Akcja powieści rozgrywa się w niedalekiej przyszłości w Paryżu, w czasach, gdy Stany Zjednoczone Ameryki Północnej już się rozpadły, a zmiany klimatyczne posunęły tak daleko, że błękit nieba pozostał tylko na obrazkach w podręcznikach. W tej rzeczywistości nowy elektroniczny narkotyk sieje spustoszenie, przenosząc swe ofiary do wirtualnego E-denu - iluzji raju. Jedną z ofiar jest córka wpływowego polityka, w której zakochuje się syn inspektora Wydziału do Spraw Narkotyków.
Co kryja bramy E-denu? Czy E-den to raj? Czy mozna z niego wrócić?
"E-den" to opowieść o ponadczasowym konflikcie pokoleń, owyalienowanych i samotnych nastolatkach a także o dorosłych, którzy w chwilach kryzysu, gotowi są za wszelką cenę spieszyć z pomocą swoim dzieciom!
Dwie Siostry 2007, ISBN: 9788392280774, oprawa miękka, 184 s.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.