Zew Cthulhu 7ed. Zestaw Startowy
Opis
Świat tajemnic, horrorów i przygód w pudełku!
Zestaw Startowy zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby rozpocząć przygodę z Zew Cthulhu RPG – fabularną grą pełną zagadek i horroru!
Jeden z graczy wciela się w Strażnika Tajemnic, narratora prowadzącego grę, który przedstawia pozostałym uczestnikom zabawy historię i fabułę przygody oraz odgrywa spotykane przez nich postacie. Pozostali gracze wcielają się w Badaczy Tajemnic, odkrywających mroczne tajemnice, spotykających przerażające potwory i udaremniających plany złowrogich sekt bohaterów z przypadku.
Razem z przyjaciółmi będziecie wspólnie tworzyć i rozwijać historię, w której każda z Waszych postaci odegra ważną rolę i będzie miała szansę udaremnienia nikczemnego spisku lub powstrzymania grozy spoza przestrzeni i czasu!
Zawartość pudełka:
- Księga 1: Wstęp oraz Samotnie przeciwko płomieniom - jednoosobowa przygoda paragrafowa, która podczas rozwiązywania tajemnicy nauczy Cię podstawowych zasad Zewu Cthulhu.
- Księga 2: Zasady początkowe Zewu Cthulhu - podstawowe zasady, czyli wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia gry.
- Księga 3: Scenariusze - trzy początkowe przygody.
- Detektywi gotowi do gry - pięć gotowych do gry postaci.
- Puste Karty Badaczy - przeznaczone do tworzenia własnych śledczych.
- Zestaw kości - zestaw siedmiu wielościennych kości do użycia w grze.
- Materiały dla graczy - zestaw gotowych do użycia pomocy do gry.
Przygody:
Samotnie przeciwko płomieniom
Scenariusz dla jednego gracza w formie gry paragrafowej. W wyniku splotu okoliczności Badacz trafia do niewielkiej wioski Emberhead. Szybko przekona się, że skrywa ona przerażający sekret.
Papierkowa robota
Scenariusz dla 1 do 2 graczy i Strażnika. Prowadzone przez Badacza śledztwo w sprawie włamania i tajemniczego zaginięcia przybiera nieoczekiwany obrót. Nie wszystko jest tak oczywiste, jak mogłoby się wydawać.
Na skraju mroku
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Badacze otrzymują wezwanie do umierającego przyjaciela, który prosi ich o pomoc w naprawieniu błędów młodości. Opuszczona farma w okolicach Arkham stanie się areną przerażających wydarzeń.
Stepujący nieboszczyk
Scenariusz dla 2 do 5 graczy i Strażnika. Pewien jazzman z Harlemu posiada niezwykłą trąbkę, której dźwięk może poruszyć nawet umarłych. Badacze poznają historię muzyka i próbują zapobiec straszliwej katastrofie.
Produkty powiązane
Zew Cthulhu 7ed. Pulp Cthulhu
Pulp Cthulhu to gra pełna brawurowych przygód, mrocznych knowań i dzielnych Bohaterów. Dzięki tej książce, kilku kostkom i Księdze Strażnika do Zewu Cthulhu masz wszystko, co jest potrzebne do rozpoczęcia przygody i zgłębienia gier z gatunku pulp.
Zew Cthulhu 7ed. Zasobnik Strażnika
Narzędzie dla Strażników zawiera solidny 3-panelowy ekran Strażnika z kluczowymi zasadami, broszurę z informacjami do szybkiego poruszania się po Księdze Strażnika, dwa ekscytujące scenariusze z obsadą gotowych do gry śledczych oraz trzy mapy plakatowe.
Zew Cthulhu 7ed. Wrota Ciemności
Wrota ciemności to pięć scenariuszy napisanych specjalnie dla początkujących Strażników Tajemnic i graczy Zewu Cthulhu. Znajdziecie tutaj horror, tajemnicę, śledztwo, straszliwe potwory, niezwykłą magię, zapomniane sekrety i wiele wskazówek dotyczących tego, jak poprowadzić przygody, aby osiągnąć najlepszy efekt.
Zew Cthulhu 7ed. Księga Strażnika
Pozwól się wciągnąć w niepokojący świat mitów H.P. Lovecrafta, zbierz drużynę Badaczy Tajemnic i opowiedz im przerażającą historię.
Zew Cthulhu 7. Edycja to kultowa gra fabularna pełna tajemnic i horrorów, gdzie jeden z graczy wciela się w rolę Strażnika Tajemnic, narratora opowiadającego historię, a reszta uczestników gry to Badacze Tajemnic, rozwiązujący zagadki bohaterowie z przypadku. Gracze, ścigając się z czasem, próbują powstrzymać mroczne siły przed przejęciem kontroli nad naszym światem.
Zew Cthulhu 7ed. Podręcznik Badacza
Stworzony z myślą o Badaczach Tajemnic podręcznik zawiera rozszerzone zasady tworzenia postaci, opis ponad 100 zawodów i umiejętności oraz wskazówki, jak wyciągnąć z gry wszystko, co najlepsze.
Zew Cthulhu 7ed. Lodowaty Płomień Duszy
odowaty płomień duszy jest kampanią do Pulp Cthulhu osadzoną w 1935 roku. Sprawa dotycząca tajemniczych zniknięć prowadzi do odkrycia spisku, który może całkowicie zmienić bieg historii i sprowadzić katastrofę na cały świat. Kult zamierzający uwolnić moc Wielkich Przedwiecznych zostawia w górach Catskill ślad prowadzący do samego serca naszej planety!
Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko ciemności
Z egzemplarzem Startera do Zewu Cthulhu, ołówkiem i kośćmi do gry pod ręką masz już wszystko, by wyruszyć w pełną przygód podróż po całym świecie. Usiądź wygodnie i wyrusz samotnie przeciwko ciemności.
Jest to nowe wydanie przygody, opublikowanej po raz pierwszy ponad 30 lat temu. Została ona poddana licznym zmianom, aby pasowała do 7. Edycji Zewu Cthulhu.
Zew Cthulhu 7ed. Samotnie przeciwko mrozowi
Samotnie przeciwko mrozowi to klimatyczna, jednoosobowa przygoda w przerażającym świecie mitów Cthulhu. Akcja gry przeniesie cię w lata 20. XX wieku; wraz z ekspedycją badawczą udasz się na mroźne, niegościnne Północno-Zachodnie Terytoria Kanady. W tej opowieści wybierasz swoją własną drogę – od twoich wyborów zależy, czy osiągniesz sukces, czy też poniesiesz porażkę!
Choose Cthulhu 1 - Zew Cthulhu
Odkryj sekret, który doprowadził do śmierci twojego wuja!
Trwa sroga zima 1926 roku. Otrzymałeś ponure wieści o śmierci twojego ciotecznego dziadka, George’a Gammella Angella, historyka i antropologa na stanowisku profesor emeritus języków semickich na Uniwersytecie Browna. Niecodzienne okoliczności jego śmierci, wskazują, że zaangażował się w wyjątkowo niebezpieczne badania. Jako spadkobierca i wykonawca ostatniej woli profesora ruszasz do Providence. Czy znajdziesz w sercu dość odwagi, by zmierzyć się z okropieństwami z otchłani czasu?
Zew Cthulhu 7ed. Kothulhu
Na aksamitnych łapkach po śladach Cthulhu!
Koty – czy nie wydają nam się czasem dziwne, kiedy tak po prostu siedzą i z uwagą obserwują coś, czego nie widzimy? Co robią w nocy, kiedy włóczą się po osiedlowych uliczkach? Jakie niewidoczne demony są w stanie dostrzec?
Zew Cthulhu - Maski Nyarlathotepa
Pakiet: Tom I, Tom II, Ekran Strażnika.
Maski Nyarlathotepa to spektakularna, wieloczęściowa kampania do Zewu Cthulhu! Badacze Tajemnic wyruszą w pełną niebezpieczeństw podróż przez sześć różnych kontynentów, by poznać prawdziwe losy zaginionej ekspedycji Rogera Carlyle'a. Dwa pięknie ilustrowane tomy wypełnione są dodatkowymi przygodami, detalami historyczno-geograficznymi i bluźnierczym okultyzmem. Kampania pozwala na poprowadzenie opowieści w klimacie klasycznego śledztwa, jak również w pulpowej wersji pełnej niespodziewanych zwrotów akcji. Niezłomni Badacze rzucą wyzwanie sługom ciemności, a od wyniku ich działań będą zależeć losy całej ludzkości!
Zew Cthulhu 7ed. Malleus Monstrorum
Ta dwuczęściowa kolekcja pełna jest pomysłów, koncepcji i spostrzeżeń, które pozwolą Ci zbadać dogłębnie mity Cthulhu podczas scenariuszy i kampanii.
Tom I: Potwory z mitologii Cthulhu – Ponad 150 wpisów dotyczących potworów z mitów Cthulhu, obcych gatunków, a także stworzeń z folkloru i zwierzęcych bestii. Ten tom dostarcza bogactwa pomysłów, które pozwolą Ci tchnąć życie w kampanie i scenariusze pełne niewypowiedzianych okropności.
Tom II: Bogowie mitologii Cthulhu – Ten tom zawiera podstawowe prawdy o kosmosie, które można wykorzystać w niezliczonych przygodach, wprowadzając Cthulhu, Hastura, Azathotha i wielu innych do swoich gier. Obejmuje ponad 110 wpisów dotyczących Wielkich Przedwiecznych, Bogów Zewnętrznych, Starszych Bogów, awatarów i unikatowych istot.
Zew Cthulhu 7ed. Trupie Światło
Dodatek Trupie światło i inne mroczne ścieżki zawiera dwa scenariusze do 7. edycji Zewu Cthulhu zbudowane wokół podróżowania samochodem przez prowincję, a także sześć zalążków przygód, które Strażnik może dowolnie rozbudować i rozwinąć. W klasycznym scenariuszu Trupie światło przypadkowe spotkanie z roztrzęsioną młodą kobietą naprowadzi Badaczy na trop koszmarnego pokłosia nieudanego przestępstwa. Z kolei w zupełnie nowej przygodzie Zatrute owoce, kiedy Badaczom kończy się paliwo w baku i wyruszają w poszukiwaniu pomocy, zostają uwięzieni w domu, w którym nic nie jest do końca takie, na jakie wygląda.
Zew Cthulhu 7ed. Dwie z Tysiąca
Udaj się w pełną niebezpieczeństw podróż do Egiptu, aby uczestniczyć w polskiej wyprawie archeologicznej mającej na celu zbadanie ruin starożytnej świątyni. Poczuj smak orientu podczas odkrywania potworności z przeszłości, które obce wywiady chcą wykorzystać do swych niecnych celów.
Zew Cthulhu 7ed. Berlin, Miasto Grzechu
Podręcznik zawiera trzy scenariusze, obejmujące historię Berlina od zakończenia Wielkiej Wojny po rządy Adolfa Hitlera i Partii Nazistowskiej. Wszystkie opisują barwne szczegóły Berlina i jego mieszkańców. Mogą zostać rozegrane jako samodzielne przygody lub połączone razem w minikampanię.
Zew Cthulhu 7ed. Wielki Grymuar Magii
Na kartach tej księgi zebrane zostały zaklęcia z podręczników do Zewu Cthulhu wydanych w ciągu ponad trzydziestu lat. Wszystkie zostały dostosowane do wymogów 7. edycji Zewu Cthulhu, a wiele zostało również uzupełnionych o elementy głębszej magii, z której korzystają tylko najpotężniejsi czarownicy i stwory mitów Cthulhu. Wszystko po to, aby mamić i zaskakiwać Badaczy.
Zew Cthulhu 7ed. Wielki Terror
Cienie mitów wśród grozy rewolucji francuskiej
Ludzka ciżba głośno domaga się krwi przy akompaniamencie opadającego ostrza gilotyny…
Poznaj czas walk, intryg i grozy. Podzielony kraj, w którym klasa wyższa korzysta ze swego bogactwa, podczas gdy biedoty nie stać nawet na chleb. W którym gniewne okrzyki spowodowane niesprawiedliwością losu przybierają na sile, aż stają się iskrą zapalną wielkiego zrywu – zjednoczony lud zrzuca jarzmo starej władzy i rusza ku jaśniejszej, pełnej nadziei przyszłości. Z czasem nadzieję zastąpi lęk, a we Francji nastaną czasy Wielkiego Terroru. Gilotyna będzie się nieustannie domagała świeżej krwi.