koperta
Pocztowy PL65 1320 1537 3240 7189 2000 0001
Menu
Koszyk
Szkoła Wyobraźni

Baśniogra 1 Zagubiony Czarodziej

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów!

Przejdź do pełnego opisu
31,50 zł
szt.
Dostępność:
na wyczerpaniu
Czas wysyłki: 24 godziny

Kod produktu: BOOK-0E12-0E8D8

Cechy produktu

Gra planszowa

Ean 9788395404665
Liczba graczy 1+
Czas gry do 1 godz.
Wiek 5+
Poziom trudności **
Projektant Marcin Kubiesa
Stan nowa
Wersja językowa PL

Opis

Pierwszy tom opowieści w formie rodzinnej gry paragrafowej dla najmłodszych graczy!

  • Sugerowany wiek graczy: 3+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
  • Wydawca: Szkoła Wyobraźni
  • Wersja językowa: polska

____________________

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów!

Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.

Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.

____________________

Zasady gry:

  1. Przygotuj się! Do gry potrzebne są trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla lubiących kolorować) i umiejętność czytania lub słuchania. Grę proponujemy dzieciom w wieku od 3 do 10 lat. Tym jeszcze nie czytającym może pomóc ktoś, kto to potrafi.
  2. Stwórz Bohatera! W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz zawód dla swojej postaci, jej płeć oraz zapoznaj się ze zdolnościami. Następnie nadaj imię swojemu bohaterowi i wpisz je na Karcie Postaci. Narysuj portret bohatera. Z tej Karty Postaci możesz korzystać również podczas gry w kolejne Baśniogry. Twoja postać będzie się rozwijać, zdobywać przyjaciół i magiczne przedmioty!
  3. Rzuty. W czasie przygody bohater często musi sprawdzać, czy coś się mu udało. Rzut kostkami nazywamy również "testem cechy". W Baśniogrze wykorzystujemy 3 kostki sześcienne. Rzucamy nimi i sumujemy oczka. W większości przypadków wynik od 3 do 10 oznacza porażkę, a od 11 do 18 sukces.
  4. Cechy postaci: Siła, Umysł i Zręczność. Kiedy wybierasz zawód bohatera, jedna z tych wartości rośnie do +1. Podczas gry do rzutu kostką, dodajesz wartość cechy, której używasz. Przykład: cechę Siła masz na +1. Kiedy wykonujesz test Siły, a na kostkach wypadnie "10", to dodajesz +1, więc twój ostateczny wynik to 11.
  5. Zmęczenie. Podczas gry bohater może otrzymać tzw. punkty zmęczenia. Otrzymuje je w wyniku złych decyzji lub pecha na kostkach. Każdy punkt zmęczenia oznacza -1 do wyniku rzutu kostkami. Kiedy bohater otrzyma trzeci punkt zmęczenia, pada nieprzytomny i grę należy zacząć od początku. Magiczne mikstury, zdolności lub niektóre przedmioty mogą niwelować punkty zmęczenia w czasie gry. Kiedy gra się skończy, punkty zmęczenia wracają do stanu wyjściowego.
  6. Przedmioty. Jeśli zdobędziesz jakiś przedmiot, dopisujesz go do listy przedmiotów wraz z opisem bonusu do testów, które on daje. Od teraz będziesz mógł go wykorzystać w dowolnym momencie gry.
  7. Przyjaciele. Kiedy zdobędziesz przyjaciela, dopisujesz go do listy przyjaciół. Niektórzy mają specjalne zdolności i mogą być przydatni w następnych przygodach.
  8. Przebieg gry. Przeczytaj paragraf, a potem zobacz, jakie opcje są do wyboru. Wybierz odpowiedź i przejdź do punktu, który wskazuje tekst (numery punktów znajdziesz w narożnikach stron). Powtarzaj tę czynność, aż ukończysz grę.
  9. Uwaga! Czytaj tylko te punkty, do których prowadzą polecenia W innym przypadku popsujesz sobie zabawę! Jeśli chcesz, żeby gra była jeszcze bardziej magiczna, możesz odtwarzać muzykę podczas czytania. Polecamy soundtracki studia Ghibli dostępne np. w serwisie Youtube.
  10. Rozwój postaci. Kiedy skończysz grę, możesz rozwinąć o jeden punkt Siłę, Umysł lub Zręczność. Jeśli chcesz, możesz spróbować kilka razy przejść grę, wybierając inną drogę. Bądź jednak uczciwy i nie dopisuj drugi raz rozwoju cech po ponownym ukończeniu gry. Możesz jednak zachować zdobyte przedmioty i przyjaciół.
  11. Podpowiedzi. Przy niektórych wyborach związanych z testem cechy pojawiają się skróty oznaczające zawody, które w tym teście otrzymują bonus +1. "CZ" to czarodziej/czarodziejka, "OP" to opiekun/opiekunka lasu, "RY" to rycerz/rycerka itd. Skrót ma przypominać o wykorzystaniu zdolności.
  12. Monety Szczęścia. Podczas przygód bohater(ka) zdobywa tzw. Monety Szczęścia (MS), Może za nie coś kupić w mieście, lub zużyć do przerzucenia kiepskiego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz

Polecane produkty

Zaloguj przez Google
lub
Zaloguj przez Google
lub
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".

Więcej o plikach cookies przeczytasz w naszej Polityce prywatności.

Zaakceptuj tylko niezbędne Dostosuj zgody Zaakceptuj wszystkie
Ustawienia plików cookies

W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.

Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.

Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.

Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.

Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.

Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.

Anuluj Zapisz ustawienia