Przeformułowanie w biznesie Richard Normann
Kod produktu: DIC0023260
Opis
W 1983 roku Richard Normann opublikował pierwszą na świecie książkę prezentującą zintegrowaną strukturę zarządzania firmą usługową. W niniejszej książce przedstawia natomiast nowe podejście, oryginalny sposób myślenia o firmie i kreowania innej, lepszej przyszłości. W tej niezwykle wartościowej książce pokazuje, że firmy przygotowane na przemyślenie swojej strategii prowadzenia interesów, są w stanie w przyszłości osiągnąć wysoką konkurencyjność. Książka prezentuje nowy model biznesu, nowatorskie podejście do strategii myślenia w budowaniu organizacji oraz mnóstwo rzeczywistych przykładów ułatwiających czytelnikowi zorientowanie się w prezentowanej tematyce. Dzięki lekturze tej wartościowej książki czytelnik dowie się:- jak przekształcić potencjalne koncepcje i plany w konkretne, realne działania i czyny- w jaki sposób zmienić i wdrożyć nowatorskie rozwiązania w zarządzaniu firmą- jak, wymyślone i opracowane przez samego autora, rozwiązania sprawdziły się już w praktyce wielu znanych i cenionych firmach- jak sprawnie przejście z etapu chaosu na konstruktywny model zarządzania organizacją.Książka została nominowana do Igor Ansoff Strategic Management Award 2002.
GWP 2012, ISBN: 978-83-7489-354-1, 165x235, 320 s., oprawa miękka
Przeformułowanie w biznesie Richard Normann
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.