

























































Horror w Arkham 3. edycja
Opis
Koniec jest bliski!
Rok 1926, Massachusetts. Arkham zbyt długo było wyspą pogodnej ignorancji na środku czarnego oceanu nieskończoności. Jedynie garstka pechowych badaczy ma odwagę zanurzyć się w otchłań, aby stoczyć bój z przedwiecznymi siłami, które czyhają za każdym rogiem tego miasteczka w Nowej Anglii i zagrażają naszej rzeczywistości.
Horror w Arkham to kooperacyjna gra o ponurych wydarzeniach i przedwiecznym terrorze dla 1-6 graczy. W każdym z wyjątkowych scenariuszy, inspirowanych dziełami H.P. Lovecrafta, gracze wcielają się w role nieustraszonych badaczy, którzy zmierzą się z niebezpieczeństwami nawiedzającymi Arkham. Jednak tylko współpracując będą mogli uratować ludzkość przed niewyobrażalnymi koszmarami.
Dane techniczne
Ean | 5902259205005 |
Liczba graczy | 1-6 |
Czas gry | do 3 godz. |
Wiek | 14+ |
Poziom trudności | **** |
Projektant | Nikki Valens |
Stan | nowa |
Wersja językowa | PL |
Produkty powiązane
Horror w Arkham: Ostatnia godzina

Horror w Arkham: Ostatnia godzina to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów.
Horror w Arkham LCG: Szlak do Carcosy

Szlaku do Carcosy 1-4 badaczy spróbuje poznać prawdę na temat owianej niesławą sztuki, badając Teatr Warda i biorąc udział w uroczystej kolacji zorganizowanej dla aktorów i producentów. Z każdą uzyskaną odpowiedzią tajemnica tylko się pogłębi, spychając badaczy coraz bardziej w odmęty szaleństwa. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Szlak do Carcosy. W pudełku znajdują się również nowi badacze i karty graczy, które zwiększają różnorodność tworzonych talii i możliwości oferowane przez grę.
Horror w Arkham 3 edycja Śmiertelna głębia nocy

Kate Winthrop przycisnęła mocniej do szyi kołnierz swojego długiego płaszcza, aby ochronić się przed przeszywającym chłodem wilgotnej, jesiennej nocy. Tuż obok z piskiem opon przejechał długi czarny samochód, ścigany przez policyjny radiowóz. Starając się trzymać jak najdalej od panującego chaosu, Kate przysunęła się bliżej żelaznej poręczy mostu unoszącego się nad rzeką Miskatonic.
Czytała w gazetach o niedawnym gwałtownym wzroście liczby brutalnych przestępstw i narastającym napięciu na terenie całego miasta. Kate zauważyła, że im dłuższe stawały się noce, tym głębsza ciemność spowijała Arkham, a urządzenia badawcze w jej laboratorium na Uniwersytecie Miskatonic reagowały na jakieś dziwne oddziaływanie, którego nie potrafiła dostrzec.
Nadciągało coś strasznego.
Horror w Arkham 3. edycja: Gra planszowa - Mata do gry

Mata do gry planszowej Horror w Arkham 3. edycja stanowiąca idealne podłoże do gry.
Horror w Arkham LCG - Dziedzictwo Dunwich

W Dziedzictwie Dunwich badacze wyruszą na poszukiwanie zaginionych profesorów i w trakcie kampanii wyruszą na Uniwersytet Miskatonic, do okrytego złą sławą Clover Club i w wiele innych miejsc. To rozszerzenie zawiera dwa pierwsze scenariusze z kampanii Dziedzictwo Dunwich.
Horror w Arkham : Koszmar z Dunwich

Mroczna wizja Nowej Anglii, opisana w twórczości H.P. Lovecrafta, nie kończy się na miasteczku Arkham. Pobliskim Dunwich wstrząsają straszliwe wydarzenia i nieziemskie siły. Oprócz groźby, jaką stanowi przebudzenie się Przedwiecznego, Badacze będą musieli zmierzyć się z gniewem Koszmaru z Dunwich
Horror w Arkham Na krawędzi ziemi

Czy przygotowaliście już talie badaczy do karcianego Horroru w Arkham? Jeżeli nie to macie tylko kilka dni, ponieważ już w przyszłym tygodniu ma miejsce premiera Rozszerzenia kampanijnego do cyklu Na krawędzi Ziemi. Właśnie ruszyła przedsprzedaż tego tytułu! Potrwa do dnia premiery w środę 8 grudnia. Myślicie, że uda Wam się przetrwać na skutych lodem nieodkrytych terenach?
Horror w Arkham 3 ed. Tajemnice Zakonu

Niespokojne duchy zmarłych wołają o pomoc, a ghule przemierzają noce ulice miasta. Otwarte opuszczone portale stanowią przejście pomiędzy naszą rzeczywistością a przerażającymi Podziemiami, zaś w słynącej z wielu legend dzielnicy French Hill Loża Srebrnego Świtu knuje swe intrygi, aby sięgnąć po jeszcze prawdziwą potęgę.
Wyruszcie w podróż do innych światów w rozszerzeniu Tajemnice Zakonu do gry planszowej Horror w Arkham 3. edycja. Czworo nowych badaczy stawi czoła duchom z przeszłości Arkham dzięki nowym scenariuszom, kafelkom mapy i setkom kart zawartych w tym rozszerzeniu.
Horror w Arkham : Czarna Koza z Lasu

Czarna Koza z Lasu to rozszerzenie do gry planszowej Horror w Arkham. W pudełku znajduje się 88 nowych kart Przedwiecznych, 9 nowych żetonów potworów, 1 arkusz Herolda i 90 nowych kart Badaczy, w tym nowe przedmioty, zaklęcia i niebezpieczne pokusy wiodące ku zepsuciu…
Horror w Arkham LCG Rozszerzenie badaczy Na krawędzi ziemi

W dalekich, niezbadanych obszarach Antarktydy, niewypowiedziana groza ukrywa się w mroku. A wraz z nią czają się, obserwują i wyczekują tajemnice tak starożytne że razem grożą rozszarpaniem na strzępy naszej wiedzy o planecie, która nazywamy domem o ile wcześniej nie rozszarpią samej rzeczywistości. W obliczu takiej grozy, badacze muszą zanurzyć się w tajemnicach skrywających się w lodowych czapach i, miejmy nadzieję, odkryć prawdę nim będzie za późno. Czy zdołają ocalić świat? A może sczezną w okowach lodu?
Horror w Arkham: gra karciana – zestaw podstawowy

Horror w Arkham: Gra karciana to gra kooperacyjna, w której jeden lub dwoje graczy wciela się w rolę badaczy rozwiązujących przerażające tajemnice.
Horror w Arkham LCG - Pożeracze Snów

W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy. Zawiera ono 95 kart scenariuszy, wprowadzających nowe wyzwania, a także 56 kart graczy, pozwalających na nowe ścieżki rozwoju Waszych badaczy. Rozszerzenie składa się z dwóch pierwszych scenariuszy cyklu Pożeracze snów – po jednym scenariuszu dla każdej z obu grup. Na jakie dziwy i okropieństwa natkniecie się, gdy przekroczycie granice Waszych przebudzonych umysłów?
Horror w Arkham LCG: Powrót Przerwanego kręgu

Rozszerzenie to zawiera nowe zestawy kart scenariuszy do każdego scenariusza cyklu Przerwany krąg, stawiające waszych badaczy w obliczu nowych zagrożeń i wyzwań. Nowe karty graczy, stanowiące ulepszone wersje tych dostępnych w ramach cyklu Przerwany krąg, oferują nowe narzędzia i możliwości podczas ulepszania swoich talii badaczy. Dodatkowo pudełko z tego rozszerzenia może służyć do przechowywania kart z całej kampanii, dzięki załączonym separatorom. Na tym jednak nie koniec, ponieważ z tym dodatkiem otrzymacie nową talię 22 kart tarota, które mogą być użyte w dowolnej kampanii lub scenariuszu gry Horror w Arkham: gra karciana!
Horror w Arkham 3 ed Wśród Mrocznych Fal

Zimne morskie fale roztrzaskują się o wybrzeża Nowej Anglii a gęsta mgła napływa od strony zatoki, spowijając ukryte w zakamarkach ciemności osady rybackie. Mroczne cienie czają się w przybrzeżnych wodach, dziwne światła suną głęboko pod powierzchnią Atlantyku a bladzi wieśniacy znikają gdzieś z niepokojącą regularnością.