1pxPolecamy ;)
Czerwona Katedra
Czerwona Katedra
95,99 zł
szt.
Die Macher
Die Macher
157,32 zł
szt.
New Frontiers
New Frontiers
218,69 zł
szt.
Skytopia
Skytopia
92,99 zł
szt.
Tawantinsuyu
Tawantinsuyu
172,50 zł
szt.
Tabannusi: Budowniczowie Ur
Tabannusi: Budowniczowie Ur
178,99 zł
szt.
Dłuuugie rysowanki Piszę litery
Dłuuugie rysowanki Piszę litery
7,07 zł
szt.
Gniew Aniołów
Gniew Aniołów
327,50 zł
szt.
Mystic Vale Big Box
Mystic Vale Big Box
214,55 zł
szt.
Gram w kolory-loteryjka
Gram w kolory-loteryjka
24,84 zł
Puzzle 500 Harry Potter The Great Hall
Puzzle 500 Harry Potter The Great Hall
38,40 zł
szt.
Azul
Azul
170,48 zł
szt.
7 Cudów Świata - Architekci
7 Cudów Świata - Architekci
133,55 zł
szt.
Czarne Historie 5
Czarne Historie 5
34,78 zł
szt.
Czarne Historie Głupia Śmierć 2
Czarne Historie Głupia Śmierć 2
38,75 zł
szt.
Puzzlove CzuCzu Konie 60el.
Puzzlove CzuCzu Konie 60el.
40,08 zł
szt.
Szczęśliwice Wielkie
Szczęśliwice Wielkie
47,95 zł
szt.
W Cieniu Tronu
W Cieniu Tronu
23,00 zł
szt.
1pxWydawnictwo
1pxPromocje
Waste Knights 2ed: Za Horyzont
Waste Knights 2ed: Za Horyzont
231,95 zł 219,00 zł
szt.
Forest
Forest
20,00 zł 12,99 zł
szt.
Twierdza: Oblężenie Runedar
Twierdza: Oblężenie Runedar
189,99 zł 174,99 zł
szt.
Santa Monica +  karta promo
Santa Monica + karta promo
62,00 zł 40,00 zł
szt.
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated Drużyna "C"
Brzdęk! Legacy: Acquisitions Incorporated Drużyna "C"
62,03 zł 56,50 zł
szt.
Wielka księga inspiracji Ewa Rokitnicka
Wielka księga inspiracji Ewa Rokitnicka
35,00 zł 13,00 zł
szt.
DIY. Żyj pięknie!
DIY. Żyj pięknie!
47,89 zł 17,50 zł
szt.
Puzzle 500 La Casa De Papel (Cle35084)
Puzzle 500 La Casa De Papel (Cle35084)
20,66 zł 16,99 zł
szt.
Inventions: Ewolucja Idei
Inventions: Ewolucja Idei
713,50 zł 679,00 zł
szt.
Lego ICONS 10280 Bukiet kwiatów - uszkodzone opakowanie
Lego ICONS 10280 Bukiet kwiatów - uszkodzone opakowanie
205,75 zł 183,99 zł
szt.
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Rhosgobel
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Rhosgobel
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Puzzle 1000 Hobbit: Bilbo i orły
Puzzle 1000 Hobbit: Bilbo i orły
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
Puzzle 1000 Władca Pierścieni: Wyprawa do Mordoru
57,99 zł 39,99 zł
szt.
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
Wsiąść do Pociągu: Europa 15. rocznica
339,99 zł 269,64 zł
Nemesis: Alien Kings
Nemesis: Alien Kings
159,49 zł 143,00 zł
szt.
Black Angel (edycja polska)
Black Angel (edycja polska)
239,99 zł 199,99 zł
szt.
Star Wars - Rebelia
Star Wars - Rebelia
405,51 zł 389,00 zł
1pxNowości
Warzywa na balkonie
Warzywa na balkonie
23,00 zł
szt.
Puzzle 104 Super Kolor DC Comics
Puzzle 104 Super Kolor DC Comics
13,24 zł
szt.
Karty Kalambury ABINO
Karty Kalambury ABINO
7,38 zł
szt.
Zielony Przewodnik - Japonia
Zielony Przewodnik - Japonia
19,99 zł
szt.
 Karolcia
Karolcia
25,00 zł
szt.
Polska kajakiem
Polska kajakiem
34,50 zł
szt.
 Kultura narcyzmu
Kultura narcyzmu
36,00 zł
szt.
Kapuściński non-fiction
Kapuściński non-fiction
29,00 zł
szt.
Królowa naszych czasów
Królowa naszych czasów
72,00 zł
szt.
Kampanie II wojny światowej
Kampanie II wojny światowej
58,00 zł
szt.
White Dwarf 499
White Dwarf 499
26,50 zł
szt.
Gringo Wśród Dzikich Plemion
Gringo Wśród Dzikich Plemion
43,00 zł
szt.
Gość Draculi
Gość Draculi
23,00 zł
szt.
Głośnik w głowie
Głośnik w głowie
30,00 zł
szt.
Gomułka. Władzy nie oddamy
Gomułka. Władzy nie oddamy
34,00 zł
szt.
Gorące lato Wacław Kostrzewa
Gorące lato Wacław Kostrzewa
9,00 zł
szt.
Gdzie tu się schować? Wspomnienia
Gdzie tu się schować? Wspomnienia
30,00 zł
szt.
Gdzie śpiewają raki
Gdzie śpiewają raki
37,00 zł
szt.

Baśniogra 2 Miasto Odważnych

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 31,50 zł 31.50
ilość szt.

towar niedostępny

1px dodaj do przechowalni
Ocena: 1px 1px 1px 1px 1px 0
Kod produktu: BOOK-EEEA-BDA9F

1px Opis

Drugi tom opowieści w formie rodzinnej gry paragrafowej dla najmłodszych graczy!

  • Sugerowany wiek graczy: 3+ (z pomocą opiekuna) / 7+ (samodzielnie)
  • Wydawca: Szkoła Wyobraźni
  • Wersja językowa: polska

____________________

Wchodzisz do Miasta Odważnych. Wokół ciebie są setki osób załatwiających swoje sprawy. Jedni kupują, drudzy sprzedają, inni chodzą w jedynie sobie znanym celu. Ulicę, którą idziesz, otaczają budynki należące do elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów. Są bardzo dziwne i wszystko razem sprawia, że jest tu bardzo magicznie.

Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół.

Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4.

____________________

Zasady gry:

  1. Przygotuj się! Do gry potrzebne są trzy zwykłe kostki do gry, ołówek, kredki (dla lubiących kolorować) i umiejętność czytania lub słuchania. Grę proponujemy dzieciom w wieku od 3 do 10 lat. Tym jeszcze nie czytającym może pomóc ktoś, kto to potrafi.
  2. Stwórz Bohatera! W książce znajdziesz Kartę Postaci oraz karty zawodów. Wybierz zawód dla swojej postaci, jej płeć oraz zapoznaj się ze zdolnościami. Następnie nadaj imię swojemu bohaterowi i wpisz je na Karcie Postaci. Narysuj portret bohatera. Z tej Karty Postaci możesz korzystać również podczas gry w kolejne Baśniogry. Twoja postać będzie się rozwijać, zdobywać przyjaciół i magiczne przedmioty!
  3. Rzuty. W czasie przygody bohater często musi sprawdzać, czy coś się mu udało. Rzut kostkami nazywamy również "testem cechy". W Baśniogrze wykorzystujemy 3 kostki sześcienne. Rzucamy nimi i sumujemy oczka. W większości przypadków wynik od 3 do 10 oznacza porażkę, a od 11 do 18 sukces.
  4. Cechy postaci: Siła, Umysł i Zręczność. Kiedy wybierasz zawód bohatera, jedna z tych wartości rośnie do +1. Podczas gry do rzutu kostką, dodajesz wartość cechy, której używasz. Przykład: cechę Siła masz na +1. Kiedy wykonujesz test Siły, a na kostkach wypadnie "10", to dodajesz +1, więc twój ostateczny wynik to 11.
  5. Zmęczenie. Podczas gry bohater może otrzymać tzw. punkty zmęczenia. Otrzymuje je w wyniku złych decyzji lub pecha na kostkach. Każdy punkt zmęczenia oznacza -1 do wyniku rzutu kostkami. Kiedy bohater otrzyma trzeci punkt zmęczenia, pada nieprzytomny i grę należy zacząć od początku. Magiczne mikstury, zdolności lub niektóre przedmioty mogą niwelować punkty zmęczenia w czasie gry. Kiedy gra się skończy, punkty zmęczenia wracają do stanu wyjściowego.
  6. Przedmioty. Jeśli zdobędziesz jakiś przedmiot, dopisujesz go do listy przedmiotów wraz z opisem bonusu do testów, które on daje. Od teraz będziesz mógł go wykorzystać w dowolnym momencie gry.
  7. Przyjaciele. Kiedy zdobędziesz przyjaciela, dopisujesz go do listy przyjaciół. Niektórzy mają specjalne zdolności i mogą być przydatni w następnych przygodach.
  8. Przebieg gry. Przeczytaj paragraf, a potem zobacz, jakie opcje są do wyboru. Wybierz odpowiedź i przejdź do punktu, który wskazuje tekst (numery punktów znajdziesz w narożnikach stron). Powtarzaj tę czynność, aż ukończysz grę.
  9. Uwaga! Czytaj tylko te punkty, do których prowadzą polecenia W innym przypadku popsujesz sobie zabawę! Jeśli chcesz, żeby gra była jeszcze bardziej magiczna, możesz odtwarzać muzykę podczas czytania. Polecamy soundtracki studia Ghibli dostępne np. w serwisie Youtube.
  10. Rozwój postaci. Kiedy skończysz grę, możesz rozwinąć o jeden punkt Siłę, Umysł lub Zręczność. Jeśli chcesz, możesz spróbować kilka razy przejść grę, wybierając inną drogę. Bądź jednak uczciwy i nie dopisuj drugi raz rozwoju cech po ponownym ukończeniu gry. Możesz jednak zachować zdobyte przedmioty i przyjaciół.
  11. Podpowiedzi. Przy niektórych wyborach związanych z testem cechy pojawiają się skróty oznaczające zawody, które w tym teście otrzymują bonus +1. "CZ" to czarodziej/czarodziejka, "OP" to opiekun/opiekunka lasu, "RY" to rycerz/rycerka itd. Skrót ma przypominać o wykorzystaniu zdolności.
  12. Monety Szczęścia. Podczas przygód bohater(ka) zdobywa tzw. Monety Szczęścia (MS), Może za nie coś kupić w mieście, lub zużyć do przerzucenia kiepskiego wyniku testu. Powtórzenie jednego testu kosztuje jedną Monetę Szczęścia.

1px Dane techniczne

Ean 9788395851933
Liczba graczy 1+
Czas gry do 1 godz.
Wiek 5+
Poziom trudności **
Projektant Marcin Kubiesa
Stan nowa
Wersja językowa PL

1px Produkty powiązane

1px Opinie o produkcie (0)

1px do góry
trafficscanner
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium