną część historii, będziesz cieszyć się przeglądem historii ludzkości na wysokim poziomie, od jej początków, poprzez wczesne Epoki Terry i Technologii, Epoki Walki i Ciemności, wszystko drogę do Ery Imperium w następstwie Herezji Horusa. W dalszym ciągu ujawnia wydarzenia Ery Ciemnego Imperium i Nadciągającej Burzy w czasie przed rozerwaniem Wielkiej Szczeliny – oraz Ery Czarownic, która nastąpiła podczas Psychicznego Przebudzenia. W końcu kładzie podwaliny pod krucjatę Indomitus, po wizycie odrodzonego prymarchy Roboute Guillimana z ojcem, Imperatorem, na Świętej Terrze.
Kontynuując, zdobędziesz wgląd w postawę Imperium przeciwko Obcym – obejmującą Orków, Imperium T'au, Aeldari, Nekronów i pozagalaktycznych Tyranidów – Demonów i Heretyków.
Ten rozdział zamykają cztery krótkie fabuły, które z niesamowitą szczegółowością ożywiają ponurą rzeczywistość Ery Indomitus.
Wojownicy Imperatora, Zagubieni i Przeklęci oraz Najeźdźcy Xenosów
Te sekcje obejmują każdą frakcję w grze Warhammer 40,000 i oferują dogłębne zrozumienie każdej z nich, zagrożenia, jakie stanowią oraz ich miejsca w galaktyce. Istnieje również oszałamiająca prezentacja miniatur dla każdej frakcji, przedstawiająca je tak, jak wyglądały w bitwie i z opisami narracyjnymi.
Zasady
Pierwsza część zasad podstawowych obejmuje podstawowe zasady gry i przedstawia zasady mające zastosowanie do siedmiu faz gry: fazy dowodzenia, fazy ruchu, fazy psychicznej, fazy strzelania, fazy szarży, fazy walki i Faza morale.
Dodatkowe zasady obejmują również:
- Rozgrywanie misji i proces budowania armii w gotowości, przy użyciu oceny mocy lub wartości punktów
- Armie wykute w bitwie i niezwiązane, a także punkty dowodzenia, które mogą wykorzystać armie ukształtowane w bitwie
- Role na polu bitwy i 11 rodzajów oderwania, który może zostać włączony do twoich armii
- Siedem podstawowych forteli, które są uniwersalne i dostępne dla każdej armii w Warhammer 40,000
- Rezerwy strategiczne – opcja powstrzymywania jednostek podczas rozmieszczania, a nawet wysyłania ich do oskrzydlenia linii wroga
- Akcje – takie jak podkładanie materiałów wybuchowych, włamywanie się do banku danych lub odprawianie rytuału – oraz sposób ich wykonywania (i w niektórych przypadkach , zabroniono)
- Zasady dotyczące elementów terenu, takich jak wzgórza, przeszkody, teren i budynki, w tym cechy terenu i jego wpływ na pole bitwy
- Wskazówki i porady dotyczące ustawienia odpowiedniego pola bitwy pod względem gęstości i rodzaju teren, rodzaj terenu i upewnienie się, że żadna strona pola bitwy nie jest preferencyjna w stosunku do drugiej
otwartej gry
Puść wodze fantazji, ponieważ otwarta gra pozwala odtworzyć bez ograniczeń każdy rodzaj narracyjnej fabuły lub wyzwania taktycznego, jakie możesz wymyślić. Ta sekcja skupia się na pakiecie Open Hostility Mission Pack – 12-krokowym przewodniku, jak skonfigurować i grać w otwartą grę, aż do zakończenia i ustalenia zwycięzcy. Zawiera następujące elementy:
- Wytyczne dotyczące mobilizacji armii, określania misji, tworzenia pola bitwy i wiele innych kluczowych punktów dotyczących gry
- Trzy misje na zamówienie w trybie otwartej rozgrywki Dopasowana rozgrywka
Zaprojektowana, aby zapewnić obu graczom równe szanse, dopasowana rozgrywka oferuje obu graczom równe szanse na zwycięstwo, pozostawiając tobie własne mistrzostwo w doborze armii i taktyce, aby zdobyć przewagę w bitwie. Ta sekcja zawiera pakiet misji Eternal War Mission — 16-etapowy przewodnik, który pomoże przygotować i rozegrać dopasowaną rozgrywkę, aż do zakończenia i ustalenia zwycięzcy. Zawiera następujące elementy:
- Wskazówki dotyczące wyboru rozmiaru bitwy, mobilizacji armii, określania misji, tworzenia pola bitwy, wybierania celów pobocznych i wielu innych kluczowych kwestii związanych z grą
- 18 dostosowanych do siebie misji, z których każda została specjalnie zaprojektowana do rozmiaru gra: trzy dla Combat Patrol, sześć dla Incursion, sześć dla Strike Force, trzy dla Onslaught
- Cele poboczne, zawierające listę 17 różnych celów pobocznych, z których gracze mogą wybierać, podzielone na pięć oddzielnych kategorii Krucjata
narracyjna
to nowy sposób grania w gry Warhammer 40,000. Pozwala ci wziąć kolekcję figurek i biorąc je na krucjatę, wyrównać swoje jednostki w dowolnej liczbie gier, przeciwko dowolnej liczbie przeciwników, tworząc własną narrację dla swojej kolekcji figurek, gdy walczą ze swoimi wrogami na polach bitew 41. tysiąclecia. W grach Crusade będziesz mógł rozwijać swoją armię, zdobywać doświadczenie i umiejętności oraz modyfikować swoją broń. Chociaż możesz zacząć od małej grupy niedoświadczonych wojowników, możesz stworzyć elitarną siłę bojową, która jest znana i budząca postrach w całej galaktyce!
Obejmuje następujące elementy:
- Jak zebrać siły Krucjaty i jak zdobywają doświadczenie i zdobywać kolejne poziomy w serii gier
- Mechanika równoważenia, która pozwala na to, aby mogły być w stanie dowolne dwie siły Krucjaty, od najbardziej zielonych żołnierzy po najbardziej legendarny oddział braci bitewnych aby zagrać w wyrównaną grę Warhammer 40,000
— Puste, możliwe do skopiowania karty Krucjaty i arkusz Order of Battle, aby śledzić swoje siły.
- Cztery tabele Honorów Bitewnych – Cechy Bitewne, Ulepszenia Broni, Wzmocnienia Psychiczne i Relikty Krucjaty – każda z nich oferuje inne bonusy i efekty w grze, które jednostka zdobyła w licznych ciężkich bitwach
- Tabela Blizn Bitewnych dla tych jednostek, którym się nie uda wyjść z bitew bez szwanku…
- Wskazówki dotyczące konfigurowania i rozgrywania narracyjnej gry Krucjaty aż do zakończenia, określenia zwycięzcy i aktualizacji kart Krucjaty i porządku bitwy
- Lista 17 różnych planów, z których gracze mogą wybierać, podzielonych na pięć oddzielnych kategorii.
- 18 dostosowanych misji Krucjaty, z których każda została zaprojektowana specjalnie do rozmiaru gry: trzy dla Patrolu Bojowego, sześć dla Najazdu, sześć dla Siły Uderzeniowej, trzy dla Szturmu.
Dodatek do zasad Przydatnych
rozdział zawierający następujące informacje:
- Komentarz projektanta od projektanta zasad Robina Cruddace
- Alfabetyczna lista 174 istniejących broni, które korzystają ze specjalnej zasady Wybuch
- Alfabetyczna lista 22 istniejących figurek/kart danych, które otrzymują słowo kluczowe Samoloty
- Podsumowanie 14 rzadszych zasad/interakcji, które nie występują często w grach, ale o których warto pamiętać
- Glosariusz zasad, który zawiera precyzyjne i dokładne definicje 142 odrębnych terminów reguł, aby pomóc w rozwiązywaniu bardziej złożonych interakcji reguł
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.