Wychowanie Tom 5 Pojęcia Procesy Konteksty. Interdyscyplinarne ujęcie
Opis
Nadrzędnym celem serii do której należy podręcznik jest poszukiwanie odpowiedzi na następujące pytania Czym jest wychowanie Dzięki czemu jest tym czym jest Czy i jak jest możliwe dzisiaj Ku jakiemu światu wychowywać Kim jest i jaki jest potencjalny wychowanek Kim jest może powinien być wychowawca Tom Codzienność w szkole. Szkoła w codzienności podejmuje problematykę potencjału wychowawczego tkwiącego w codziennych warunkach życia. Autorzy poszczególnych rozpraw esejów oraz raportów z badań - wśród nich antropolodzy socjologowie i pedagodzy - skupiają się na odsłanianiu istoty i następstw relacji między wychowaniem a codziennymi sprawami zachodzącymi w różnych sferach jednostkowego i zbiorowego życia. W swoich tekstach omawiają zagadnienie wychowania w kontekście codzienności. Treść podręcznika jest zorganizowana wokół trzech obszarów codzienności jako fenomenu i kategorii badawczej kategorii analitycznych w badaniu codzienności oraz egzemplifikacji empirycznych badań nad specyfiką szkolnej codzienności.
Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne 2010, ISBN: 9788374892926, 175x240, 502 s., oprawa twarda
Dane techniczne
Autor | Maria Czerepaniak-Walczak, Maria Dudzikowa |
Wydawnictwo | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Okładka | twarda |
Stan | nowa |
Kondycja | bez śladów używania |
Liczba stron | 502 |
ISBN | 9788374892926 |