Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Vocatio

Jak zostać mistrzem marketingu, czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa

Przejdź do sekcji Opinie

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn "Sales and Marketing Management" najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach.

Przejdź do pełnego opisu
Cena 10,00 zł
Dostępność:
brak towaru
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: 25085

Opis

Jeffrey J. Fox to bez dwóch zdań supergwiazda marketingu. Laureat nagrody Outstanding Marketer Award, przyznawanej przez magazyn "Sales and Marketing Management" najlepszym specom od marketingu, oraz amerykańskiej nagrody dystrybutorów przemysłowych National Industrial Distributors Award, a także tytułu Marketingowca Roku, przyznawanego przez American Marketing Association w Connecticut. Przed założeniem Fox & Co., jednej z najwyżej cenionych firm konsultingowych w USA, piastował wysokie stanowiska kierownicze w kilku firmach międzynarodowych. Bestsellery Jeffreya Foxa, w tym "Jak zostać CEO" i "Jak zostać szamanem sprzedaży", ukazały się już w 35 językach. Ze względu na swoje niekonwencjonalne spojrzenie na biznes chętnie jest zapraszany jako mówca przez wielkie organizacje i przedstawicieli najwyższych kierownictw firm z czołówek gazet.

Vocatio 2005, ISBN: 9788371462337, 130x190, 168 s., oprawa twarda

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty