1pxPolecamy ;)
Gutenberg PL/UK
Gutenberg PL/UK
163,90 zł
szt.
Rekin
Rekin
42,82 zł
szt.
Miodek
Miodek
54,99 zł
szt.
Rising 5 + 8 BitBox
Rising 5 + 8 BitBox
40,00 zł
szt.
Khora
Khora
152,50 zł
szt.
Dolina Nilu
Dolina Nilu
87,85 zł
szt.
Kroniki zbrodni edycja specjalna
Kroniki zbrodni edycja specjalna
113,99 zł
szt.
Maki Stack
Maki Stack
39,00 zł
szt.
Azul
Azul
164,99 zł
szt.
Pory roku
Pory roku
118,99 zł
szt.
1px
1pxPromocje
Piłka w grze
Piłka w grze
17,50 zł 15,00 zł
szt.
Diuna RPG- Przygody w Imperium: zestaw mistrza gry
Diuna RPG- Przygody w Imperium: zestaw mistrza gry
335,00 zł 325,00 zł
Diuna RPG - edycja Harkonnen podr limitowany
Diuna RPG - edycja Harkonnen podr limitowany
350,00 zł 340,00 zł
szt.
1pxPolecane gry
Tidal Blades: Obrońcy rafy
Tidal Blades: Obrońcy rafy
292,75 zł
szt.
Oriflamme: Pożoga
Oriflamme: Pożoga
66,65 zł
Tajemnice Pętli - Zestaw Startowy
Tajemnice Pętli - Zestaw Startowy
76,75 zł
szt.
Flex Puzzler: Crystal (edycja polska)
Flex Puzzler: Crystal (edycja polska)
28,50 zł
szt.
Epic: Pojedynek IUVI Games
Epic: Pojedynek IUVI Games
54,25 zł
szt.
WH Underworlds: Nethermaze
WH Underworlds: Nethermaze
242,50 zł

Magiczny Labirynt

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 116,96 zł 116.96
ilość szt.

towar niedostępny

1px dodaj do przechowalni
Ocena: 1px 1px 1px 1px 1px 5
Wydawnictwo: G3
Kod produktu: GAME-LP3J-C8TT8

1px Opis

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. 

Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. 

Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. 

Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy. 

Uczy logicznego myślenia.
Rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.

1px Dane techniczne

Ean 5902020445524
Liczba graczy 2-4
Czas gry do 1 godz.
Wiek 6+
Poziom trudności ***
Projektant Dirk Baumann
Stan nowa
Wersja językowa PL

1px Opinie o produkcie (0)

1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl